« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Poniedziałek, 21 sierpnia 2017 r., imieniny Joanny, Kazimiery, Wiktorii

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Protest w obronie polskiego sądownictwa - codziennie w Ostrołęce! (zdjęcia, wideo)

Protesty w obronie polskiego sądownictwa będą odbywać się przed siedzibą Sądu Okręgowego w Ostrołęce codziennie do odwołania. W piątek grupa mieszkańców przed wejściem do sądu ze świeczek ułożyła napis "3 x veto".

To drugi protest w obronie polskiego sądownictwa, który odbył się w Ostrołęce. Przed budynkiem sądu okręgowego zebrało się niespełna sto osób.

- Jesteśmy na dzień dzisiejszy jednym ze 180 miast, w których zapalamy świeczki - mówiła Aleksandra Nowak prowadząca Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct - Ostrołęka. - Wczoraj byliśmy w Warszawie i muszę powiedzieć, że jest to niesamowite przeżycie, zwłaszcza, jak przy muzyce na żywo śpiewany jest hymn Polski. I co się okazuje - ludzie znają wszystkie zwrotki hymnu, i to jest cudowne. Natomiast wczoraj było jeszcze jedno. Naprawdę była gromada młodych ludzi.

- Zachęcam do tego, byście również angażowali swoich znajomych, żebyście pokazali, że w Ostrołęce też są ludzie, którzy nie wyrażają zgody na to, co rząd Prawa i Sprawiedliwości wyrabia z sądami - mówił Mariusz Popielarz, przewodniczący ostrołęckich struktur Platformy Obywatelskiej.

Jak mówił Popielarz, z Ostrołęki do Warszawy cyklicznie będą organizowane wyjazdy w związku z ogólnopolskimi manifestacjami. O terminach wyjazdów informacje będą podawane na bieżąco, a udział jest bezpłatny.

Ustawa z błędami
Trzy ustawy reformujące polskie sądownictwo czekają już tylko na podpis prezydenta. Prace nad ostatnią z nich (Ustawą o Sądzie Najwyższym) zakończono w piątek. Tymczasem media donoszą o błędach w treści ustawy.

- Marek Borowski wskazał dwa wykluczające się artykuły wchodzące w skład ustawy o Sądzie Najwyższym - art. 12., który mówi o tym, że prezydent będzie wybierał I Prezesa SN spośród pięciu kandydatów oraz art. 18. gdzie napisano, że głowa państwa dokonuje takiego wyboru już tylko spośród trzech desygnowanych sędziów - podaje Wirtualna Polska. Senator sprawozdawca nie potrafił wytłumaczyć tej nieścisłości.

Prezydent ma 21 dni na podjęcie decyzji o podpisaniu lub zawetowaniu Ustawy o Sądzie Najwyższym.

Zobacz zdjęcia:
Drugi protest w obronie polskiego sądownictwa (21.07.2017)

Wyświetleń: 13387
 
10:04, 22.07.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Olaf
08:11, 22.07.2017 r.
Popieram Protest! Precz z pisowskimi sądami!
Silas
08:15, 22.07.2017 r.
Departament Stanu USA

Jesteśmy zaniepokojeni ciągłym dążeniem polskiego rządu do stanowienia prawa, które zdaje się ograniczać niezależność sądownictwa i potencjalnie osłabiać rządy prawa w Polsce. Silna i zdrowa demokracja w Polsce jest nieodzowną częścią stosunków polsko-amerykańskich. Nieustannie podkreślamy rolę rządów prawa w Polsce i cały czas ściśle monitorujemy sytuację w tym kraju.

Tak nas widzą najbliżsi przyjaciele...
Dolek
08:18, 22.07.2017 r.
Czyżby za mało wazeliny z naszej strony podczas ostatniej wizyty Trumpa ?
qqq
08:20, 22.07.2017 r.
Bezrobotni? A jeśli chodzi o błąd w ustawie, to ja go nie widzę: http: //sejm. gov. pl/Sejm8.nsf/druk.xsp?nr=1727 (usuńcie tylko spacje).
Cała prawda o PIS
08:21, 22.07.2017 r.
Mamy dość kasty polityków, którzy nie wiedzą jak żyją zwykli ludzie.

Kasta PiS w Ostrołęce żyjąca kosztem uczciwych Polaków obsadziła wszystkie miejsca pracy swoimi ludźmi Kotowscy, Czartoryski, Mamątow, Liżewski, Bralski, Dawidczyk, Górecki, Grabowski, Jaworowska, Nosek, Płocha, Stańczyk, Żebrowska-Rosak, Żukowski, Ciecierski, Makowiecki, Chrostowski, Romanowski, Załęska, Korytkowska, Mierzejewska-Nicewicz, Brzozowska, Mielnicki, Białobrzewska, Tercjak, Żebrowski, Budzichowski, Chorąży, Pietrzyk, Juchniewicz, Olkowski, Grzyb, Kowalski, Zalewski, Żarnoch, Dobkowski, Dorobiński i inni

Ci wszyscy oraz wielu innych wraz z całymi rodzinami są utrzymywani od lat i dożywotnio za pieniądze uczciwych ciężko pracujących Polaków, emerytów i rencistów, najbiedniejszych, którzy muszą płacić podatki i składki, oraz VAT 23%, gdy tylko kupią niezbędne minimum, aby przeżyć chleb i mleko.

Nie wstyd wam PiSowcy zarabiać miesięcznie po kilkanaście tysięcy złotych , gdy Polacy zarabiają po 1500zł netto lub mniej, emeryci i renciści mają netto mniej niż 1000zł, a pracowali w Polsce ponad 40 lat i muszą przeżyć wraz z całymi rodzinami?

Senator Mamątow ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Poseł Czartoryski ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Prezydent Ostrołeki Kotowski dochód ponad 15000 zł na miesiąc
Wiceprezydent Miasta Ostrołęki - Grzegorz Płocha dochód ponad 15500 zł na miesiąc
Komendant Straży Miejskiej Lizewski ponad 19000 zł na miesiąc
Prezes OTBS Ciecierski ponad 11500 tysiąca na miesiąc
Wiceprezes zarządu OTBS Grzegorz Makowiecki, ponad 11000 na miesiąc
Prezes Zarządu MZK Chrostowski, ponad 17500 zł na miesiąc
Prezes Zarządu OPWiK Olkowski, ponad 13500 zł na miesiąc
Dyrektor Park Wodny Dobkowski, ponad 8500 zł na miesiąc
Dyrektor MOPR, Mierzejewska-Nicewicz ponad 10300zł na miesiąc
Radna Żebrowska Rosak, ponad 12500zł na miesiąc i BIEDNEJ RADNEJ z PIS miasto musiało wynająć i opłacić adwokata ponad 20000 zł z pieniędzy mieszkańców Ostrołęki

Lista wszystkich cwaniaków politycznych związanych z kastą PiS ( w tym TPO) to ponad 150 nazwisk.

Wejdź na stronę

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urzędu Miasta Ostrołęki

Oświadczenia Majątkowe i zobacz jak kasta PiS od lat okrada Polaków.

Domy, nieruchomości, działki, lewe biznesy, udziały, akcje, obligacje, waluty, luksusowe samochody, wszyscy wraz z rodzinami poustawiani do końca życia, a żaden uczciwie nigdy nie pracował, całe życie na utrzymaniu Polaków

Nie obniżyliście podatków dla najbiedniejszych, VAT pozostał bez zmian, abyście mogli żyć kosztem najbiedniejszych Polaków, Polacy umierają w obojętności, bo darmowa służba to fikcja, a nie stać ich na leczenie prywatnie, i nie nalezą do kasty PiS.

Wasze obietnice to kpina z narodu Polskiego, ale Polska jeszcze nie zginęła, nie damy się zniewolić przez kasty okradające Polaków i skazujące nas na nędzę.
Truth
08:24, 22.07.2017 r.
Zbigniew Jerzyna

Mój naród nie jest dobry ani zły
Jak każdy naród zdolny do poświęceń
Jak każdy naród dźwiga ciężar wad
Mój naród nie jest dobry ani zły
Lecz gdy się go prowadzi na krawędź przepaści
Wtedy podnosi w górę dłoń rozwagi
Grozi mądrością
marek
08:37, 22.07.2017 r.
Same stare grzyby tamtego ustroju !!!
wo
08:41, 22.07.2017 r.
Tęczowy okularnik promuje się na najbliższe wybory a stado owieczek niesie go na swoich plecach. Ludzie to są naiwni... :laughing: :laughing: :laughing:
...
08:42, 22.07.2017 r.
W końcu PIS zrobi porządek z tymi postkomuchami w sądach. Brawo PIS.
Pis dzielce
08:47, 22.07.2017 r.
marek @ 10:37, 22.07.2017IP: *.*.49.98
wo @ 10:41, 22.07.2017IP: *.*.*.*.*.f732.ec9e.89fc
... @ 10:42, 22.07.2017IP: *.*.208.5

złodzieje możecie wyć, ale Polacy was przejrzeli.
sądy pod sąd
08:52, 22.07.2017 r.
jutro ci od Macierewicza z obrony terytorialnej majo strzelać do nierobów z transparentami to ma być chrzest bojowy
ktoś
08:54, 22.07.2017 r.
Dzieci pomyślą ,że ktoś zmarł tyle świeczek.
joriusz
08:55, 22.07.2017 r.
W koncu PIS zrobil porzadek z ta mafia.
dzony
08:55, 22.07.2017 r.
sie grunt pod nogami pali stare zasiedziale komuchy to protestujeta bo juz bratanka syna sasiada nie postawicie w swoj taboret hahahha dobrze jechac z tym goownem
Do Pis dzielce
08:56, 22.07.2017 r.
A kto tu wyje pod sądami? Coś ci się pokręciło. Że Polacy przejżeli na oczy udowodnili w ostatnich wyborach.
kat
09:05, 22.07.2017 r.
Protest ogłupionych czytelników gazety wyborczej i widzów TVN.
anty hipokryta
09:11, 22.07.2017 r.
Widzę, że wszyscy z listy Cała prawda o PIS @ się po kolei odzywają.

Same znane nazwiska, elity PiS, a kradną jak ostatnie oprychy, dlatego siedzą w kościele w pierwszych ławkach i księdzu koperty wciskają.

Polacy w następnych wyborach udowodnią, że kłamstwo i złodziejstwo ma krótkie nogi.
Anka PiSanka
09:16, 22.07.2017 r.
Dzień dobry! Witam serdecznie w piękną, wakacyjną sobotę!

Kochani!

Czy nie uważacie, że niezmordowana bojowniczka, pani Aleksandra, wygląda w tym stroju jakby przed chwilą POwróciła z Łysej Góry? Nie widzę tylko na żadnym, załączonym tutaj obrazku, jej "pojazdu"...

Pozdrawiam... :smile:
PiS afera za aferą
09:18, 22.07.2017 r.
Kolejny odcinek serialu (komedii?) z radną Ewą Żebrowską-Rosak (PiS) za nami. Na jednej z najbliższych sesji rady miasta odbędzie się zapewne kolejny...

Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę rady miasta na zarządzenie wojewody mazowieckiego, wygaszające mandat ostrołęckiej radnej Ewie Żebrowskiej-Rosak. To już kolejny wyrok sądu w tej sprawie. Sąd konsekwentnie przychyla się do stanowiska wojewody: radna nie może łączyć mandatu ze stanowiskiem dyrektorki banku, w którym miasto ma rachunek. Ostrołęcka rada miasta - równie konsekwentnie - odwołuje się od kolejnych rozstrzygnięć sądu. Przypomnijmy w skrócie całą historię. Zaczęła się jeszcze w poprzedniej kadencji, kiedy to miasto zmieniło bank, który obsługuje jego rachunek. Przetarg na obsługę miejskiego rachunku wygrał Bank Polskiej Spółdzielczości. Dyrektorką jego ostrołęckiego oddziału jest Ewa Żebrowska-Rosak. Wojewoda - jako organ nadzorczy - uznał, że jest to naruszenie tak zwanych antykorupcyjnych zapisów ustawy o samorządzie. Zakazują one łączenia funkcji radnego z prowadzeniem działalności (lub zarządzaniem taką) z wykorzystaniem mienia gminy. Wojewoda najpierw zwrócił się do rady miasta o wygaszenie mandatu Ewie Żebrowskiej-Rosak. Kiedy rada na to się nie zgodziła, wydał zarządzenie wygaszające mandat. Rada miasta odwołała się od tej decyzji do WSA. Sąd przychylił się do zdania wojewody. Miasto odwołało się do Naczelnego Sądu Administracyjnego. Ten podtrzymał w mocy wyrok WSA. Tyle, że prawomocny wyrok dotyczył... minionej już kadencji. W międzyczasie bowiem były wybory: radna - wciąż dyrektorka - znów dostała się do rady. W nowej kadencji wszystko zaczęło się od początku: wojewoda wezwał radę do wygaszenia mandatu, po odmowie wydał zarządzenie wygaszające mandat. Rada miasta zaskarżyła je do WSA. Teraz może się odwołać - po raz kolejny - do NSA.
Anka PiSanka
09:27, 22.07.2017 r.
Najmilsi!

