« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Sobota, 24 czerwca 2017 r., imieniny Jana, Danuty, Janiny

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Podejrzany o spowodowanie śmiertelnego wypadku w Jastrząbce za kratkami

Daniel S., podejrzany o spowodowanie śmiertelnego wypadku w Jastrząbce koło Baranowa trafił tymczasowo na trzy miesiące do więzienia. Na skutek dachowania samochodu, do którego doszło w pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych, Sylwester Z., około 20-letni pasażer zginął na miejscu.

Śledztwo w tej sprawie prowadzi Prokuratura Rejonowa w Ostrołęce. Dwa dni po wypadku, czyli 18 kwietnia, śledczy postawili Danielowi S. zarzuty o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym, to jest z artykułu 177 paragraf 2 kodeksu karnego oraz jazdę pod wpływem alkoholu - czyn z artykułu 178a paragraf 1 kodeksu karnego.

Za pierwszy czyn mężczyźnie grozi kara pozbawienia wolności od sześciu miesięcy do ośmiu lat. Drugi czyn zagrożony jest grzywną, karą ograniczenia albo pozbawienia wolności do dwóch lat.

Prokuratura zarzuciła Danielowi S., że umyślnie naruszył zasady bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Miało to polegać na tym, że będąc pod wpływem alkoholu kierował samochodem osobowym nie dostosowując prędkości pojazdu, taktyki i techniki jazdy do panujących warunków drogowych.

Badanie wydychanego powietrza określono na poziomie 0,86 mg/l, 0,81 mg/l oraz 0,83 mg/l alkoholu w organizmie.

Jak podaje Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce w oficjalnym komunikacie prasowym, kierowca na prostym odcinku drogi stracił panowanie nad pojazdem, zjechał na przeciwległy pas ruchu i uderzył w ogrodzenie. Auto dachowało.

- W wyniku dachowania pasażer pojazdu, Sylwester Z., doznał obrażeń ciała w postaci wielokrotnych złamań kości pokrywy i podstawy czaszki, rozerwania opon mózgowych i mózgu, krwawienia śródkomorowego i śródmózgowego rozerwania móżdżku i pnia mózgu, rozerwania przysadki mózgowej, złamania kości nosa, złamania kości szczękowych, które to skutkowały zgonem - informuje prokuratura okręgowa.

W środę 19 kwietnia Sąd Rejonowy w Ostrołęce uwzględnił wniosek prokuratora i zastosował wobec podejrzanego Daniela S., środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztowania na okres trzech miesięcy, czyli do dnia 16 lipca do godziny 6.30.

O wypadku pisaliśmy w artykule pt. "Tragiczne święta. W Jastrząbce zginął młody chłopak".

Wyświetleń: 14440
 
14:41, 21.04.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

olo
12:47, 21.04.2017 r.
I co?
Dalej będziecie go bronić , że taki fajny z niego gość????
jj
13:21, 21.04.2017 r.
Pewnie kilka lat będzie musiał odsiedzieć. 3-4 lata przez kraty świat będzie oglądał.
JA
13:25, 21.04.2017 r.
Mądry człowiek z pijanym kierowcą nie wsiada do auta tylko robi wszystko żeby ten nie mógł jechać. Nawet wzywa policję.
Gościu
13:28, 21.04.2017 r.
Szczęście w nieszczęściu że nie posłali do piachu kogoś NIEWINNEGO bo oni to sobie na taki los zasłużyli jak i całe te towarzystwo co nie raz nie dwa po alko jeździli przez wieś w biały dzień 100 km/h.... przelatując przez skrzyżowanie na którym powinni byli ustąpić pierwszeństwa
xXx
13:41, 21.04.2017 r.
Bardzo dobrze. Może w końcu taki konkretny przykład nauczy ludzi rozsądku. Uczmy się na ich głupocie.
Baran
13:44, 21.04.2017 r.
Niestety szkoła zwana życiem często daje nam w kość i w niektórych przypadkach nie przewiduje sie terminów poprawkowych :/ Pijani bo pijani ale szkoda chłopaków i szkoda rodzin :/
13:57, 21.04.2017 r.
Selekcja naturalna
Ja
14:22, 21.04.2017 r.
Szkoda chłopaka .... Źle podjęta decyzja która będzie do końca życia za nim szła
Koleżanka chłopaków (1)
14:35, 21.04.2017 r.
Daniel jest moim kolegą. Wiem, zawinił, nie bronię go. Ale to nie znaczy, że teraz tyle osób musi po nim "jechać"... Nikt nie jest święty i każdy popełnia błędy. Niestety, stało się... Ale narzekanie na Daniela nie przywróci życia Sylwkowi. Znam Daniela i na pewno żałuje tego co się stało. On również bardzo to przeżywa. Sylwkowi można teraz tylko postawić znicz i się za niego pomodlić, ale teraz Daniel potrzebuje wsparcia. To nie jest tylko i wyłącznie jego wina. Tam było tyle świadków, którzy mogli ich powstrzymać i by nie doszło do tej tragedii. Nie zwalajcie winy na jednego. Dużo osób trzymało się z Danielem, a teraz gdy wydarzył się ten wypadek to teraz wiele osób się od niego odwraca. Tacy z was przyjaciele?