Gołym okiem widać, że to już ostatnie POdrygi czerwono-różowych ryjów, oderwanych od koryta. Jeszcze kopią, jeszcze gryzą, jeszcze rzężą, jeszcze próbują kąsać, ale na szczęście dla Polski, Polek i Polaków, pozbawieni zostali nieomal wszystkich kłów, szponów i pazurów. Jeszcze tylko prezydent Duda podPiSze ustawę o zreformowanym SN i ryje oderwane od koryta, po krótkim rzężeniu, wydadzą ostatnie tchnienie. Wtedy otworzymy butelki z szampanem...

Pozdrawiam milunio...
Dolek
09:35, 22.07.2017 r.
Gołym okiem widać, że to już ostatnie PiSdrygi czarnych ryjów, dorywających się do koryta. Jeszcze kopią, jeszcze gryzą, jeszcze rzężą, jeszcze próbują kąsać, ale na szczęście dla Polski, Polek i Polaków, pozbawieni zostali nieomal wszystkich kłów, szponów i pazurów. Jeszcze tylko prezydent Duda nie podPiSze ustawy o zreformowanym SN i czarne ryje dorywające się do koryta, po krótkim rzężeniu, wydadzą ostatnie tchnienie. Wtedy otworzymy butelki z szampanem...
do PiS afera za aferą @ 11:18
09:35, 22.07.2017 r.
PIS ma za nic biednych ludzi, i prawo

Radna złamała prawo, a miasto opłaciło jej adwokata,

aż strach pomyśleć, co będzie jak przejmą sądy

Już nie ma sprawiedliwości społecznej, bo wszystko obsadzone przez PIS, wkrótce nie będzie już prawa tylko bezprawie, bezkarność, i totalitarne państwo
krzys
09:35, 22.07.2017 r.
Nie patrzysz gdzie trzeba malowanka. Spójrz na Pawłowicz albo Sobecka, one miotly pod pachą noszą.
Silas
09:36, 22.07.2017 r.
Jak czujecie się Polacy, patrząc jak Senat, oddzielony od Was kordonem policji, zatwierdza głosami senatorów PiS ustawę o SN - haniebny symbol zamachu na trójpodział władzy i naszą demokrację?

Jak czujecie się, przypominając sobie słowa premier Szydło: "my policji na ulice do demonstrujących obywateli wysyłać nie będziemy"?

Jak czujecie się słysząc, że jesteście mordercami, zdradzieckimi mordami, kanaliami, ubekami, bolszewickimi upiorami i pożytecznymi idiotami?

Gdzie będziecie szukać pomocy, gdy z jakichkolwiek przyczyn zderzycie się z aparatem państwowym Ziobry i Kaczyńskiego?

W ostatnich dniach na demonstracjach w całej Polsce pokazały się tysiące młodych twarzy. Co jednak pada z ust senatora PiS Waldemara Bonkowskiego w środku nocy, w trakcie tzw. debaty o ustawie?

"Tam chodzą stare upiory bolszewickie, ubeckie wdowy, oczadzeni i jeszcze pożyteczni idioci".

Serio???

Ci wszyscy, którzy dzisiaj są zadowoleni z działań Ziobry i Kaczyńskiego zagłosują w następnych wyborach, choćby mieli się doczołgać do urn wyborczych.

Gdzie wtedy będziecie Wy, którzy ze strachem i sprzeciwem patrzą jak zemsta Kaczyńskiego rujnuje prawie 30 lat starań milionów Polaków o normalny, fajny kraj.
ha ha haaa
09:38, 22.07.2017 r.
beret w obronie polskich sądów no nie mogę ha haaaaa haaa ha,jaja jak berety normalnie
Xyz
09:43, 22.07.2017 r.
Zdjęcie nr1 Wojtek Zarzycki, a gdzie reszta Państwa Radnych? Brawo Zarzyk😃
sądy pod sąd
09:43, 22.07.2017 r.
rozwalić tą cyniczną klike
Suchodolski
09:43, 22.07.2017 r.
Ci ludzie widocznie przedawkowali Tiefałen i Wybiórczą. Można by zacytować wielkiego bohatiera TW Bolka, że "co oni pier**lą" albo Szechtera o "skur***". Ot elita tych zagubionych owieczek.
krzys
09:45, 22.07.2017 r.
P.S. możesz też spojrzeć w lustro, tylko nie przestrasz się tego co zobaczysz.
Do Silas
09:47, 22.07.2017 r.
Świetnie się czuję widząc wyjących postkomuchów, towarzyszy i obrońców sędziów którzy uniwinniali wyroki mafii pruszkowskiej, fałszowali sprawę zabójstwa Krzysztofa Olewnika, Pozwolili na funkcjonowanie piramidy finansowej amber gold itp itp.
Dolek
09:50, 22.07.2017 r.
Przed pierwszymi wolnymi wyborami 4.06.1989 roku były takie zdjęcia gdzie z każdym kandydatem opozycji fotografował się Lech Wałęsa aby było wiadomo na kogo głosować. Ci ludzie wyjechali na jego grzbiecie i dorwali się obecnie do władzy a teraz plują na niego. Jaoś w tatym czasie nikt specjalnie nie słyszał o bohaterskich Kaczyniakach bo nawet ich nie internowano ale z czasem okazują się nadpatriotami , którzy obalili komunę. Ich legenda cały czas rośnie.
krzys
09:51, 22.07.2017 r.
Możesz też zacytować Kaczyńskiego z nocnych obrad, ot po ubec k a elita toż tatko Rajmund to szpicel był
do IP: *.*.208.5
09:53, 22.07.2017 r.
Nowi sędziowie teraz będą tuszować afery PiS, a będzie ich coraz więcej.

Ci co odmówią zostaną wymienieni na takich, którzy będą wypełniać polecenia PiS.
Www
09:56, 22.07.2017 r.
Brawo Pan Zarzycki
Cała prawda o PIS
09:59, 22.07.2017 r.
Mamy dość kasty polityków, którzy nie wiedzą jak żyją zwykli ludzie.

Kasta PiS w Ostrołęce żyjąca kosztem uczciwych Polaków obsadziła wszystkie miejsca pracy swoimi ludźmi Kotowscy, Czartoryski, Mamątow, Liżewski, Bralski, Dawidczyk, Górecki, Grabowski, Jaworowska, Nosek, Płocha, Stańczyk, Żebrowska-Rosak, Żukowski, Ciecierski, Makowiecki, Chrostowski, Romanowski, Załęska, Korytkowska, Mierzejewska-Nicewicz, Brzozowska, Mielnicki, Białobrzewska, Tercjak, Żebrowski, Budzichowski, Chorąży, Pietrzyk, Juchniewicz, Olkowski, Grzyb, Kowalski, Zalewski, Żarnoch, Dobkowski, Dorobiński i inni

Ci wszyscy oraz wielu innych wraz z całymi rodzinami są utrzymywani od lat i dożywotnio za pieniądze uczciwych ciężko pracujących Polaków, emerytów i rencistów, najbiedniejszych, którzy muszą płacić podatki i składki, oraz VAT 23%, gdy tylko kupią niezbędne minimum, aby przeżyć chleb i mleko.

Nie wstyd wam PiSowcy zarabiać miesięcznie po kilkanaście tysięcy złotych , gdy Polacy zarabiają po 1500zł netto lub mniej, emeryci i renciści mają netto mniej niż 1000zł, a pracowali w Polsce ponad 40 lat i muszą przeżyć wraz z całymi rodzinami?

Senator Mamątow ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Poseł Czartoryski ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Prezydent Ostrołeki Kotowski dochód ponad 15000 zł na miesiąc
Wiceprezydent Miasta Ostrołęki - Grzegorz Płocha dochód ponad 15500 zł na miesiąc
Komendant Straży Miejskiej Lizewski ponad 19000 zł na miesiąc
Prezes OTBS Ciecierski ponad 11500 tysiąca na miesiąc
Wiceprezes zarządu OTBS Grzegorz Makowiecki, ponad 11000 na miesiąc
Prezes Zarządu MZK Chrostowski, ponad 17500 zł na miesiąc
Prezes Zarządu OPWiK Olkowski, ponad 13500 zł na miesiąc
Dyrektor Park Wodny Dobkowski, ponad 8500 zł na miesiąc
Dyrektor MOPR, Mierzejewska-Nicewicz ponad 10300zł na miesiąc
Radna Żebrowska Rosak, ponad 12500zł na miesiąc i BIEDNEJ RADNEJ z PIS miasto musiało wynająć i opłacić adwokata ponad 20000 zł z pieniędzy mieszkańców Ostrołęki

Lista wszystkich cwaniaków politycznych związanych z kastą PiS ( w tym TPO) to ponad 150 nazwisk.

Wejdź na stronę

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urzędu Miasta Ostrołęki

Oświadczenia Majątkowe i zobacz jak kasta PiS od lat okrada Polaków.

Domy, nieruchomości, działki, lewe biznesy, udziały, akcje, obligacje, waluty, luksusowe samochody, wszyscy wraz z rodzinami poustawiani do końca życia, a żaden uczciwie nigdy nie pracował, całe życie na utrzymaniu Polaków

Nie obniżyliście podatków dla najbiedniejszych, VAT pozostał bez zmian, abyście mogli żyć kosztem najbiedniejszych Polaków, Polacy umierają w obojętności, bo darmowa służba to fikcja, a nie stać ich na leczenie prywatnie, i nie nalezą do kasty PiS.

Wasze obietnice to kpina z narodu Polskiego, ale Polska jeszcze nie zginęła, nie damy się zniewolić przez kasty okradające Polaków i skazujące nas na nędzę.
Marek
10:00, 22.07.2017 r.
Warto być przyzwoitym…
Na dzisiejszej manifestacji przychodzili ludzie i witali się słowami Jarosława Kaczyńskiego „zdradzieckie mordy, kanalie…”
Na poprzednich KODowskich manifestacjach ciągle mówiło się o komunistach i złodziejach i gorszym sorcie. Na obelgę i pomówienie reagowaliśmy tak samo. Przyjmowaliśmy obelgi i wyzwiska jako swoja etykietę, chcieliśmy się odróżniać od nich nazywajac siębie ich wyzwiskami. I co udało się tym coś osiagnąć?
Oko za oko, ząb za zab. Uważam , że czas skończyć mówić i protestować w ten sposób. Nie mozemy reagowac w ten sposób. Jeśli PiS i Kaczyński i całe jego otoczenie mówi do nas mową nienawisci to ich problem i ich sprawa. My nie powinniśmy odwzajemniać się tym samy. Niech młodzi ludzie zobaczą, że można inaczej. Pewnie powie ktoś , że to idealizm… Przestraszeni przez ludzi zawłaszajacych naszą wolność, rzucąjacych w naszą strone wymyslne obelgi, majacych dziesiątki tysięcy policjantów na służbie, stalowe barierki, własną telewizję i środki propagandy oraz wszystko to czym dysponuje nowoczesne państwo, zapomnieliśmy o przykładzie Gandiego który sam stojąc wobec imperium potrafił zwyciężyć bo odciął się od przemocy, potrafił bronić się nie wyrządzając krzywdy złoczyńcy.
Myśmy się okopywali chroniąc resztki prywatności patrzac jak krok po kroku zabierają nam naszą wolność narzucaja chorą XX wieczną ideologię .
Ktoś kto nigdy nie odbył samodzielnej podróży, kto nie cieszył się smakiem wolności bywania w swiecie, ktoś kto nie wie jak smakuje słona woda oceanu zmusił nas do przejmowania jego archaicznego modelu patriotyzmu i obarczania winą za nieudane zycie pozbawione odrobiny miłości i czułości. Czy mamy żyć w świecie idei człowieka który nie zna słowa PRZEPRASZAM ?
Co zrobiliśmy by pozbyć się z naszego otoczenia, z mediów i naszych rozmów mowy nienawiści , stygmatyzowania ludzi o odmiennych poglądach? Czy mamy odwagę przerwać księdzu głoszącemu nienawistne kazanie w kościele? Czy potrafimy zareagować na kłamstwa polityków i ordynarne mydlenie oczu ?
10:01, 22.07.2017 r.
Wkurza mnie iż tzw. " opozycja totalna " wyprowadza ludzi na ulicę i podjudza do rozpierduchy. Dzisiejsza władza została wybrana w demokratycznych wyborach czyli dostali społeczny mandat zaufania., Jeśli mówimy o łamaniu praw demokracji to robi to właśnie opozycja, która podważa wybór Polaków ,nie mają realnych rozwiązań , propozycji , zachowują się jak typowa warcholska szlachta ,blokują mównice sejmową , rzucają jakimiś kulkami z papieru jak dzieci w szkole, wstyd! Liberum veto i po sprawie . Mówienie o tym , że Naród wychodzi na ulicę jest straszną ściemą ,ponieważ protestuje elektorat "totalnej warcholskiej opozycji" , wybory pokazały ,iż jest on mniejszościowy.
Obywatel - wyborca
10:03, 22.07.2017 r.
Oj ciepło się robi pod tyłkiem to wychodzą na ulicę... Precz z komuną!! Precz ze starymi układami!! Precz z nieuczciwymi sądami!! Precz!!
do IP: *.*.240.38
10:03, 22.07.2017 r.
25 lat temu, w nocy z 4 na 5 czerwca 1992 r., Sejm udzielił wotum nieufności rządowi Jana Olszewskiego. Bezpośrednią przyczyną jednego z najpoważniejszych kryzysów polskiej demokracji po 1989 r. stała się sprawa lustracji przeprowadzanej przez ówczesnego szefa MSW Antoniego Macierewicza. Możesz odpowiedzieć kto głosował za ujawnieniem teczki agentów , a kto był przeciwny?
do Boom @
10:09, 22.07.2017 r.
Nie bądź żałosny na PiS glosowało 5,7 mln zwolenników, a Polaków mamy 38 milionów czyli 15% 8,5 Polaków na 10 na PIS nie głosowało, gdzie ta większość?

Wszyscy Polacy mają prawo głosu zróbcie referendum, wówczas będzie demokratycznie.
a
10:13, 22.07.2017 r.
Boją się kopmuchy :smile: :smile: :smile:
EDEK
10:16, 22.07.2017 r.
Świetnie się czuję widząc wyjących postkomuchów, towarzyszy i obrońców sędziów którzy uniwinniali wyroki mafii pruszkowskiej, fałszowali sprawę zabójstwa Krzysztofa Olewnika, Pozwolili na funkcjonowanie piramidy finansowej amber gold itp itp.
jojo
10:18, 22.07.2017 r.
Brawo dla Anka PiSanka !!!Popieram Cię i pozdrawiam.
do IP: *.*.208.5
10:18, 22.07.2017 r.
Ale na stołek z ramienia Pis się dostałeś, dlatego chcesz być bezkarny? mocne przekręty masz na sumieniu?

Pewnie z listy Cała prawda o PIS @, bo od wczoraj s.raczka, a twoje IP: *.*.208.5 figuruje wszędzie gdzie trzeba chronić złodziei z PiS zwłaszcza tych z miasta.

Co za dziwny zbieg okoliczność, boisz się ze ludzie poznają prawdę o waszych długoletnich przekrętach, korupcji, kolesiostwu i układów w mieście?

Od kiedy listy z waszymi dochodami wypłynęły na światło dzienne to straszny ruch w obronie PiS się podniósł.
abc
10:19, 22.07.2017 r.
W końcu PIS zrobi porządek z tymi postkomuchami w sądach. Brawo PIS.
beata
10:20, 22.07.2017 r.
Same stare grzyby tamtego ustroju !!!
Dolek
10:22, 22.07.2017 r.
Jestem raczej rozsądnym człowiekiem i zawsze twierdziłem , że aby krytykować trzeba najpierw poznać to o czym wydajemy osąd. Natomiast w PiS-e nienawidzę dwóch rzeczy -, po pierwsze dzielenie obywateli na lepszych i gorszych oraz ciągłe i niewybredne wyzwiska i epitety pod adresem Polaków i arogancja wobec tych którzy nie są po linii PiS-u. - Po drugie tryb uchwalania przez sejm i podpisywania ustaw przez Dudę. odbywa się to z taką prędkością i często w nocy jakby działali w stanie jakiegoś permanentnego oblężenia i stanu wojennego. Nie ma czasu nawet na dokładne zapoznanie się z ustawami. Od wpływu projektów ustaw z kancelarii semu do głosowania nieraz nie mijał 1 dzień. Gdzie zapoznanie się z projektem, gdzie prawnicy, specjaliści, karniści itd. Tak się nie pracuje.
Do IP: *.*.240.36
10:28, 22.07.2017 r.
A ty widze doswiadczony w temacie ale oderwany od koryta. Pora się się przekwalifikować frustracie.
do IP: *.*.208.5
10:35, 22.07.2017 r.
Tak się składa, ze nigdy przy korycie nie byłem i nie będę, godność i szacunek do siebie i innych Polaków najważniejsza, oczywiście nie dla tych hipokrytów z PIS, którzy okradają własny naród.

To Polacy powinni decydować o sędziach , a nie PiS, PO, SLD, PSL czy inne darmozjady twojego pokroju.
Kicia
10:36, 22.07.2017 r.
"zwarta ekipa....." W ustach tego Pana doprowadza mnie to do bólu 😊😊wiecie czego 😊😊😊ała!!!!!
brexit
10:38, 22.07.2017 r.
Tym ,którzy widzą wokół jakąkolwiek rewolucję, proponuję wiadro melisy , potem wyłączyć TVN i wyjść na miasto.

Żadnej rewolucji nie ma i nie będzie.Powtórzy się sytuacja z KOD , ale będzie znacznie bardziej rachityczna.To co widać na tych zdjęciach i filmiku to margines.A margines z definicji, jak świadczy o tym sama nazwa jest marginesem , nie będzie nigdy większością.Część protestujących jest zainteresowna tym ,żeby było jak dawniej.To te same twarze , tylko jest ich coraz mniej.Nie widać w ich oczach rewolucyjnego żaru ,a tylko obawę ,że sądy mogą zacząć normalnie działać i panstwo wypełniać swoje funkcje.Dla "elyt" sprawne i sprawiedliwe sądy , oznaczają koniec bycia "elytamy".
Ta garstka właśnie w większości nieświadomie kwestionuje demokrację.Wyroki demokratyczne zapadają większością głosów.
Kto tę większośc posiada , uchwala ustawy.Zrozumcie ,że Wasz rachityczny protest to nie rewolucja to kabaret.To nie masy protestują , to w większości beneficjenci dawnego układu, albo naiwni choć uczciwi ideowcy.A patologiczne zjawiska , jak przjmowanie kamienic, afera Amber Gold polegają na okradaniu społeczeństwa przez skorumpowane i zdegenerowane jednostki.Pasożytowanie na narodzie tubylczym przez zdegenerowaną kastę ma tyle wspólnego z demokracją co Wasze protesty z rewolucją.Możecie położyć się na ulicy ,wierzgać , pluć , krzyczeć.Nie zmieni to w niczym konstatacji ,że fundamentalnie nie macie racji.Demokracja kolejny raz wygrała i tu żadne zaklęcia niczego nie zmienią.

Strój I Ostołęckiej Babci Metalówy jakby z koncertu Nergala wróciła.
Rebeliant Remek
10:42, 22.07.2017 r.
A pani Nowak to tak właściwie czego chce? Lansu,reklamy, a może autopromocji? Jedno jest pewne. Wszędzie miesza nie gorzej niż PiS.
stanley
10:45, 22.07.2017 r.
Ludzie jeszcze dzieci prowadzaja pod sad hehe lewaki komuniaki.Nie palcie swiec bo w zime nie bedziecie mieli sie przy czym grzać:D śmiech rodzino PEŁowska:)
Dolek
10:46, 22.07.2017 r.
" .Pasożytowanie na narodzie tubylczym przez zdegenerowaną kastę ma tyle wspólnego z demokracją co Wasze protesty z rewolucją.Możecie położyć się na ulicy ,wierzgać , pluć , krzyczeć.Nie zmieni to w niczym konstatacji ,że fundamentalnie nie macie racji.Demokracja kolejny raz wygrała i tu żadne zaklęcia niczego nie zmienią"

Brexit - a na jakiej podstawie twierdzisz, że demokracja w twoim wydaniu jest najlepsza i wszelkie protesty opozycji są bezcelowe bo i tak nic nie zmienią.
Ja ci tylko przypomnę, że tak samo twierdzili Robespierre, Danton, Lenin, Stalin, Hitler, Che Gewara, Pol Pot, Mao tse Tung, Kim Ir Sen i inni.
Prawda
10:48, 22.07.2017 r.
Masoneria traci siły i tracić będzie. Na Organiczną Wzorcową Przestrzeń nie ma już bata! Rozumiem niepokój ludzi, którzy nie mają wiedzy na temat kwantowych (a więc na poziomach subtelnych) zmian, jakie dokonały się w Polsce w ciągu ostatnich dwu lat. A bez tej wiedzy wszelka dysputa polityczna mija się z celem. Mnie polityka już nie kręci, bo co się będę przejmował umierającymi płatnymi marionetkami. W tej chwili przestrzeń działa już bowiem tak, że każdy, kto nie wybierze Życia, będzie się rozpadał… A politycy to słudzy śmierci, rozkładu, entropii…
Tak zwani politycy doskonale już to czują, że ich świat się kończy… Wszelkie bezeceństwa, których dokonali, zostaną w ciągu dwóch lat ujawnione… A każdy z nich ma coś, co skrzętnie ukrywa… NIC NIE UKRYJĄ!
UJAWNIONA ZOSTANIE SUMA, JAKĄ PARTIE (W TYM PiS) ZAINKASOWAŁY OD MAFII FARMACEUTYCZNO-MEDYCZNEJ ZA SZCZEPIONKOWE GŁOSOWANIE…
Żadnej rewolucji w Polsce nie będzie. WSZYSTKIE REWOLUCJE NA ŚWIECIE TO STARANNIE ZAPLANOWANE MASOŃSKIE OPERACJE SPECJALNE.
ciekawa
10:57, 22.07.2017 r.
Czy wreszcie na którymś z tych spotkań towarzyskich pojawi się jakiś radny ostrołęckiej platformy obywatelskiej?
Czy tylko inne bałwany będą za nich robić robotę, a oni będą się śmiać z plebsu, że walczy o ich intratne posadki?
Czy może oni ze strachu o swe dochodowe roboty wolą zostać w domu niż walczyć o tę pseudo demokrację?
Ludzie nie widzicie jak jesteście robieni w idiotów przez tę platformę i innych?
do cała prawda o pis
10:57, 22.07.2017 r.
Może dopisz całą prawdę o PO ? Ludzie wy aż tak krótką pamięć macie ? Tu nie chodzi o stanowiska nieuki bo te zawsze obsadza ekipa rządząca bez wyjątku tu chodzi o coś więcej wy niemyślące samodzielnie lemingi chodzi o wolną od tej postkomunistycznej skorupy i dyktatury niemieckich interesów Polskę.Ciekawe ile z tych protestujących miało jakieś sprawy w sądzie?
Silas
10:58, 22.07.2017 r.
Watykański dziennik „L’Osservatore Romano” poinformował, że „pomimo protestów publicznych i apeli Brukseli” polski parlament przyjął „kontrowersyjną reformę wymiaru sprawiedliwości, która de facto likwiduje autonomię sądownictwa”.