Ja nie mam do niego pretensji.
Daniel ma moje wsparcie.
xxx
14:47, 21.04.2017 r.
Koleżanka chłopaków (1)Proponuję Tobie że jak wyjdzie ten Twój przyjaciel na wolność i się znowu nachla wsiądż do auta przez niego prowadzonego.Życzę przyjemnej podróży . :smile:
kolezanko
14:48, 21.04.2017 r.
Każdy pijany i siadający za kierownicę ma twoje wsparcie. Chyba ty go potrzebujesz bo nie wiesz co piszesz, tu nie powinno być absolutnie żadnej taryfy ulgowej to recydywa zasługująca na najwyższą karę.
TYP
14:54, 21.04.2017 r.
Chyba was poje.bało pisać takie rzeczy " W wyniku dachowania pasażer pojazdu, Sylwester Z., doznał obrażeń ciała w postaci wielokrotnych złamań kości pokrywy i podstawy czaszki, rozerwania opon mózgowych i mózgu, krwawienia śródkomorowego i śródmózgowego rozerwania móżdżku i pnia mózgu, rozerwania przysadki mózgowej, złamania kości nosa, złamania kości szczękowych, które to skutkowały zgonem - informuje prokuratura okręgowa. " Brawa dla redaktorów. Klap klap
Do kolezanka
14:56, 21.04.2017 r.
A jak by jechal z nim twoj syn lub brat to tez mial by takie oparcie w tobie? Za taka glupote i popisywanie sie slono trzeba zaplacic! Jesli sie wie, ze po pijaku lapie sie za kluczyki to trzeba nie pic wcale, alkohol jest dla ludzi, ale widac nie dla wszystkich!
kierowca
14:58, 21.04.2017 r.
Powinni zabrać prawo jazdy, dać dozór policyjny itp.. ale nie osadzać to był nieszczęśliwy wypadek niech każdy kto to czyta zada pytanie czy nie zdarzyło mu się będąc nastolatkiem wsiąść za kierownicę po piwie czy na kacu nie można obwiniać chłopaka to że trafi na trzy miesiące do aresztu to nic dobrego więzienie może tylko zgorszyć na pewno nic mądrego nie wyniesie za tych murów.
do IP 13.41
15:02, 21.04.2017 r.
Jesteś zbyt surowy - pamiętaj , że przeżyć całe życie w poczuciu winy jest gorsze niż więzienie.
Do kolezanka chlopakow
15:13, 21.04.2017 r.
Oczekuję na przeprosiny, ponieważ poczulem się przez Panią obrażony. Nigdy nie wsiadłem za kółko pijany, nie szarzuje za kierownicą i mam wyobraźnie. Nigdy nie popelnilem takiego bledu i wspaniala wiekszosc kierowcow rowniez. Dlatego prosze o nieobrazanie i nie porownywanie normalnych ludzi do tego marginesu. Pozdrawiam.
Bub
15:15, 21.04.2017 r.
Taak, dozór policyjny to naprawdę adekwatna kara za zabicie człowieka jadąc po pijaku. Weź się zastanów co piszesz, ukarać i to przykładzie, żeby inni dwa razy się zastanowił zanim wsiada za kółko po pijaku. Jaki on by nie byl i jak wielkiego poczucia winny nie odczuwał, to jest pełnoletni i za swoje czyny musi odpowiadać. Jaka anarchia by nastała, jakby za wypadek po pijaku że skutkiem śmiertelnym dawali dozór policyjny.
gość
15:21, 21.04.2017 r.
Szkoda i Daniela i Sylwka. Tak się składa, że obydwóch znałam/znam. Nie bronię Daniela. Poczucie winy będzie się za nim ciągnąć przez całe życie... ale najważniejsze jest żeby pomóc,a nie pisać komentarze, że "należało mu się". Nie, nie należało się. Fakt, mógł pod wpływem nie jechać, mogli mu zabrać kluczyki...ale niech kamieniem pierwszy rzuci ten, który nigdy po pijanemu nie jechał, albo ten, kto miał możliwość zabrania kluczyków i tego nie zrobił.
blm
15:31, 21.04.2017 r.
i co teraz smieciu masz chlopaczka na sumieniu
Do przedmówców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15:39, 21.04.2017 r.
To jest nieszczęście . Nikt nikogo nie chciał pozbawić życia . Zginąć to wszyscy .
nn
15:46, 21.04.2017 r.
Gosciu zebys sie zdziwil tych myslacych normalnie jest wiekszosc, piszac w ten sposob rezprezentujesz margines spoleczny jak uwazasz ze jazda po wodce to cos normalnego
do blm
15:47, 21.04.2017 r.
Zważaj na słowa sam jesteś śmieciem nie pozwolę mojego przyjaciela obrażać
kolega kuba
16:11, 21.04.2017 r.
kazdy popełnia w zyciu bledy szkoda ze tak sie stało ale moim zdaniem bug tak chciał każdy ma datę swojej śmierci sylwek był dobrym kolegą niestety odszedł i nazawsze bendzie w naszej pamieći ale nie wolno obrazać i nienawidzic daniela ja wiem on tego nie chciał ale tak wyszło szkoda dwuch rodzin ale to jest wina dziewczyny moniki mogli zabrac kluczyki ,, poprzebijac opony lub zadzwonic do rodzicuw ale był tez moniki tata mug sie postawic zeby nie jechał dajcie chłopakowi szanse kazdy ma jakosz szanse w zyciu i daniel tez zasługuje na nią , chłopak duzo przezył na jego oczach zginoł jego kolega dajcie mu zyc w spokoju szkoda dwuch rodzin . :sad:
Do IP: *.*.18.112
16:29, 21.04.2017 r.
BUG tak chciał, o matko...
kolega kuba
16:35, 21.04.2017 r.
tak a cos nie pasi , kazdy ma wyznaczono smierć i godzine śmierci tylko nikt o tym nie wie .
kolega k
16:37, 21.04.2017 r.
jedni sie rodzo a drudzy umieraja
hahaha
16:39, 21.04.2017 r.
Bawili się razem,wyszło jak wyszło.młodość.zabrakło trochę szczęścia
16:42, 21.04.2017 r.
Ale macie problem , piszecie tu o Monice a czy ktoś z was kiedy kol wiek próbował zatrzymać pijanego , to życze powodzenia ,każdy mądry po szkodzie miało się tak stać i się stało a co jest winna ta biedna dziewczyna że teraz jeszcze na nią piszecie ,szkoda i jednego i drugiego ale nikt śmierci nie ucieknie mało tak być i jest co tu da gdybanie na nich
do IP: *.*.18.112
16:44, 21.04.2017 r.
kużwa ale z Ciebie ANALFABETA!!!!!!!!!
ja
16:51, 21.04.2017 r.
Przed miejscem wypadku jest ok. 1 km prostej drogi, tyle ze w terenie zabudowanym, a Ci malolaci tak szybko jeżdżą w tym miejscu, ze na prawdę każdy boi się wyjść na ulice. Nikt nikomu źle nie zyczyl ani nie życzy, ale każdy tu mówil to ze kwestią czasu jest ze wydarzy się tragedia. Pokupuja sobie stare golfy i myślą ze są na torze wyscigowym
olo
16:55, 21.04.2017 r.
"...niech każdy kto to czyta zada pytanie czy nie zdarzyło mu się będąc nastolatkiem wsiąść za kierownicę po piwie czy na kacu..."