Ciekawe co na to ubogi biznesmen Rydzyk.
Silas
11:02, 22.07.2017 r.
Wpływowi komentatorzy z Czech i Słowacji wzywają swoje rządy do wyjścia z Grupy Wyszehradzkiej. „Musimy wybrać: albo Wyszehrad, albo rdzeń Europy” - nawołują. - Moim zdaniem to kwestia kilku miesięcy. Podziękujcie strategom z PiS-u - komentuje Aleksander Kaczorowski, znawca regionu. Wszystko przez zawłaszczanie Sądu Najwyższego.
11:03, 22.07.2017 r.
38 mln. Polaków posiada prawa wyborcze ???? !!! Chyba przeszacowane są te twoje żałosne wyliczenia %!!
oracz
11:04, 22.07.2017 r.
...
Dolek
11:06, 22.07.2017 r.
A jaka tam jedność jakiejś tam Grupy Wyszechradzkiej jeżeli chodzi o gospodarkę co przekłada się na politykę. Przecież zostawili nas samych w sprawie budowy obydwu gazociągów Nord i Stream. Nie poparli Polskiego Stanowiska.
Anka PiSanka
11:11, 22.07.2017 r.
Drogie chłopaki-lewaki, miłe dziewuchy-lewuchy!

Wierzcie mi: jestem dziewczyną inteligentną, dziewczyną z ponadprzeciętną intuicją. Jako taka, prorokuję: wkrótce wyginiecie jak dinozaury. Pozostanie po was ino nieprzyjemny smrodek i niesmaczne wspomnienie. Parowozu dziejów nie wstrzymacie. Społeczeństwo polskie poznało się na was. Nigdy już nie powrócie do władzy, choćbyście wzywali na pomoc "Bolków", Lolków i całe Komisje Europejskie. Polscy patrioci mówią wam - PRECZ!

To tyle, moi drodzy... Pogoda piękna, słoneczna, gorąca... zdecydowanie zachęcająca do przebywania w plenerze. Lato w pełnym rozkwicie. Dobre winko mrozi się jeszcze w lodówce. Smakowite jedzonko leży przykryte lnianą ściereczką w wiklinowym koszyku. Mam gdzieś, KODorastów, POlszewików, SBeków, pederastów, Mazgułów, lewaków, POlitruków, drugi sort, świńskich ryjów, Frasyniuków, lewicowych tłuków... Oto wybieram się na nieco dłuższą niż zwykle imprezkę plenerową...

Pa... Kochani... Bywajcie... Będę później z wami... :smile:
do IP: *.*.106.203
11:19, 22.07.2017 r.
Rozumiem, że jak PO okradało to byli złodzieje, a jak PIS okrada to nic się nie stało.

Partia która okrada Polaków to złodzieje. W Ostrołęce od lat okrada Polaków PIS / TPO.

Zrujnowali miasto i zadłużyli na ponad 130 milionów złotych, dorobili się olbrzymich majątków, o których ciężko uczciwie pracujący Polacy mogą tylko pomarzyć, a darmozjady, żyją za pieniądze biednych Polaków, emerytów i rencistów.

Czy to normalne ze Senator Mamątow czy poseł Czartoryski, którzy nie umieją złożyć zdania w poprawniej polszczyźnie zarabiają po 30000zł, a wykształceni Polacy po studiach na kasie w Supermarketach po 1500zł netto?

Emeryci i Renciści poniżej 1000zł netto, a często przepracowali dla Polski ponad 40 lat?

Gdzie są te dobre zmiany, bo ja za wszystko płacę więcej, a to początek podwyżek?
do brexit @ 12:38, 22.07.2017
11:24, 22.07.2017 r.
Margines to tacy jak TY prostaku bez wykształcenia, którzy uciekli z Polski, żyją na zasiłkach w UK nieroby, a morały prawią pracującym i płacącym podatki Polakom.
20304
11:32, 22.07.2017 r.
Ta nazywana "elita polityczna" pochodząca z salonów jak i wiejskich podwórek nie sprawdziła się. Jest powszechny upadek człowieczeństwa, czyli brak rozwoju dobra w sobie. Walka człowieka z człowiekiem jest złem. Należy ze sobą współpracować a nie zwalczać, dąsać. pogardzać.
do Boom @ 13:03, 22.07.2017 IP: *.*.157.198
11:34, 22.07.2017 r.
Ponad 30 milionów Polaków jest uprawnionych do głosowania, na PiS zagłosowało 5,7 mln czyli mniej niż 1 Polak na 5 głosował na PIS, gdzie ta większość poparcia narodu Polskiego dla Was oszuści i kłamcy.
Polacy PIS łamie konstytucje RP
11:47, 22.07.2017 r.
Art. 180. Konstytucji: "Sędziowie są nieusuwalni. Złożenie sędziego z urzędu, zawieszenie w urzędowaniu, przeniesienie do innej siedziby lub na inne stanowisko wbrew jego woli może nastąpić jedynie na mocy orzeczenia sądu i tylko w przypadkach określonych w ustawie. Sędzia może być przeniesiony w stan spoczynku na skutek uniemożliwiających mu sprawowanie jego urzędu choroby lub utraty sił. Tryb postępowania oraz sposób odwołania się do sądu określa ustawa. Ustawa określa granicę wieku, po osiągnięciu której sędziowie przechodzą w stan spoczynku. W razie zmiany ustroju sądów lub zmiany granic okręgów sądowych wolno sędziego przenosić do innego sądu lub w stan spoczynku z pozostawieniem mu pełnego uposażenia".

A kto zmienia ustrój sądów? Czy można je zmieniać bez zmiany Konstytucji?
brexit
11:58, 22.07.2017 r.
Dolek @ 12:46, 22.07.2017
IP: *.*.121.51


"Brexit - a na jakiej podstawie twierdzisz, że demokracja w twoim wydaniu jest najlepsza i wszelkie protesty opozycji są bezcelowe bo i tak nic nie zmienią. "

To nie jest moja demokracja to jest demokracja.To rządy ludu.
Nazwa pochodzi z połączenia dwóch słów : demos ( grupa ludzi będacych wspólnotą w jakimś sensie) i krateo - rządzić.
Demokracja polega na tym - taka jest jej definicja - że decyzje zapadają większością głosów.Kto ma większość ten rządzi.Poprzednio przez 8 lat większość miała koalicja PO & PSL.I to ta koalicja podejmowała decyzje bo dysponowała większością głosów.Obecnie większość ma PiS i to PiS podejmuje decyzje.To nie jest żadna demokracja w moim wydaniu.
To zapisane w Konstytucji- ustawy są uchwalane większością głosów.
Czyli decyzje , które zapadają na sali sejmowej większością głosów są zgodne z konstytucją- zachowują porządek prawny.
Jedynym w świetle prawa spsobem zmiany tych decyzji jest uchwalenie przez Sejm( Senat, Prezydent..) odpowiednich ustaw większością głosów.
Próba wymuszenia tych zmian poprzez wywołanie puczu i/lub próbę sparaliżowania obrad sejmu to działania godzące w porządek konstytucyjny , więc sa bezprawne.
Owszem każdy ma prawo do protestów.Z tym ,że one niczego nie zmienią.
Powtórzę toco powtarzano przez 8 lat rządów PO & PSL.Chcecie zmienić prawo - wygrajcie wybory.Chcecie dalej okradać ludzi z dorobku ich życia( Amber Gold ) i pozostawać bezkarnymi - wygrajcie wybory i obsadźcie sądy usłużnymi sędziami.Chcecie wyrzucać ludzi na bruk z kamienic , które przejmują ich właściciele mając 138 lat - wygrajcie wybory i obsadźcie sądy usłużnymi sądami.I mógłbym tak wymieniac ponad 150 afer , do których doszło przez 8 lat poprzednich rządów.

Ustawy pisowskie dają nadzieję( acz nie gwarancję ) ,że rozpocznie się proces sanacji wymiaru spawiedliwości.Obecny stan prawny , petryfikuje patologie.
jan
11:58, 22.07.2017 r.
jeszcze dzieci mieszacie w te zalosne spektakle jestescie zalosni to wasz koniec wydajecie ostatnie kwiczenie
jeszcze sie uwalcie na ziemie
PISowiec
12:02, 22.07.2017 r.
Policja, broń na pociski gumowe i rozgonić towarzystwo, widać maja sobie coś do zarzucenia.
Pislandia PRL bis
12:07, 22.07.2017 r.
PiS dzielce chcą i będą strzelać do Polaków, tak wygląda totalitarny system.
brexit
12:08, 22.07.2017 r.
Polacy PIS łamie konstytucje RP @ 13:47, 22.07.2017
IP: *.*.182.139

"Art. 180. Konstytucji: (...) . W razie zmiany ustroju sądów lub zmiany granic okręgów sądowych wolno sędziego przenosić do innego sądu lub w stan spoczynku z pozostawieniem mu pełnego uposażenia".

A kto zmienia ustrój sądów? Czy można je zmieniać bez zmiany Konstytucji?"

PiS nie łąmie konstytucji.Z oryginalnego postu pozostawiłem tylko frgament art 180 Konstytucji ,który odnosił się do przeniesienia w stan spoczynku.
Zgodnie z artykułem 180 przeniesienie sędziego w stan spoczynku jest możliwe między innymi wtedy gdy zmieni się ustrój sądów.
Autor posta pyta czy ustrój sądów można zmienić bez zmiany Konstytucji.
Ależ oczyiście ,że można .Jak najbardziej.
Art 176 Konstytucji :

"Art. 176.
1. Postępowanie sądowe jest co najmniej dwuinstancyjne.
2.Ustrój i właściwość sądów oraz postępowanie przed sądami określają ustawy."

Zgodnie z Konstytucją ( Art 176) ustrój sądu może być zmieniony z mocą ustawy.
Dolek
12:10, 22.07.2017 r.
Moje poglądy sa raczej centro-lewicowe i nigdy nie przekreślam czegoś z czym się nie zapoznałem ( Mowa o nowej Ustawie sądowej ). Natomiast już obecna władza w osobie ministra spraw wewnętrznych Błaszczaka dał ostro ciała w sprawie zabójstwa Igora Stachowiaka. Te niejasne i pokrętne tłumaczenia, przez rok sprawę ukrywano i bagatelizowano. To już jest dzwonek ostrzegawczy aby zwiększyć niezalezną kontrolę nad wymiarem sprawiedliwości i działaniami służb Państwowych. Stąd moje watpliwości co do obecnej ustawy.
Silas
12:13, 22.07.2017 r.
Demokratycznie wybrany parlament nie ma legitymacji łamania prawa. Żaden magister Ziobro ani towarzysz piotrowicz nie przekona mnie że jest inaczej. Zbyt dużo autorytetów prawniczych z Polski i Europy wskazuje na wady ustawy o sądach. I ja im wierzę.
Naprawdę nie zdajecie sobie sprawę z tego jakie niesie zagrożenia uchwalenie tej ustawy? Nie chodzi mi co może wyczyniać PiS, ale co będzie później. Nie wiadomo jakiego szaleńca wybierzemy w przyszłych wyborach. Dostanie do ręki narzędzie które wykorzysta przeciwko tepicielowi, brexitowi czy ance pisance, jeżeli tylko uzna że mu się to opłaca. Zacznijcie myśleć ludzie.
Frugo
12:14, 22.07.2017 r.
Czarownica i Piotruś Pan, takie skojarzenie mam:)
Kiepura
12:19, 22.07.2017 r.
Kiedy czytam te wypocinki które płodzi tzw.Anka-Pisanka to zastanawia mnie jedna rzecz w tych treściach.Zawsze pisze o Lewakach,Komunistach,Kodowcach itd..Rozumiem,że w Ostrołęckim Ratuszu takowych nie ma i jest tylko świetlany PIS..To jak cały kraj ma się tak pięknie i bogato rozwijać jak Ostrołęka to nie wiem co dobrego Ty w tym widzisz..?
brexit
12:20, 22.07.2017 r.
Rebeliant Remek @ 12:42, 22.07.2017
IP: *.*.102.151

"A pani Nowak to tak właściwie czego chce? Lansu,reklamy, a może autopromocji? Jedno jest pewne. Wszędzie miesza nie gorzej niż PiS."

Ja też sobie zadałem to pytanie ,ale nie tylko odnośnie pani Nowak.
To samo pytanie można zadać każdemu z uczestników tej oddolnej inicjatywy, która sama z siebie bez żadnej organizacji zapwenia za darmo transport do Warszawy.Nie ma to jak autentyczne społeczne protesty.
do brexit @ 14:08, 22.07.2017
12:21, 22.07.2017 r.
@brexit prostaku ze zmywaka UK proszę nie wypowiadaj się o konstytucji,
to to samo co by spytał chama oderwanego od pługa jak funkcjonuje system podatkowy.

Napisz jakie masz referencje i wykształcenie, aby się wypowiadał o konstytucji RP

Coś podejrzewam, że jesteś z kasty PIS polityczny cwaniak i złodziej, bo nie znam pracujących, którzy na portalach się dowartościowując całymi dniami.

Dlaczego w Polsce każdy prostak, który ma wykształcenie niepełne zawodowe uważa się z wybitnego specjalistę i to w każdej dziedzinie, a nie potrafi zrozumieć prostego tekstu.

przodownicy PIS @brexit, @tępiciel lemingów, @ nacjonal to prostaki i de bile
Kiepura
12:25, 22.07.2017 r.
Trzeba było wczoraj posłuchać Pana Rulewskiego historii Solidarności...Pochodzi z tego samego miasta co ja i kiedy w marcu 1981 został pobity w siedziby WRN to stałem wtedy w tłumie przed tym gmachem w jego obronie ..I mówienie o KIMŚ takim przepraszam za te podłe słownictwo ale to cytat"oderwany od koryta" jest najdelikatniej mówiąc wysoce niestosowne a tak naprawde to czyste sqrw*******
Kiepura
12:29, 22.07.2017 r.
To wyżej też do za przeproszeniem Aneczki-Pisaneczki
Podsądny
12:30, 22.07.2017 r.
dlaczego sędziowie nie protestują w Ostrołęce?
baca
12:48, 22.07.2017 r.
Czas pis-u dobiega końca.
Obywatelskim obowiązkiem jest protestować przeciwko piskomunie.
Codziennie o godz 21 pod sądem .Hej!!
nacjonal.
12:50, 22.07.2017 r.
Ludzieeee,ooo jewropejczyka widzę,czy to aby miejscowy a może jakiś uzdrawiacz polskich umysłów w randze światowego arcyoszusta wprost od Tel Awiwu,wszak od kilku lat w ramach powtórnej relokacji wydają tam żydom pl.pochodzenia polskie paszporty i teraz ciągną nieboraki''do swojego i po swoje''.

Tylko podziwiać to podstarzałe kameleony,które niedawno wypełzły spod czerwonego
totalitaryzmu a już wpełzły pod niebieskie zniewolenie.
Dolek
12:58, 22.07.2017 r.
Nacjonal - znowu jakiś niezrozumiały bełkot w twoim wykonaniu.
BK
13:06, 22.07.2017 r.
PiS ani o krok im nie ustępować niech kwiczą załośnie !!!!!!
ketuks
13:07, 22.07.2017 r.
112 lat temu, 21 lipca
1905 roku , stracony został
STEFAN OKRZEJA
-działacz niepodległościowy i
socjalistyczny, członek PPS

Wieszaj kacie, po cóż stoisz
Polak śmierci się nie lęka
Każdy widzi, że się boisz
bo ci drży katowska ręka
Jam za wolność ciągle walczył,
wiem co polska konstytucja
I ostatni okrzyk wznoszę:
niechaj żyje rewolucja !

-Ballada o Okrzei
ketuks
13:10, 22.07.2017 r.
112 lat temu na stokach warszawskiej cytadeli stracony został Stefan Okrzeja - robotnik, działacz socjalistyczny, bojownik o wolność i niepodległość.

Stefan Okrzeja urodził się 1886 roku w niezamożnej robotniczej rodzinie. W bardzo młodym wieku został aktywnym działaczem Polskiej Partii Socjalistycznej w Warszawie. Był człowiekiem olbrzymiej odwagi i determinacji. W październiku 1904 roku współorganizował antywojenną demonstrację, podczas której został ciężko pobity. Miesiąc później został bohaterem bitwy na pl. Grzybowskim, gdzie warszawscy robotnicy starli się z carskim wojskiem. Bezpośrednią przyczyną starcia było rozwinięcie przez Okrzeję czerwonego sztandaru z napisem „PPS. Precz z wojną i caratem! Niech żyje Wolny Polski Lud!”.

26 marca 1905 roku dokonał nieudanej próby zamachu na znienawidzonego przez ludność miasta carskiego dyrektora policji w Warszawie, płk. barona Karola Nolkena, który kilka miesięcy wcześniej wydał rozkaz strzelania do pokojowej demonstracji robotników. Po aresztowaniu Okrzeja został osadzony w niesławnym X pawilonie cytadeli warszawskiej, a następnie skazany na śmierć przez powieszenie. Wyrok wykonano 21 lipca 1905 roku. W dniu egzekucji PPS wezwała robotników do strajku generalnego. Miejsce jego pochówku pozostaje nieznane. Po śmierci stał się bohaterem warszawskich ulic.

Pamięć o lewicowych bohaterach jest ważna szczególnie dzisiaj, kiedy autorytarna prawica forsuje swoją wizje historii, w której nie ma dla nich miejsca.
My nie zapomnimy!
T
13:15, 22.07.2017 r.
Nawet sam gen. Jaruzelski na 34 prezentuje flagę unii. Wczoraj Związek dziś Unia 😁
brexit
13:18, 22.07.2017 r.
Dolek @ 14:10, 22.07.2017

Widzisz problem jest taki ,że ani PiS , ani PO jak do tej pory nie podjęły strukturalnych reform Państwa.Rzesza prawie 800 000 tysięcy urzędników ( za komuny było 150 tysięcy czyli pięc razy mniej) , zbyt skomplikowane i niestabilne prawo podatkowe, coraz wyższe podatki w sytuacji gdy państwo abdykuje z większości obowiązków.Ja nie jestem zwolennikiem PiS.Uważam tylko ,że to znacznie mniejsze zło niż poprzednicy.PiS należy krytykować , bo ta partia ma na swoim koncie szkodliwe dla Polski decyzje.
Uchwalenie CETA, ustawa o nasiennictwie , zalew Polski Ukraińcami , co będzie miało bardzo negatywne konsekwencje zarówno polityczne jak i ekonomiczne, żyrowanie każdej polityki Ukrainy w sytuacji gdy część środowisk politycznych mających coraz większy wpływ na Ukraińską politykę ma wobec Polski roszczenia terytorialne, a Bandera jest wynoszony na sztandary.
Itd. można sobie wymieniać.

" Natomiast już obecna władza w osobie ministra spraw wewnętrznych Błaszczaka dał ostro ciała w sprawie zabójstwa Igora Stachowiaka."

Nie weryfikowałem tych danych, za dużo czasu to zajmuje.Ale premier Szydło podczas przmówienia w sejmie podała informację ,że za czasów rządów PO & PSL wydarzyły się 4 przypadki śmierci na komisariatach podobne do przypadki Igora Stachowiaka.
Taka liczba wydaje się podejrzana.Są dwie tylko opcje.Albo jest nieprawdziwa /zmanipulowana , albo prez te 8 lat media głównego nurtu bagatelizowały patologie.Media głównego nurtu to była i jest propagandowa młócka.Ale pomimo to liczba 42 podobnych przypadków , wydaje mi się podejrzana.
Są raporty KGP , ale one nie zawierają szczegółowych danych.

Czy obecna władza dała ciała w przypadku Igora stachowiaka nie wiem, nie śledziłem tej sprawy.Możliwe ,że tak.Ale nie mam wiedzy ,żeby zająć stanowisko w tej sprawie.
Dolek
13:19, 22.07.2017 r.
To jest tak jak z Marianem Buczkiem. Daj Boże aby każdy Polak był takim człowiekiem i patriotą. Ostatnimi laty nawet nieżyjący już profesor Paweł Wieczorkiewicz przedstawił tezę , że Buczek był wtedy agentem polskiego wywiadu.
brexit
13:21, 22.07.2017 r.
Literówka w poprzenim poście tekst ,który brzmiał :

za czasów rządów PO & PSL wydarzyły się 4 przypadki śmierci na komisariatach podobne do przypadki Igora Stachowiaka.

Powinien mieć brzmienie :
za czasów rządów PO & PSL wydarzyły się 42 przypadki śmierci na komisariatach podobne do przypadki Igora Stachowiaka.

Czyli zamiast cztery powinno być czterdzieści dwa.
Dolek
13:33, 22.07.2017 r.
Brexit powiem ci szczerze , że PO przegrała wybory na własne życzenie bo była arogancka i nieomylna w swej wszechwiedzy. Nawet obecnie wypowiedzi niektórych polityków PO w sprawie reformy sądów a zwłaszcza protesty w stylu " nie bo nie " bez żadnej merytoryki są trochę śmieszne. Ja jestem za tym aby sądy były NIEZALEŻNE od wszelkich nacisków i wszelkiej władzy bo gdzie odwoła się skrzywdzony obywatel przez państwo jeżeli to te państwo będzie sterowało sądami ?
Kama
13:41, 22.07.2017 r.
Ludzie, ci wszyscy broniacy tu pisolandu, to przeciez nikt inny niz ci z listy. Kto postronny bronilby kogos obcego tak zazarcie?
krzys
13:43, 22.07.2017 r.
Nie sądzisz dolek że historia się powtarza? PiS chce tak i już, żadnego merytorycznego uzasadnienia, konsultacji, tak ma być i już. Niczego się nie nauczyli na błędach poprzedników, przeciwnie, arogancją przebili wszystkich poprzedników, zaślepiają ich sondaże ale nie pamiętają że łaska suwerena na pstrym koniu jeździ.
krzys
13:47, 22.07.2017 r.
Brexit ,czy możesz podać źródło swoich sensacji? lubię sprawdzać fakty to czy mity jeno.
Dolek
13:50, 22.07.2017 r.
Krzyś ale ja powyżej już o tym pisałem, powielają błędy poprzedników i też są aroganccy w trybie i metodach jakimi wprowadzają swoje (może i słuszne ) decyzje i ustawy. Co ciekawe takie głosy jak mój zaczynają się już nieśmiało pojawiać w samych szeregach PiS-u bo niektórzy zaczynają zwracać uwagę na " reformy wprowadzane sposób jak w jakiś oblężeniu lub stanie wojennym ". Ostatnio nawet Rafał Ziemkiewicz w TVP-info zaczął nieśmiało zwracać na to uwagę.
Rafał
13:59, 22.07.2017 r.
Reforma jak najbardziej. Jednak to co napisał "Cała prawda o PiS" w ostrołęckich realiach, jest faktem.
brexit
14:08, 22.07.2017 r.
Dolek @ 15:33, 22.07.2017
IP: *.*.121.51

"Brexit powiem ci szczerze , że PO przegrała wybory na własne życzenie bo była arogancka i nieomylna w swej wszechwiedzy."
Moim zdaniem przyczyna była inna.Coraz więej osób w tym głównie młodych , miało dostęp do niezależnych źródeł informacji w necie.
I ponieważ na niezaleznych blogach , pojawiały się informacje ,które były jawnie sprzeczne z przekazem mediów głównego nurtu u tych osób pojawił się dysonans poznawczy.Najcześciej okazywało się , że to media głownego nurtu kłamią i manipulują.To po pierwsze.A po drugie .Coraz więcej osób ,może nie tyle rozumie co wyczuwa ,że wartości , którymi posługują się neoliberalne elity ,żeby przejąć rząd dusz są z gruntu złe.Społeczeństwo jest duraczone.
Cel to przy pomocy marksizmu kulturowego wprowadzić komunizm.
Droga Lenina okazała się porażką , to stosuje się metody , które doradzał włoski komunista Antonio Gramcsi.

"Ja jestem za tym aby sądy były NIEZALEŻNE od wszelkich nacisków i wszelkiej władzy bo gdzie odwoła się skrzywdzony obywatel przez państwo jeżeli to te państwo będzie sterowało sądami ?"

A jak to ma Twoim zdaniem wyglądać w praktyce ? Przecież rozwiązanie ,które jest obecnie to jedna z przyczyn patologii.
Jak chesz pogodzić niezaleność od wszelkich nacisków z bezkarnością ?
brexit
14:12, 22.07.2017 r.
krzys @ 15:47, 22.07.2017
IP: *.*.144.42

"Brexit ,czy możesz podać źródło swoich sensacji? lubię sprawdzać fakty to czy mity jeno."