Oczywiście, że mi się nie zdarzyło.
Nie chcę być potencjalnym zabójcą.
A widać niektórzy chcą.
ja
17:08, 21.04.2017 r.
Również znam tego chlopaka i szkoda mi jednego i drugiego, ale czegoś takiego nikt nie będzie tolerowal ani akceptowal, bo siadając za kierownicę po pijaku jest się potencjalnym morderca, trzeba to nazwać po imieniu. A wiec ukarać jak najsurowiej, dla przykladu. Chociaż bezmozgow to i tak niczego to nie nauczy
do ja
17:25, 21.04.2017 r.
Po pierwsze to było nieumyślne spowodowanie śmierci i po drugie Daniel do końca życia będzie Sylwka miał na sumieniu i to jest też kara i nie ukrywam bo to wszyscy wiedzą że Daniel pójdzie siedzieć i to będzie też karą wiec zostawcie chłopaka w spokoju i zajmijcie się swoim życiem a nie tylko byście innych oceniali
xXXx
17:30, 21.04.2017 r.
Każdy bur.ak siadajacy po pijaku za fajerę zasługuje na karę co najmniej w zawieszeniu / tak jak za probe morderstwa /żeby czuł że wisi nad nim bat, ten co powoduje wypadek tak jak w tym przypadku śmiertelny powinien odpowiadać jak za morderstwo / od 25 lat w górę/ i wszystko w temacie. Nie ma tłumaczenia że młody- do picia wódki miał wystarczający wiek
ktoś
17:35, 21.04.2017 r.
Nie znam tych chłopaków ale moim zdaniem obaj są winni jeden nie powinien po pijaku wsiąść za kierownicę a drugi wsiąść z pijanym do samochodu i tyle na temat.
Xxx
17:37, 21.04.2017 r.
Niektórzy obwiniają tu Monikę, że ich nie powstrzymała. Przed wypadkiem zabrała im kluczyki i schowała. Chwila jej nieobecności i je znaleźli. Mało kto zauważył, że akurat wtedy wyszli.
Ppp
17:37, 21.04.2017 r.
Rodzina i Sylwester maja w doopie zycie z sumieniem tego lajzy. To nikomu Sylwestra nie wroci.

I co pajjjace dalej nie jechal po pijaku?

Oby zdechl, smierc za smierc.
Michał
17:38, 21.04.2017 r.
Mi tam go nie żal - wyjdzie na wolność - i tak będzie młody...zabił i życia nie zwróci więc pokornie niech siedzi bo i tak co to jest 3-4-5 lat w porównaniu z śmiercią.
17:41, 21.04.2017 r.
Nigdy nie uwierze że Daniel wsiadl za kółko po alkoholu. Po piwie nie kierował żadnym pojazdem. Niech sąd kieruje się zrozumieniem i da rozsądną karę , ale błagam ... Najważniejsze to nie zostawiać Daniela ... Nie odwracać się od niego , dać wsparciem . Wiem że żałuje , wiem że ciężko będzie mu się z tym faktem pogodzić , ale Sylwek patrzy tu na nas z góry , i wiem że jako kolega Daniela , będzie mu kibicował mimo tego że nie ma.go tu razem z nami . Sylwkowi życia nie cofniemy , jedynie co możemy to zaświecic znicz. Rodzina przeżywa to najgorzej , ciężko im będzie się otrząsnąć . Ale Daniel będzie ciągnął to za sobą całe życie . On jest bardzo wrażliwym chłopakiem i to on zawsze kazdemu pomagał. Wielkie współczucie dla obu rodzin ...
do 72.187
17:44, 21.04.2017 r.
Ale umyślnie wsiadl po alko za kierownice, jest dorosly, ma świadomość i nie liczy się z tym co się może stać. Czy Ty w ogóle zdajesz sobie z tego sprawę? Wiesz co to znaczy nieumyślnie? A gdyby zginela jeszcze przypadkowa osoba? Pieszy czy osoby z innych aut? Testować auto to sobie może na torze F1 a nie na publicznej drodze
xyz
17:44, 21.04.2017 r.
Wszyscy wiemy ze o zmarłych źle się nie mówi ale Bóg ukarał jego zginął w wypadku tragicznie ale ci co go znają wiedzieli że to w końcu może się tak skonczyc jeździł tez jak wariat uwielbiał popisy tez nikt nie wie jak bylo a teraz wielce w obronie stają bo tragicznie stracił życie a na kierowcy chodz dobry chlopak popełnił błąd suchej nitki nie zostawiacie śmieszni ludzie
Gościu
17:50, 21.04.2017 r.
Monika próbowała temu zaradzić tak jak ktoś już pisał, a im się tak na śmierć spieszyło że nawet butów nie założyli....
do xyz
17:58, 21.04.2017 r.
Dokladnie, masz racje. Niestety cale to towarzystwo lubi wciskac gaz do podlogi
facet
17:59, 21.04.2017 r.
Wg mnie powinien dostać dożywocie, wsiadanie za kierownicę z 1,5 promila alkoholu to nie jest wykroczenie po piwie, tylko zabójstwo po pijaku. Nic go nie tłumaczy że zabił swojego kolege, niech się tylko cieszy że nie ma kary śmierci. Element tego typu powinien być odizolowany od normalnego społeczeństwa i nigdy do społeczeństwa nie wracać.
oglm
18:01, 21.04.2017 r.
Jak raz jechałam ze zmarlym myślałam że się poryczE tak jeździł nigdy więcej zmarlego za kierowcę nie bralismy i zginął w takich okolicznościach tak musiało się stać po prostu a ludzie powinni zająć się swoimi sprawami a nie sprawą tych dwóch rodzin.