A możesz bardziej precyzyjnie ? Nie wiem źródłoczego mam podać.
krzys
14:19, 22.07.2017 r.
Co byście nie mówili o socjalistach- komunistach, to pomimo wszelkiego zła jakie uczynili zrobili więcej dla pracowników, rolników więcej dobrego niż wszystkie inne partie prawicowe razem wzięte. Kto się z tym nie zgadza proszę wymienić co uczyniły dobrego dla ludzi, ja będę wymieniał co uczyniła lewica
krzys
14:21, 22.07.2017 r.
Chodziło mi o przypadki zgonów na policji za poprzednich rządów
aaaa
14:23, 22.07.2017 r.
Spoko.... oni chcą "żeby było jak dawniej".... Zero zdziwień np. p. AN i za PRL lux i w III RP nie gorzej. Tylko dzieci żal.... co trzeba mieć w głowie i w sercu żeby zakłócać własnemu dziecku dzieciństwo polityką.
brexit
14:50, 22.07.2017 r.
krzys @ 16:21, 22.07.2017
IP: *.*.144.42

"Chodziło mi o przypadki zgonów na policji za poprzednich rządów"

Ja napisałem ,że taką informację podała premier Szydło.I można to w jej przemówieniu wygłoszonym podzas debaty w Sejmie nad wotum nieufności dla ministra Błaszczaka znaleźć .
Oto transkrypcja :
"Ta śmierć boli nas wszystkich i jeszcze raz chce wyrazić wyrazy współczucia dla rodziny Igora Stachowiaka ,ale ona się nie powinna była zdarzyć.Ona nie powinna się była zdarzyć, tak jak czterdzieści dwa takie przypdaki w czasach gdy wy rządziliście."
Natomiast napisałem ,że nie mam czasu na zweryfikowanie tej informacji.
Są dane KGP , ale nie są na tyle szczegółowe ,żeby potwierdzić to co premier Szydło powiedziała.
Jak chesz to jest taki kanał na YT nazywa się : politycznatv
Na tym kanale jest zmieszczone nagranie wystąpienia premeir Szydło.Tytuł ma taki : "PREZES RADY MINISTRÓW PREMIER BEATA SZYDŁO WOTUM NIEUFNOŚCI WOBEC MINISTRA MSWIA MARIUSZ BŁASZCZAK "
Zacytowany przeze mnie fragment zaczyna się około 7:30.
brexit
14:54, 22.07.2017 r.
aaaa @ 16:23, 22.07.2017
IP: *.*.150.139

"Spoko.... oni chcą "żeby było jak dawniej".... Zero zdziwień np. p. AN i za PRL lux i w III RP nie gorzej. Tylko dzieci żal.... co trzeba mieć w głowie i w sercu żeby zakłócać własnemu dziecku dzieciństwo polityką."

A co to za różnica , dorośli i dzieci.Te dzieci są tw większości tak samo uświadomione jak i ich rodzice.Przyszli zapalili świeczki.A dlaczego i o co chodzi to zarówno rodzice jak ich dzieci nie mają w większości pojęcia.
PIS kłamie
14:54, 22.07.2017 r.
Polacy nie dajcie się oszukać, większość sędziów SN nie ma nic wspólnego z komuną i represją, a wręcz przeciwnie. Są to sędziowie niezależni i bezpartyjni, którzy nie dali się zastraszyć czy przekupić przez PIS, dlatego chcą ich usunąć, aby wstawić swoich podopiecznych.

prof. dr hab. Małgorzata Gersdorf (ur. 22 listopada 1952 w Warszawie) – polska prawniczka, specjalistka w dziedzinie prawa pracy, profesor nauk prawnych, od 2014 pierwszy prezes Sądu Najwyższego.

Działalność publiczna i zawodowa

W latach 1980–2005 należała do NSZZ „Solidarność”. W latach 2003–2005 była członkinią Rady Legislacyjnej. Zasiadała w radzie naukowej Spółdzielczego Instytutu Naukowego, spółki jawnej powiązanej z systemem polskich spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych.

Od 1991 zawodowo związana również z Sądem Najwyższym. Pracowała w Biurze Orzecznictwa oraz Biurze Studiów i Analiz Sądu Najwyższego. W 2005 została radcą prawnym w SN. W 2008 otrzymała nominację na sędziego Sądu Najwyższego, zasiadając w Izbie Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych. W 2014, jako pierwsza kobieta, została powołana na stanowisko pierwszego prezesa SN.
krzys
14:57, 22.07.2017 r.
Czyli to ściema, Szydło mówi o 42 przypadkach za poprzedników nie przytaczając żadnych faktów ,cel? za waszych rządów to był horror a teraz to sielanka. Ty przekazujesz dalej bezkrytycznie, inni bezkrytycznie w to wierzą. Tak tworzy się legenda.
krzys
15:08, 22.07.2017 r.
Brexit znalazłem, tylko że to świeższe rewelacje np. Śmierć na komisariacie w Częstochowie,w Elblągu i w Szczytnie wszystkie w 2017 r. Niestety nie znalazłem 42 podanych przez Ciebie , pomożesz? :wink:
ha ha ha
15:09, 22.07.2017 r.
@brexit bezdomny i bezrobotny siedzący na zasiłku w UK emigrant, który uciekł z demokratycznej Polski, zagorzały obrońca i specjalista PIS.

Ilu jeszcze takich macie w rękawie specjalistów od konstytucji, infrastruktury, prawa międzynarodowego, międzynarodowych umów komercjalnych, historii itd itp,
oprócz już bardzo dobrze znanych i skompromitowanych działających z urzędu @tępiciel lemingow, @anka pisanka, @nacjonal, @narodowiac

Śmieszna ta wasza elita i tarcza PiS, sprawiająca w każdym temacie wrażenie upośledzonych zgorzkniałych prostaków, gdzie wy takich wyszukujecie?

Ten Kwintet nadaje się do kabaretu, bo czytając ich teksty jest niezła jazda. :laughing:

Najśmieszniejsze jest to, iz oni samie nie wierzą w to co piszą.

Po przejrzeniu listy @cała prawda o PIS jest oczywiste, że nas Polaków okradają i się z nas śmieją.
niebolek
15:11, 22.07.2017 r.
"głęboka anal_iza" nowej ustawy w wykonaniu pana Popielarza... Tak nawiasem, chyba z pół oddziału geriatrycznego się zeszło pod sąd...
xxl
15:14, 22.07.2017 r.
ha ha ha masz rację przecież nikt zdrowy na umyśle nie mówiąc o ciele nie siedzi non stop na MO i robi karierę jako troll , przecież to zwykli tzn. niezwykli niudacznicy życiowy zakompleksione dinozaury internetowe
Ryba64
15:33, 22.07.2017 r.
Popieram PIS
tępiciel lemingów
15:33, 22.07.2017 r.
niebolek, słuchajmy takich ludzi jak Wałęsa czy Frasyniuk i Petru, a PiS będzie rządził przez najbliższe 3-4 kadencje i to z większością głosów pozwalających zmieniać samodzielnie Konstytucję. Tzw. fatalna oPOzycja jedynie się ośmiesza, a lewaccy politycy unijni mogą sobie szczekać jak wyleniały kojot na pustyni, którego i tak nikt nie słucha. Za 3-4 lata po lewicowych rządach w Europie nie zostanie nawet odorek a większość będzie się wzorowała na tym co zrobiły Polska i Węgry.
brexit
15:36, 22.07.2017 r.
krzys @ 17:08, 22.07.2017
IP: *.*.144.42

"Brexit znalazłem, tylko że to świeższe rewelacje np. Śmierć na komisariacie w Częstochowie,w Elblągu i w Szczytnie wszystkie w 2017 r. Niestety nie znalazłem 42 podanych przez Ciebie , pomożesz? wink
"
Z poważnymi ludźmi rozmawiam poważnie i traktuje ich z szacunkiem.Ale dla manipulatorów i kłamców szacunku nie mam.
Ja niepodawałem 42 przypadków.Kłamiesz i manipulujesz.
Napisałem tak :
"Nie weryfikowałem tych danych, za dużo czasu to zajmuje.Ale premier Szydło podczas przmówienia w sejmie podała informację ,że za czasów rządów PO & PSL wydarzyły się 4 przypadki śmierci na komisariatach podobne do przypadki Igora Stachowiaka.
Taka liczba wydaje się podejrzana.Są dwie tylko opcje.Albo jest nieprawdziwa /zmanipulowana , albo prez te 8 lat media głównego nurtu bagatelizowały patologie.Media głównego nurtu to była i jest propagandowa młócka.Ale pomimo to liczba 42 podobnych przypadków , wydaje mi się podejrzana. "

Nie dość ,ze ja nigdzie nie podawałem ,że było 42 przypadków , tylko zacytowałem słowa premier Szydło , to jeszcze sam miałem wątpliwości co do prawdziwości tych danych.I napisałem ,że nie mogę ich potwierdzić.
A Ty mi g no j ku wkładasz w usta słowa , których ni epowiedziałem.
Jesteś tak g ł u p i jak kaktus i MarysiaB.Kłamać trzeba umiec chłopc zyku.
Do tego jest potrzbna inteligencja.Ale to za duże wymagania dla jakiegoś pach ołka pełowskiego.
Bez wyrazów szacunku Peowski t ępy propagandowy bura ku.
Na tym portalu powinna być funkcja ignoruj ,żeby nie trzeba było czytać wypocin takich tłuk ów karto flanych jak krzys.
krzys
15:47, 22.07.2017 r.
Brexit,Słuchaj gnoju tępaku i pajacu, nie czytałem wcześniejszych wypocin tylko to ;


brexit @ 15:21, 22.07.2017
IP: *.*.131.1

Literówka w poprzenim poście tekst ,który brzmiał :

za czasów rządów PO & PSL wydarzyły się 4 przypadki śmierci na komisariatach podobne do przypadki Igora Stachowiaka.

Powinien mieć brzmienie :
za czasów rządów PO & PSL wydarzyły się 42 przypadki śmierci na komisariatach podobne do przypadki Igora Stachowiaka.

Czyli zamiast cztery powinno być czterdzieści dwa.
Według ciebie co tam pisze hępy tuju???
olo
15:52, 22.07.2017 r.
W przypadku dzisiejszej Polski przewrotem politycznym mogą być zainteresowane Niemcy i Rosja. Tam więc – w ich służbach – upatrywałbym organizatorów funduszy dla „puczystów” i akcji defamacyjnych mających zohydzić polskie władze. Gdyby tak było, to wobec organizatorów tych akcji w Polsce śmiało można postawić zarzut – zdrady.Oczekuje , że państwowe służby specjalne prowadzą już w tej sprawie zorganizowane postępowania wyjaśniające. Odkrycie, że rosyjskie, czy też niemieckie fundusze używane są do akcji w Polsce może mieć bowiem przełomowe znaczenie. Innym źródłem finansowania – niemal pewnym – są pieniądze pochodzące od międzynarodowego gracza finansowego George Sorosa. Wnioskując z zaangażowania Sorosa w „Gazetę Wyborczą” - sprawa wydaje się pewna. „GW” bowiem , wykorzystywana jest do podżegania w kierunku siłowego przewrotu. Wnioskując dalej zastanawiam się nad zbiórkami publicznymi zapowiadanymi właśnie przez liderów tzw „opozycji”. Kto jest w stanie precyzyjnie wyliczyć ile pieniędzy wpłynie do kasy „puczystów” od zwykłych zwolenników? Czy zatem nie jest to jedynie zasłona dymna, jedna z metod prania „brudnych” – bo pochodzących od Sorosa – pieniędzy?Kontrole finansowe już powinny wyjaśniać źródła finansowania tzw „spontanicznych manifestacji”. Wykrycie – w tym wypadku – np. „Smurfingu” powinno natychmiast spowodować śledztwa zarówno finansowe, jak też te związane z podejrzeniem zdrady stanu. W działania są bowiem zaangażowani prominentni polscy politycy. Witold Gadowski.
krzys
15:58, 22.07.2017 r.
olo, oczywiście Błaszczakowa policja złapie szpiegów i znajdzie dowody, Ziobrowa prokuratura postawi zarzuty i Ziobrowy sąd wyda wyrok oczywiście baaardzo surowy, może nawet K.S. która na tę okoliczność zostanie przywrócona.
brexit
16:05, 22.07.2017 r.
krzys @ 17:47, 22.07.2017
IP: *.*.144.42

Brexit,Słuchaj gnoju tępaku i pajacu, nie czytałem wcześniejszych wypocin tylko to ;

To skoro nie czytasz całości tekstu , a tylko post , który jest erratą i na tej podstawie wygłaszasz opinię to jesteś rozgarnięty jak kupa g n o j u.
Ewelin
16:07, 22.07.2017 r.
Tym wszystkim PIS-owskim zwolennikom,politykom i działaczom samorządowym, którzy tak chętnie fotografują się w kościołach i podkreślają swoją chrześcijańską tożsamość, proponuję zapoznać się ze zdaniem Jana Pawła II w kwestii trójpodziału władzy i demokracji - wspomina o tym w kilku encyklikach.Ale to też pewnie lewak byl
tępiciel lemingów
16:08, 22.07.2017 r.
Jeżeli protest ma przynieść jakiś efekt trzeba się odciąć od opozycji i "autorytetów", niemających nic do zaproponowania poza niechęcią do PiS. Swoją nijakość przenoszą na protestujących, którzy podjudzani atakują rząd zamiast domagać się rozmów, przyjęcia poprawek lub wstrzymania ustawy, by dać czas na przygotowanie własnej (przez niezależnych ekspertów), albo jeszcze czegoś innego. Politycy opozycji walczą o swoje interesy, dlatego nie dopuszczą do konstruktywnego rozwiązania, które nie będzie ich pomysłem. Namawiają do łamania prawa, żeby potem krzyczeć, że władza aresztuje obywateli. A później wezmą wypłaty i polecą na wakacje, zapominając o tych ludziach. Opozycja powinna wziąć się do roboty, do której została wybrana, a jeśli chcą protestować niech staną ramię w ramię z innymi, a nie na scenie. Społeczeństwo obroni się samo, nie potrzebuje tego politycznego przedstawienia.
krzys
16:12, 22.07.2017 r.
Brexit, hępy tuju ( od dziś taką masz ksywkę) czytasz wszystko??
do krzys @
16:16, 22.07.2017 r.
dlaczego niejaki slawomir nojman z peło wysyla grozby karalne pod adresem prezydenta...? :angry:
brexit
17:35, 22.07.2017 r.
krzys @ 18:12, 22.07.2017
IP: *.*.144.42

"Brexit, hępy tuju ( od dziś taką masz ksywkę) czytasz wszystko??"

W odróżnieniu d Ciebie , jeżeli się na jakiś temat wypowiadam to staram się , jeżeli nie wiem dowiedzieć czegoś.
Jeżeli odnoszę się do czyjejś wypowiedzi to ją najpierw poznaję.
Dobra.Koniecdyskusji z Tobą , szkoda czasu na jakiegoś k m i o t a .
Krzyś
17:38, 22.07.2017 r.
A to się pisdzielcze trolle wściekają! A tu proszę bez zganiania pracowników urzędu i ich rodzin i dzieci ze szkół,setka ludzi w Pisołęce zaprotestowała przeciw Ubecko-komunistycznej szajce byłych sędziów i prokuratorów zebranych przez zakompleksionego Jarka syna Rajmunda i jego wujów którzy z poręki Wisarjonowicza Józefa Stalina skazywali na śmierć polskich patriotów.
Silas
17:40, 22.07.2017 r.
Prezydent ma szansę - pewnie ostatnią - wybić się w tej chwili na godne człowieczeństwo.
Władza prezydenta jest wielka, kiedy partia rządząca nie ma zdolności odrzucenia weta.
Jeśli nie skorzysta teraz z tej swojej wielkiej władzy, to będzie to bardzo poważny sygnał, że kaczyzm spętany jest jakimiś przerażającymi papierami i wzajemnymi hakami typu mafijnego.

Przecież wściekła kanalia i morda zdradziecka nie może mu nic zrobić! Nic!
~~ostr
17:48, 22.07.2017 r.
Nie dajcie się wrobic bo komuniści muszo być rozliczone takie samo musi być prawo i na komnistow po tych mordach widać ze koryto się konczy i uklady
Mural
17:48, 22.07.2017 r.
Jak czytam wypowiedzi takiej jednej osoby Anki PIsanki, to zastanawiam się, jak ta osoba została wychowana. Atak na panią Nowak, osobę już niemłodą...Jak jest z tym miłowaniem bliźniego, skoro czeka tylko na co?na egzekucję? Tak rosła ta nienawiść przez 8 lat czekania na dobrą zmianę przy korycie???Czy szanowna osoba urodziła się w 1989 roku???Jeszcze nie wypiłaś tego szampana, a piszesz jak po kiepskim samogonie. Chcecie, aby wszyscy ludzie myśleli jak wy. To nie ten kraj. Gdzie nauka Jana Pawła II???Nie poznaję tego miasta moich narodzin.
17:59, 22.07.2017 r.
W obietnicach wyborczych PiS padaly slowa o naprawie sadow a wiec o sadach rozpatrujacych sprawy szybciej,wnikliwiej a jednoczesnie zgodnie z obowiazujacym porzadkiem prawnym.Obecne zmiany w kazdej z trzech uchwalonych nocami ustaw nie dosyc ,ze sa one sprzeczne z konstytucja to nie rozwiazuja zadnego z tych problemow a wrecz odwrotnie.Upolitycznienie sadow jest najgorsza rzecza jaka moze dotknac nas obywateli.My jestesmy rozni ale wymiar sprawiedliwosci jak mowi juz sama nazwa powinien byc jednakowy dla kazdego bez wzgedu na wiek,kolor,zasobnosc portfela czy wyksztalcenie.To sady maja obywatela bronic jako slabszej strony w sporze z wladza.Tak wiec tylko sady wolne od polityki i politykow a wierne prawu moga spostac temu zadaniu.
JużBabcia
18:07, 22.07.2017 r.
Do: Anka Pisanka
Moherowy berecik Ci się pruje... Może tak stylowy kapelusz z BIAŁĄ RÓŻĄ? Nie! Tylko wachlarz z kanapką pasuje...
Troll li li li laj
18:10, 22.07.2017 r.
BERET JEST GRUBY GO WYROLOWAŁ ZE SKURĄ I NIE PRZYSZLI .
Awsrrt
18:34, 22.07.2017 r.
Tak wam dobrze za rządów PISu? Kolesiostwo wam nie przeszkadza? Tworzenie fikcyjnych stanowisk dla rodzin swoich lub króliczka, trzeci czy czwarty wice w szkołach, dyrektor nieistniejącego muzeum itd, itd... To wam się podoba? Chcecie żeby cały kraj tak wyglądał jak Ostrołęka, która zamiast się rozwijać zaczyna wyglądać jak Zambrow, Przasnysz czy inne małe miasteczko?
Jak się zmieni wasze życie gdy wejdą w życie te trzy ustawy? Na początku nijak.
Piszecie, że ludzie nie mogą oderwać sie od koryta, że komuniści, ubecy itd. Dzięki Bogu, jest tam co raz więcej młodych, do których zaczyna docierać co mogą stracić.
Żeby było jasne, nie popieram PO ale to co robi PiS przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
Zastanówcie się czego teraz bronicie. Przestańcie wyzywać każdego, kto ma inne zdanie a zastanówcie się czy chodzi wam o to żeby było lepiej wam i waszym dzieciom, czy tylko o to, żeby waszym sąsiadom było gorzej.
Tu nie chodzi o żadną partie lecz o Polskę i wolnych w niej ludzi.
.s.
18:45, 22.07.2017 r.
Czas rozgonić ten chlew. Gdzie są narodowcy?
Mural
18:54, 22.07.2017 r.
Podajecie słuszne przykłady błędów i wypaczeń za poprzednich ekip. Ale czy jak np. jedna osoba ukradnie coś w mieście, to trzeba rozstrzelać wszystkich, wsadzić do więzienia? To jest gra na przejęcie władzy. Lenin, Stalin i Hitler też byli dyktatorami ale byli śmiertelni. Po nich gryźli się o władzę ich następcy. Koryto nęci.Tylko szkoda tych lat dla ludzi, tak jak ja. Miałam 30 lat jak odzyskiwaliśmy wolność. Co mnie czeka na 60 urodziny?Strach pomyśleć. Co myślą starzy i młodzi, którzy chcą spokoju? Kolejna zmiana przy korycie dla nielicznych profity. Nie są oni bardziej moralni. Najpierw podzili się społeczeństwo. Pewnego dnia umarła zwykła solidarność.
xls
18:56, 22.07.2017 r.
Anka PISanka czytając Twoje komentarze mam podejrzenie, że Ty i "werbia" to te same osoby :laughing:
brexit
19:03, 22.07.2017 r.
Jak patrzę na ludzi protestujących rzekomow obronie sądów to , za każdym razem czuję się jakbym oglądał powtórkę filmu "Truman Show".
Część z tych ludzi , wierzy ,że te wszystkie zagrożenia przeciwko którym protestują to prawda.A tak naprawdę biorą udział w trzeba przyznać dosyć sprawnie zorganizowanej manipulacji medialnej , która polega na wykreowaniu wirtualnej rzeczywistości i przedstawianiu jej jako prawdziwej.To już nie tylko ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe należace do obcego kapitału , lub do rodzimych ubeckich rodzin , nie tylko prasa praktycznie w całości w obcych rękach , ale także media społecznościowe , płatne i bezpłatne trole , na forach.Jest wszakże miedzy filmem , a obecną rzeczywistością jedna istotna różnica.Filmowy bohater , za wszelką cenę starał się uciec z matriksa , starał się dowiedzieć prawdy , bez względu na to jaką cenę miałby za nto zapłacić.Natomiast obecnie protestujący ludzie , ze starchu przed rzeczywistością wybierają samooszukiwanie się ,bo daje to im większe poczucie bezpieczeństwa , zwalnia z podejmowania wysiłku poznawczego bo łatwiej jest gdy jest się częścią grupy ,która co prawda osbiera samodzielnośc myślenia , ale daje zagubionym jednostkom siłę płynącą poczucia przynależności do grupy właśnie.I tak dla podkreślenia tej różnicy nazwałem te protesty , odwołując się do filmu , ale delikatnie zmieniając tytuł : "Tuman show".
olo
19:04, 22.07.2017 r.
Politycy totalnej opozycji i sympatyzujący z nimi dziennikarze mają wyjątkowo krótką pamięć. Albo liczą, że Polacy zapomnieli co wygadywali lub wypisywali... Nic z tego. "Nie ma powodu, żeby demokratycznie wybrana władza negocjowała z grupą uzurpatorów" - to z tekstu znanego redaktora "Gazety Wyborczej". Ewa Kopacz, która swego czasu była (niestety) polskim premierem też mówiła: "władzy w Polsce nie można przejąć na ulicy".

- W akcie oddania głosu zawarty jest cały sens demokracji. Pokażmy, że władzy w Polsce nie można przejąć na ulicy, a jedynie przy urnie wyborczej – tak twierdziła polityk Platformy Obywatelskiej jeszcze w 2014 r., gdy wygłaszała orędzie.


A wiec protestanci,za dwa lata wybory.Wygrajcie,i wtedy mozecie rzadzic... :tongue:
krzys
19:04, 22.07.2017 r.
Pewien człowiek, Rajmund K powiedział ;Nie można dopuścić do władzy bliźniaków(Lecha i Jarosława), zniszczą wszystko czego się dotkną. Nie muszę dodawać że był ich ojcem, zaczynam rozumieć co miał na myśli
WIESŁAW
19:05, 22.07.2017 r.
Po prostu jest nas trochę ( NIE )normalnych i jak widzimy że komuś dzieje się krzywda , niesprawiedliwość to reagujemy . Normalni chodzą do kościółka , modlą się do Bozi i ...należą do największych szkodników . Rynsztokowe słownictwo tu bijące to obrońcy PiS - u . Jutro pójdą pomodlić się a już w kościele części obrobią jedną część a póżniej ... bij zabij nas nienormalnych co to widzimy i zwracamy uwagę że fanatyzm żle się kończy dla wszystkich .
darth vader z prowincji
19:14, 22.07.2017 r.
Właśnie umarła tzw. "nadzwyczajna kasta" ---- ciszej nad tą trumną !!!
krzys
19:17, 22.07.2017 r.
olo, problem w tym że odmiana Polskiej demokracji ogranicza się do wrzucenia głosu do urny, potem jest ; przecież nas wybraliście i uważają że mogą robić co chcą.To jest du po kracja a nie demokracja. Czy ignorowanie 1000 000 podpisów w sprawie referendum to demokracja? czy te milion osób nie mają nic do powiedzenia aż do następnych wyborów? o ile takowe jeszcze będą? Może bliźniak stwierdzi ; my jesteśmy najlepsi i nie potrzeba już wyborów?
do krzys @
19:26, 22.07.2017 r.
Wiec co innego proponujesz..?
19:30, 22.07.2017 r.
Widzę Lewacką Frakcję Laskowiecką ,kilku zabłąkanych doktorów, kilku emerytów z postępującym zanikiem szarej substancji ,reszta ,,zaczadzona '' lekturą mentorów z Czerskiej i oglądaniem Tfu...VN-u ,smutne....
Silas
19:31, 22.07.2017 r.
Gdyby reforma sądów dotyczyła rzeczywiście samych sędziów, być może nie warto byłoby się tym przejmować. Gdyby chodziło o to, żeby dopaść "aferzystów" i osobistych wrogów polityków... może można by się pocieszać, że to przecież nas nie dotyczy. Tyle że ta zmiana dotyczy każdego. Bo skoro teraz w sądach pierwszeństwo będą miały sprawy ważne dla Ministra, to pozostałe nie będą ważne. I to będą właśnie Twoje sprawy.
PO
19:40, 22.07.2017 r.
ŻEBY BYŁO TAK JAK BYŁO!!!
ŻEBY BYŁO TAK JAK BYŁO!!!
ŻEBY BYŁO TAK JAK BYŁO!!! :crying:
Silas
19:40, 22.07.2017 r.
Mój wcześniejszy post w odpowiedzi do wypocin między innymi brexita.
krzys
19:45, 22.07.2017 r.
do krzys @ @ 21:26, 22.07.2017
IP: *.*.*.*.*.bd4e.1426.9638

Wiec co innego proponujesz..?
Wklep sobie do kompa hasło Demokracja , wybierz wariant który Ci odpowiada. To co jest od wielu lat w Polsce to dyktatura rządzącej większości , zero współpracy z opozycją ,opozycja zaś jest szkodnikiem istnieje tylko po to żeby przeszkadzać, zero współpracy z rządem. To ma być demokracja? To karykatura demokracji
Anka PiSanka
19:53, 22.07.2017 r.
Jestem ponownie, moi mili...