Daniel trzymaj się trzymam kciuki ze dasz rade stawic czola temu co sie dzieje nie wszyscy są przeciwko tobie a Sylwek niech spoczywa w pokoju
do faceta
18:05, 21.04.2017 r.
Kolega butów nie założył ?
tak mu się spieszyło nikt mu wsiadać nie KAZAŁ.
MÓGŁ NIE WSIADAĆ ! KTO MĄDRY WSIADA Z KIMŚ POD WPŁYWEM TYLKO KTOS NIEODPOWIEDZIALNY
krkr
18:09, 21.04.2017 r.
Hmm po co podawać opis z sekcji zwłok?
tak na marginesie
18:17, 21.04.2017 r.
Po co podawać ciekawe skąd oni maja taki opis szczegółowy dokładny od kogo ?:) ktoś na sile próbuje z tego aferę wieksza niż jest robić
Lou
18:27, 21.04.2017 r.
Kolejny zlot patologii w komentarzach.

Redakcji za to tradycyjnie można pogratulować etyki pracy i profesjonalizmu 24/7 - dziękujęmy za szczegółowy opis sekcji zwłok, czekaliśmy na te detale! Co za grajdół...
?
18:31, 21.04.2017 r.
No gratuluję logicznego myślenia temu, kto uważa, że dziewczyna albo jej ojciec mogli to czy tamto zrobić. Nie i jeszcze raz nie! To nie oni zawinili. Człowiek dorosły powinien być odpowiedzialny, a młody też jest śmiertelny. Nie wolno obarczać winą tych, którzy nie szarpali się z pijanym czy podpitym, to on powinien mieć zakodowane, że nie wsiada się do auta w takim stanie. Młodzi, czemu wam się wydaje, że jesteście nieśmiertelni, że wiecie lepiej, że pokażecie ....?! Zawsze po fakcie można gdybać...
Hela
18:32, 21.04.2017 r.
Nie tylko Daniel był pijany. Sylwek też był. Więc był świadomy tego
PS
18:37, 21.04.2017 r.
Za upublicznienie tak szczegółowego opisu obrażeń ktoś powinien beknąć. Autorze artykułu, gdzie Twoja tyka zawodowa? Żenujące. Rodzina powinna interweniować.
do ppp
18:39, 21.04.2017 r.
Rodzina Sylwka ma Daniela w D? to trzeba było mu kupić "Cieniaka" albo Poloneza a nie Skodę SuperB takiemu gówni3owi, każdy wiedział jak jeździ.
Ksiądz proboszcz
18:50, 21.04.2017 r.
Umiłowani w Chrystusie,
czytając Wasze komentarze strach mnie ogarnia wokół jakich ludzi żyję. Tyle Pan nasz mówi o wybaczaniu, umiłowaniu. Z Waszego potoku słów płynie tyle jadu i goryczy, że same słowa już zabijają. Czy w Waszych głowach nie słychać głosu Pana - kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem. Jak będziecie się czuli jak ten młody chłopak pod presją waszej krytyki, obraźliwych niejednokrotnie słów pogardy i życzenia śmierci targnie się na swe życie? Nie myślicie o jego bliskich - rodzicach, rodzeństwie. Pomyśl jeden z drugim - jak zachowasz się kiedy Twój bliski popełni taki błąd? To był nieszczęśliwy wypadek. Badanie jakie zostało przeprowadzone wskazuje, pewien poziom alkoholu we krwi - ale to może oznaczać, że chłopak napił się kilka godzin wcześniej piwa przy obiedzie - i to ma byc powód do życzenia mu śmierci. Ludzie - zastanówcie się coście mu uczynili swym słowem pogardy, bo mnie to uczyniliście - powiedziałby nasz Pan i Zbawca.
Szkoda, że święto wielkiej nocy - dawniej obchodzone jako święto wiosny - zamiast dawać radość daje powód do smutku i nienawiści.
Źle widzę przyszłość narodu Polskiego. Tak się nie da funkcjonować.

Nich będzie z Wami słowo Pana.
Meganarcyz
18:58, 21.04.2017 r.
Po pifku i na motory!
Aaa
18:59, 21.04.2017 r.
Monice dajcie spokój, bo nie wiecie jak ona to przeżywa!!!!!!
v
19:02, 21.04.2017 r.
Po piwku 1.7 promila? To juz jest naprawdę spore upojenie alkoholowe. Zła będzie przyszlosc naszego narodu dopóki nie wyeliminuje się patologii z polskich dróg
Ksiądz proboszcz
19:07, 21.04.2017 r.
do tępego: Nikt nie jest bez grzechu.

do V: Przeprowadź eksperyment: napij się piwa. Butelka 0,5, 5%. Po 15 minutach idź się zbadać na posterunek milicji na dmuchawę. Podziel się wynikiem.

Dobrej nocy.
Kkk
19:16, 21.04.2017 r.
Dostanie wyrok odwoła się i pójdzie siedzieć na rok. Znam takich. potem wychodzą i znowu to samo robią alkoholicy.
ketuks
19:18, 21.04.2017 r.
.....trafił do aresztu, więzienie jest dla skazańców po wyroku sądu
v
19:19, 21.04.2017 r.
A to ksiądz proboszcz nie wie ze w takim przypadku policja wykonuje kilka pomiarów w pewnym odstępie czasu?
v
19:22, 21.04.2017 r.
A tak swoja droga to dziwne ze " ksiądz proboszcz" namawia kogoś do eksperymentu z piciem alkoholu, czyzby jakieś zle doswiadczenia?
korba
19:31, 21.04.2017 r.
nie koniecznie musi to być ks. proboszcz :wink: to tylko nik czasem bez znaczenia :tongue:
Rrr
19:38, 21.04.2017 r.
Wina obydwu, kto jeździ po pijanemu? Kto wsiada do samochodu z pijanym kierowcą? Bogu dzięki że stało się to wieczorem bo w dzień mógłby jeszcze ktoś ucierpieć. Nie pojmuje jak można obwiniać Monikę czy jej tatę? Może byście pomyśleli jak ona się czuje, napewno się zadręcza mimo tego że to nie jest jej wina. Wszyscy szanują zmarłego a w koło znicz na miejscu wypadku pełno puszek od piwa.
do korba
19:38, 21.04.2017 r.
Wiem, ludzie chcą zaistnieć jakoś w internecie, skoro w realnym życiu im to nie wychodzi :-)
do rrr
19:46, 21.04.2017 r.
Ale czyje te puszki po piwie? Przechodniów, sąsiadów? No chyba dobrze wszyscy wiemy ze nie.
Ziomek
19:49, 21.04.2017 r.
Sylwek, spoczywaj w pokoju...
Niech Twoja śmierć będzie ostrzeżeniem dla wszystkich wsiadających "po piwku" za kółkiem, "bo ja przemknę" , "przecież jestem trzeźwy, dobrze się czuję".
Ale nie tylko chodzi o alkohol. Brawura młodych kierowców, często w starych trupach, z dziurawą podłogą jest chyba drugą po alkoholu, plagą na naszych drogach. Opamiętajcie się. Wystarczy ofiara z jednego chłopaka.
ppp
19:49, 21.04.2017 r.
Nie wiem czemu gadacie na Daniela skoro obaj byli pijani obaj byli bez butów i kurtek i to był Sylwka samochód a w po Danielu jak po dzikiej świni jedziecie i ogarnijcie się tebile
Rrr
19:58, 21.04.2017 r.
Właśnie wiadomo że to z tego samochodu, tylko wkurza mnie że tyle osób ma czas żeby znicz zapalić znajomi i rodzina a te puszki leżą i leżą nikomu nie przeszkadzają dla mnie to tak jakby na grobie były postawione
xxx
20:01, 21.04.2017 r.
o kim mowa ?
do rrr
20:05, 21.04.2017 r.
Ale nie problem te 5 puszek wyrzucić gdzieś do lasu obok albo na śmietnik, tak żeby nie szpecily chociaż
Rrr
20:27, 21.04.2017 r.
Gdyby zginął ktoś mi bliski zanim bym zapalił/a znicz napewno najpierw bym je pozbierał/a.
v
20:34, 21.04.2017 r.
Masz racje, to nie pasuje do tego miejsca, ale chyba ktoś tam obok mieszka, który moglby to sprzatnac skoro slużby tego nie zrobily
Grz
21:34, 21.04.2017 r.
Pogrążyła ich ułańska fantazja. Wiemy wszyscy, że z reguły na tzw "pipidówach" rzadziej można się natknąć na patrol policji, a więc hulaj dusza, piekła nie ma - "co ja nie pojadę? - potrzymaj mi piwo".
Ale skoro już się ktoś decyduje na taką desperację no to na pewno nie gaz do dechy tylko - "brym,brym cichaczem" żeby tylko przemknąć z punktu A bo punktu B.
I żeby była jasność - nie podpowiadam :angry:
ktoś
21:36, 21.04.2017 r.
Obaj są winni tylko temu co zginął nic życia nie wróci a ten co żyje będzie musiał żyć ze świadomością że kogoś zabił i to jest wystarczająca kara dla niego
22:15, 21.04.2017 r.
Z tego co wiem to jechali na zmianę za kółkiem! Dajcie im już spokój! Wasze komentarze są denne i żałosne! Popatrzcie każdy sam na siebie!
otto
22:16, 21.04.2017 r.
z komentarzy jasno wynika jak ten gostek jeździł.... A jakby zabił dziecko, matkę w ciąży, komuś żonę, ojca, brata, siostrę??? To nie był nieszczęśliwy wypadek tylko przestępstwo. Jeśli ktoś po alkoholu siada i jedzie stoparedziesiąt km/h po terenie zabudowanym to jest mordercą!!! Jedzie z zamiarem ewentualnego pozbawienia życia. I tak się stało. Nie wierzę, że taki gostek ma poczucie winy etc. co niektórzy usiłują sugerować, on ma wyprany mózg i ZERO uczuć. No, owszem teraz zaczyna myśleć i jest mu głupio bo zabił sąsiada, kolegę. A gdyby tam szło kilka osób i zginęłyby? Ja już nie czepiam się alkoholu, ale zapie...lania pewnie 180 km/h, albo coś koło tego..... po terenie zabudowanym. I jak piszą w komentarzach, to był styl jazdy tego .......
ja
22:34, 21.04.2017 r.
Prowadził pojazd mając prawie 2 promile alkoholu w organizmie :wassat: Zabił człowieka, który pewnie też był pijany :sad: Mimo wszystko powinien zgnić w więzieniu. Do kryminału z nim ! Dobrze, że jedynie pozabijali się nawzajem, a nie niewinnych ludzi. To patologia, a dla patoli najlepszym miejscem są więzinie :tongue:
ja
22:38, 21.04.2017 r.
więzienie :tongue:
m
23:57, 21.04.2017 r.
Wyrazy wielkiego współczucia dla bliskich zmarłego - bo to wielka tragedia stracić syna, brata. Szkoda rodziców oskarżonego, bo świadomość że ich syn spowodował śmiertelny wypadek na pewno nie jest dla nich łatwa.
Nie znałam dobrze tych chłopaków - zmarłego tylko z widzenia.
Nadajecie na Sylwka, fakt mniej niż na Daniela, ale dajcie mu spoczywać w pokoju.
A co do Daniela to uważam że powinien ponieść karę za swój czyn ponieważ wsiadając za kółko pod wpływem dorosły człowiek powinien mieć świadomość że może spowodować wypadek. Chłopak tak naprawdę poniesie dwie kary - cielesną w postaci aresztu / więzienia i drugą duchową - bedzie musial żyć ze świadomością że przez jego nieodpowiedzialne zachowanie jego kolega stracił życie.
Wyrok na chłopaka zostawmy odpowiednim organom, a każdy niech parzy na siebie.
I proszę. Zejdzie już z tych chłopaków. Żyjemy w wolnym kraju, mamy prawo do wyrażania własnych opinii ale błagam trochę kultury w niektórych wypowiedziach.
m
00:09, 22.04.2017 r.
Ktoś napisał śmierć za śmierć. Ale czy ty człowieku potrafiłbyś wydać na kogoś karę śmierci?
Jesli tak, to wtedy TY byłbyś odpowiedzialny za śmierć tego na którego wydałeś wyrok śmierci.
Ktoś wtedy mógłby napisać śmierć za śmierć i wtedy kara śmierci dotyczyłaby ciebie itd. Wtedy też byś powiedział/a śmierć za śmierć gdyby dotyczyło to twojej osoby?
Jesli każdy by tak myślał tworzyłoby sie zamknięte koło.
Kara tak- ale czy na pewno kara śmierci? Przemyśl to jeszcze raz.
.
03:56, 22.04.2017 r.
Pozdro dla Was . Madrzyc kazdy sie moze ciekawe co Wy byscie zrobili bedac na ich miejscu . Kazdy chojraka podrywa, walnijcie sie w te puste łby i lepiej juz wgl nie komentujcie bo malo z ktorego komentarza cos wynika. Byscie sie wstydzili nie wierze,ze wszyscy jestescie swieci i nigdy nie popelnili bledow . Pomyslcie co czuje rodzina czytajac wasze beznadziejne komentarze(oczywiscie nie do wszystkich sie to tyczy) . nazywac chlopieka"smieciem" pewnie Ty wcale lepszy nie jestes oceniajac osobe po jednej sytuacji. Zastanowcie sie ludzie nad soba ta glowa chyba do czegos sluzy nie tylko do noszenia !
Do Ksiądz proboszcz
05:46, 22.04.2017 r.
Jak jest wypadek śmiertelny to do badania pobiera się krew tak więc nie pier.dOl głupot, użyj płynu do spryskiwaczy w aucie i dmuchnij w alkomat zobaczysz jakie głupoty pokarze tak więc nikt nie opiera się na alko testach w tym przypadku!!!
Anon
05:55, 22.04.2017 r.
Wsiadanie do samochodu pod wpływem alkoholu , znaczne przekroczenie prędkości w terenie zabudowanym , spowodowanie śmiertelnego wypadku , dla mnie to powinno podchodzić pod nie umyślne spowodowanie śmierci. Wiadomo chłopak nie chciał go zabić , ale jest dorosły i powinien wiedzieć co robi wsiadając po alko za kółko , kara odpowiednia według mnie minimum 15 lat więzienia ...
.
06:31, 22.04.2017 r.
Ciekawe czy jakbym tam siedzial ktos z twoich bliskich tez bys zyczyl mu 15 lat. Latwo Ci teraz osadzic .
bbb
06:33, 22.04.2017 r.
Zadowoleni jesteście z siebie Jeżeli jesteście tak odważni to powiedzcie tym rodzinom w oczy co myślicie a nie pod ukryciem. Te rodziny zapłaciły najwyższą karę jaka może być.Te przerzucanie winy z jednego na drugiego nic wam nie daje to Bóg nas wszystkich będzie sądził na sądzie ostatecznym dajcie tym rodzinom spokój,jak jedna i druga rodzina przeżywa tragedie i nikt i nic tego nie cofnie
.
06:35, 22.04.2017 r.
Nie przyzwalam na jazde po pijaku. Tylko czemu teraZ ma tyle cierpiec i byc porownywany do mordercow, ktorzy swiadomie wyrzadzili komus krzywde ? Jak dla mnie to jest duza roznica, nie znaliscie go, wiec czemu od razu osadzacie?
E
06:41, 22.04.2017 r.
Jak dla mnie głupia opcja z tymi komentarzami nic madrego nie wniosa tylko moga sprawic przykrosc rodzinie,ktora bedzie je czytac. Jak moga czuc sie rodzice, ktorzy czytaja komentarze obrazajace ich dziecko i porownywajace do smieci? Ludzie zastanowcie sie nad soba i dajcie im spokoj juz i tak duzo wycierpieli miejcie w sobie przynajmniej troche empatii.
Anon
06:45, 22.04.2017 r.
Bo zabił człowieka ? Chociaż tego nie chciał to jednak to zrobił, dlatego napisałem nie umyślne spowodowanie śmierci. Jest dorosły wiedział co robi siadając po alkoholu za kierownice , powinien być też świadomy możliwych konsekwencji.
antypijak
07:37, 22.04.2017 r.
Mi tych pijaków nie szkoda
G
08:03, 22.04.2017 r.
A rodzin ich tez Ci nie szkoda? Oni tego nie przeczytaja tylko ich bliscy. Zastanow sie wiec co piszesz
Znajomy
09:04, 22.04.2017 r.
Sylwek był trzeźwy, usłyszał jak kolga Daniel odpalił samochód i wybiegł żeby go zatrzymać, wsiadł , i co dalej się działo nie wiadomo.. Takie informacje z kilku w miarę możliwości pewnych źródeł mam ja. Jeżeli jest to prawdą, tragedia ogromna, aż nie chcę myśleć co czują bracia Sylwka i jego rodzina. Kierowca auta dostanie grzywnę za jazdę po alkoholu, i pół roku pozbawienia wolności za nieumyślne spowodowanie wypadku ze smutkiem śmiertelnym. Nie zmienia to faktu , iż do końca życia pozostanie mu w pamięci te idiotyczne zachowanie. I nie mówmy że nie chciał, bo przy takiej prędkości to tylko takie rzeczy się dzieją,
nacjonal.
09:12, 22.04.2017 r.
Nie ma dorosłego człowieka który nie znałby skutków jazdy po pijaku i dalszych
konsekwencji tego przestępczego czynu.Niebawem rząd wprowadzi nową ustawę
odnośnie przestępców drogowych takich jak ów Daniel,która będzie dosyć bolesną karą za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym.Na przyszłość i ku rozwadze- lepiej będzie dla pijanego przestępcy drogowego,jeśli społeczeństwo bez skrupułów będzie natychmiast reagować i powiadamiać policję.O tym,że ci młodziankowie jeździli pod wpływem alkoholu wiedziało wielu,lecz nikt właściwie nie zareagował bo to koledzy,znajomi,czy też sąsiedzi i... co to mnie obchodzi,bo kto by chciał się narażać,aby być okrzykniętym kapusiem na całą okolicę.
Temu zdarzeniu,które zakończyło się tragicznie,sprzyja niestety wszechobecna znieczulica społeczna.Ilu tragediom drogowym można było zapobiec zachowując
postawę obywatelską.Każde zło,które należy tępić jest w zasięgu reakcji,lecz nikt nie chce się temu złu publicznie narazić.
Oto miara upadku zdegenerowanego społeczeństwa.
Anon
10:19, 22.04.2017 r.
Kara za spowodowanie wypadku pod wpływem alkoholu lub przy nadmiernym przekroczeniu prędkości w którym ginie pasażer powinna być w Polsce traktowana jako nie umyślne spowodowanie śmierci i tak karana , kilku by się przejechało a reszta by się nauczyła na ich błędach że lepiej nie ryzykować. I tak nawet jeśli kierujący był by z mojej rodziny nadal był bym za taką karą, ponieważ jako osoba dorosła powinien mieć świadomość tego co robi i dalszych konsekwencji
Anon
10:24, 22.04.2017 r.
Świętej pamięci Sylwestrowi życie to niestety nie wróci , ale może ocalić życie innych. Kara musi odstraszać od takich zachowań a nie na nie zezwalać i głaskać kogoś po głowie bo ma dopiero 18 lat i całe życie przed sobą , pasażerowie też mieli ale przez zachowanie jakiegoś imbecyla je stracili.
K
10:24, 22.04.2017 r.
Z tego co wiem Sylwek tez byl pijany. Wiec masz zle informacje a,ze go bronisz to zapewne byl Twoim znajomym lub o umarlych zle sie nie mowi . jak byl trzezwy to czemu sam nie kierowal? Lub nie zatrzymal Daniela? Jak widac zle zrodla masz.
ktoś
10:27, 22.04.2017 r.
Ten chłopak co zginął też był pełnoletni to chyba wiedział co może się stać jak wsiądzie do samochodu którym kieruje pijany kierowca. Nie usprawiedliwiam sprawcy i uważam że obaj są winni.
Rodzina
10:55, 22.04.2017 r.
Ludzie jestem rodziną Sylwka i aż mnie krew zalewa jak czytam wasze komentarze. Jest smutek jest żal ale nikt powtarzam nikt nie potępia kierowcy. Sylwestra wiedział że wsiada z pijanym do samochodu sam też nie był trzeźwy. Bardzo was proszę nie wypowiadajcie się za rodzinę bo to naprawdę do niczego nie prowadzi. Kierowca dostał karę i za to odpowie ale wina naprawdę leży po stronie nie jednego tylko dwóch. Połowę rzeczy jakie piszecie jest kompletną nieprawdą i w tej chwili to w was jest więcej winy niż w tym chłopaku. Nawet rodzina nie życzy mu śmierci a wy? Wy byście wszystkich nabili na pale. Te komentarze wam sprawiają radość innym ból. Zachowujcie trochę szacunku dla rodziny zmarłego ale i dla tego drugiego oni też w tej chwili przeżywają rodzinną tragedię. Uważam że portal powinien zakazać komentowania takich sytuacji bo połowa tutaj to hieny które tylko czekają żeby wbić nóż w plecy. I możecie mnie zjechać jak tylko chcecie mam na to naprawdę wywalone.
ktoś
11:13, 22.04.2017 r.
Masz racje portal powinien zablokować komentarze.Wyrazy współczucia dla jednej i drugiej rodziny.
do Rodzina
11:37, 22.04.2017 r.
Widać jesteś z lepszej części rodziny bo poprzedni komentarz rzekomo od rodziny brzmiał "śmierć za śmierć" i "obyś zdechł". Ja osobiście zgadzam się z Tobą, komentarze powinny być wyłączone.
13:11, 22.04.2017 r.
Już dawno powinni wyłączyć te komentarze ,bo jak się je czyta to aż nie dobrze się robi ,wielkie współczucie dla obu rodzin i dla Moniki
skodziak
14:16, 22.04.2017 r.
Obaj nie docenili tego co mieli - jedno życie. Jeden niestety je stracił, drugi sobie je zmarnował do samego końca na własne życzenie w tak młodym wieku :sad:
Nikt czasu nie cofnie, więc nie ma co pisać, że ktoś mógł powstrzymać kierowcę zanim wsiadł za kierownicę, bitch please. Każdy miał styczność z człowiekiem po alkoholu i wie, że rozmowa z osobnikiem pijanym nie ma sensu bo on sam "wie lepiej", sam to zrobił z własnej nieprzymuszonej woli bo wątpię, żeby ktoś go do tego zmuszał, a jak skończyła się jazda każdy wie. Kierowcy mi nie żal, to był jego wybór, żal mi tylko jego rodziny i bliskich przez to co im zafundował. Ciężko mu będzie w życiu mając w kartotece, że zabił po pijaku.
Tata dwóch ancymonów
14:25, 22.04.2017 r.
Niestety są to błędy młodości i każdy je popełniał , ale nie każdy był w takiej tragedii ... Bo miał trochę więcej szczęścia ...
14:36, 22.04.2017 r.
Nie każdy.Jak popełniales to miałeś szczęście. Nikogo nie usprawiedliwia jazda po alkoholu.
15:54, 22.04.2017 r.
Jak się czyta wasze komentarze to naprawdę aż się niedobrze człowiekowi robi.
Obaj młodzi kolesie zachowali się nieodpowiedzialnie i jeden z nich poniósł najwyższą karę za swoją głupotę (niech spoczywa w pokoju), drugi też będzie miał kolegę na sumieniu do końca życia i swoje będzie musiał odsiedzieć, ale na miłość Boską jak słyszę, Zabójca (jak by z siekierą kogoś gonił), czy 15 lat za taki wyczyn, to ja się pytam ludzie kochani gdzie wy macie rozum???
Czy ten chłopak który prowadził i doprowadził do śmiertelnego w skutkach wypadku chciał tego???
Wrzućcie na luzzzz, bo nie wam nikogo oceniać.
ktoś
16:32, 22.04.2017 r.
Do kierowca.Masz racje na pewno nie chciał żeby tak się skończyło nie wiadomo co on sobie teraz myśli może wolałby sam zginąć i przez to wszystko nie przechodzić .
20:16, 22.04.2017 r.
Każdy ma swoje zdanie na ten temat ,i skończcie tu już takie bzdury wypisywać, i szukać winnego co się stało to się nie odstanie , szkoda chłopaków jak i ich rodzin a wy swoimi głupimi komentarzami tylko podkręcacie temat ,i wkoło to samo że pijanych trzeba tępić to chyba każdy zdaje sobie sprawę że nie wolno po pijaku wsiadać za kółko ale to już się stało i nie ma co tego rozgrzebywać
Azs
20:42, 22.04.2017 r.
Był potrzebny Panu Bogu i dlatego Go wezwał do siebie, teraz na pewno ogląda jego oblicze i jest szczesliwszy po stokroc niż był na ziemi i oczywiście modli się za WAS wszystkich sądzicieli którzy są za albo przeciw, stało się i żaden komentarz nie jest tu potrzebny.
Trh
20:59, 22.04.2017 r.
Pasażer tez nie zachował się odpowiedzialnie skoro dał swój samochód osobie pod wpływem alkoholu. Weźcie to pod uwagę ... i śmieszne jest tu oskarżenie obwinianie.. tak nie potrzebne są tu juz komentarze
04:09, 23.04.2017 r.
tępiciel lemingów , nikogo nie bronie ,chłopaki popełnili błąd ale już nic tego nie zmieni a ty za każdym razem nakręcasz temat i po co to??twierdzisz że po to żeby ludzie zapamiętali ale ludzie mają gdzieś czyjeś rady ,myślisz że zbawisz świat tymi komentarzami ???to grubo się mylisz jak ktoś będzie chciał wsiąść za kierownice po spożyciu alk to i tak to zrobi świata nie naprawisz , a tylko nakręcasz temat
05:31, 23.04.2017 r.
tępiciel lemingów , Człowieku uspokój się bo cię ponosi,a czy to był pierwszy i ostatni taki wypadek ,wiadomo że takie rzeczy nie powinny mieć miejsca ale co się stało to się nie odstanie a tylko krzywdzisz rodziny tych chłopaków swoimi komentarzami ,nie jeżdze po spożyciu bo nie pije , osoby które mnie znają dobrze wiedzo że w życiu nie miałem piwa w ręku
on
07:42, 23.04.2017 r.
Nie wiem czy wiecie, że bez problemu można sprawdzić kto pisze jaki komentarz ?? :smile:
07:51, 23.04.2017 r.
Wiem ale ja nie mam nic do ukrycia
on
08:04, 23.04.2017 r.
Jeśli MO była by uczciwa to z pewnością zablokowano by komentarze ale oni się dorabiają na naszej krzywdzie, często piszą kłamstwa po to żeby tylko wywołać jakieś zamieszanie i wykorzystują właśnie takich naiwnych i głupich ludzi którzy potrafią tylko siedzieć na du_pie i