Kochani! Wybaczcie - nie jestem w tej chwili w dobrej formie. Ach, ten dłuższy pobyt na świeżym powietrzu chyba mi zaszkodził. Nie będę owijała w bawełnę: jestem nieco niedysponowana...
Pozwólcie więc, ze odpowiem tylko dwóm ostatnim przemiłym osobom i odpocznę odrobinkę...


JużBabcia @ 20:07,

Cyt. "Do: Anka Pisanka
Moherowy berecik Ci się pruje... Może tak stylowy kapelusz z BIAŁĄ RÓŻĄ? Nie! Tylko wachlarz z kanapką pasuje...
Troll li li li laj"

Droga już Babciu!

Moherowy berecik nosiłam w ponure, zimne i dżdżyste wieczory. Teraz, wieczorkiem, w pełni lata, głowę moją zdobi albo potężny kok, albo stylowy toczek z woalką...
Nie bądź zgryźliwą babcią: albo kateringowa, odchudzająca kanapka, albo kolorowy, japoński wachlarz, co bym miała czym odpędzać od siebie, nachalną brać KODorastyczno-POlszewicką...
BIAŁA RÓŻA PiSzesz? Apage satanas... Apage... Biała róża, to symbol rozbestwionego lewactwa. Chyba, że tą białą różą waliłabym po lewackich ryjach oderwanych od koryta, to czemu nie?! Chętnie. Kto pierwszy w kolejce?

Troll li li li laj... Łaj di di baj baj...


Do xls @ 20:56,

Cyt. "Anka PISanka czytając Twoje komentarze mam podejrzenie, że Ty i "werbia" to te same osoby"

Brawo! Masz "nosa": ja i Wiesia, to jedność. Razem tworzymy dwójcę świętą...


Pa... Na razie, bywajcie, słodkie urwisy... Nie mam dzisiaj konceptu... Ach, cały piękny świat wiruje mi w głowie...
tępiciel lemingów
19:56, 22.07.2017 r.
krzys, co proponujesz zamiast demokracji?

Chcesz żeby rządzili wszyscy, czyli rząd i opozycja?
A może chcesz dyktaturę rządzącej mniejszości?

Jaki wariant Ci odpowiada?
brexit
20:08, 22.07.2017 r.
A PiS to powinien się w końcu ogarnąć.
Nawet jak będziecie mieli 200 % racji , to skończy się nagonką medialną , która zrobi z igły widły.Dokładnie tak jak w tym przypadku.Ludzie są tak przez tę propagandową sieczkę ogłupieni serwowaną przez ścierwo-mendia ,że przecieram oczy ze zudmienia jak niektóre komentarze czytam.
Ograniczyć poziom udziałów obcego kapitału w mediach .Przecież to niedopuszczalne ,że propagandą ogłupiają ludzi i jeszcze na tym zarabiają.Nie wiem czy był taki przypadek w dzejach , żeby to ogłupiany naród jeszcze do tego dopłacał.
do krzys @
20:08, 22.07.2017 r.
Dalej nie odpowiedziales na pytanie.Co w zamian proponujesz...?
do tepiciela lemingów
20:08, 22.07.2017 r.
czyli masz odp. jak PO , demokracja jest wtedy gdy my rządzimy , i powtarzać pis to zło , pis to zło, pis to , pis to zło .
A jaką mają alternatywę --------- żadnej , o przepraszam taką jaką im Angela i Shulz nakażą .
Zauważ iż największymi obrońcami demokracji są dziś ci którzy byli częścią i zwolennikami systemu totalitarnego a teraz pajacują wielce obrońców demokracji.
Śmiechu to warte :tongue:
brexit
20:22, 22.07.2017 r.
Tylko ,że o ile jest cokolwiek obecnie w Polsce zagrożeniem demokracji to opozycja właśnie.Tylko ,żeby to pojąć to trzeba mieć elementarną wiedzę czym jest demokracja.
tępiciel lemingów
20:38, 22.07.2017 r.
do tepiciela lemingów ,

Bzdury piszesz:

cyt.:
"Zauważ iż największymi obrońcami demokracji są dziś ci którzy byli częścią i zwolennikami systemu totalitarnego a teraz pajacują wielce obrońców demokracji. "

Największymi przeciwnikami demokracji są dziś ci, którzy byli przeciwnikami systemu totalitarnego, teraz pajacują wielce na przeciwników demokracji, np. Wałęsa, Frasyniuk.
Oni chcą wrócić do systemu totalitarnego, gdzie nie ma demokracji.
do tepiciela lemingów
20:49, 22.07.2017 r.
no właśnie o nich i innych na tej witrynie mi chodziło . Bo ci którzy teraz najgłośniej krzyczą o łamaniu konstytucji i demokracji to albo ci którzy kiedyś pracowali dla moskwy albo ci którzy teraz pracują dla brukseli i sorosa.
Mówimy o tym samym tylko błędnie odczytałeś mój sarkazm
20:54, 22.07.2017 r.
Nigdy nie watpi ten tylko,kto nic nie wie,a gdzie jest pycha,tam bedzie i hanba,gdzie pokora tam madrosc.
Do 124.170
22:37, 22.07.2017 r.
Pogubiłaś/pogubiłeś się coś w tym Twoim sarkaźmie 😂.
krzys
03:03, 23.07.2017 r.
Obecna demokracja to późny PRL, prawie niczym się nie różni ,twoje prawo to wrzucić głos do urny. TERA z też mamy 1 sekretarza który rządzi z tylnego siedzenia
Cała prawda o PIS
06:05, 23.07.2017 r.
Mamy dość kasty polityków, którzy nie wiedzą jak żyją zwykli ludzie.

Kasta PiS w Ostrołęce żyjąca kosztem uczciwych Polaków obsadziła wszystkie miejsca pracy swoimi ludźmi Kotowscy, Czartoryski, Mamątow, Liżewski, Bralski, Dawidczyk, Górecki, Grabowski, Jaworowska, Nosek, Płocha, Stańczyk, Żebrowska-Rosak, Żukowski, Ciecierski, Makowiecki, Chrostowski, Romanowski, Załęska, Korytkowska, Mierzejewska-Nicewicz, Brzozowska, Mielnicki, Białobrzewska, Tercjak, Żebrowski, Budzichowski, Chorąży, Pietrzyk, Juchniewicz, Olkowski, Grzyb, Kowalski, Zalewski, Żarnoch, Dobkowski, Dorobiński i inni

Ci wszyscy oraz wielu innych wraz z całymi rodzinami są utrzymywani od lat i dożywotnio za pieniądze uczciwych ciężko pracujących Polaków, emerytów i rencistów, najbiedniejszych, którzy muszą płacić podatki i składki, oraz VAT 23%, gdy tylko kupią niezbędne minimum, aby przeżyć chleb i mleko.

Nie wstyd wam PiSowcy zarabiać miesięcznie po kilkanaście tysięcy złotych , gdy Polacy zarabiają po 1500zł netto lub mniej, emeryci i renciści mają netto mniej niż 1000zł, a pracowali w Polsce ponad 40 lat i muszą przeżyć wraz z całymi rodzinami?

Senator Mamątow ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Poseł Czartoryski ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Prezydent Ostrołeki Kotowski dochód ponad 15000 zł na miesiąc
Wiceprezydent Miasta Ostrołęki - Grzegorz Płocha dochód ponad 15500 zł na miesiąc
Komendant Straży Miejskiej Lizewski ponad 19000 zł na miesiąc
Prezes OTBS Ciecierski ponad 11500 tysiąca na miesiąc
Wiceprezes zarządu OTBS Grzegorz Makowiecki, ponad 11000 na miesiąc
Prezes Zarządu MZK Chrostowski, ponad 17500 zł na miesiąc
Prezes Zarządu OPWiK Olkowski, ponad 13500 zł na miesiąc
Dyrektor Park Wodny Dobkowski, ponad 8500 zł na miesiąc
Dyrektor MOPR, Mierzejewska-Nicewicz ponad 10300zł na miesiąc
Radna Żebrowska Rosak, ponad 12500zł na miesiąc i BIEDNEJ RADNEJ z PIS miasto musiało wynająć i opłacić adwokata ponad 20000 zł z pieniędzy mieszkańców Ostrołęki

Lista wszystkich cwaniaków politycznych związanych z kastą PiS ( w tym TPO) to ponad 150 nazwisk.

Wejdź na stronę

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urzędu Miasta Ostrołęki

Oświadczenia Majątkowe i zobacz jak kasta PiS od lat okrada Polaków.

Domy, nieruchomości, działki, lewe biznesy, udziały, akcje, obligacje, waluty, luksusowe samochody, wszyscy wraz z rodzinami poustawiani do końca życia, a żaden uczciwie nigdy nie pracował, całe życie na utrzymaniu Polaków

Nie obniżyliście podatków dla najbiedniejszych, VAT pozostał bez zmian, abyście mogli żyć kosztem najbiedniejszych Polaków, Polacy umierają w obojętności, bo darmowa służba to fikcja, a nie stać ich na leczenie prywatnie, i nie nalezą do kasty PiS.

Wasze obietnice to kpina z narodu Polskiego, ale Polska jeszcze nie zginęła, nie damy się zniewolić przez kasty okradające Polaków i skazujące nas na nędzę.
Jan
10:09, 24.07.2017 r.
Zobaczcie kto tam przychodzi!!!! Szkoda gadać. Nie dziwne, że protestują. Powinni im pozabierać ciepłe posadki. Sprawy ciągną się po kilkanaście lat. Żenada. Może ktoś wreszcie zrobi coś i usprawni to chore sądownictwo.
WKURZONY
06:58, 25.07.2017 r.
do cała prawda o PIS
Pomimo takich wydatków jak piszesz i wypłaty 500+ jest Prawie 6 mld zł nadwyżki budżetowej po czerwcu Polska odnotowała nadwyżkę budżetową w wysokości 5,86 mld zł. To najlepszy wynik po czerwcu w historii. Na cały rok zaplanowano deficyt budżetowy w wysokości 59,3 mld zł.Zdaniem ekspertów, budżet zamknie ten rok deficytem wynoszącym ok. 30 mld zł.Więc będzie to zmniejszenie deficytu o połowę.
Więc kto jest lepszym gospodarzem i dba o Polskę.
bb
07:36, 25.07.2017 r.
A gdzie są pobory prezesów sądów i innych przedstawicieli po psl, oraz pozostayłch żuli.
Adam Piotrowski
15:02, 25.07.2017 r.
Czy ten poczciwy, łysy grubas z flagą Unii, czy to nie aby Marek K. zwany "fotografem" albo "misiem" (o małym rozumku)?
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne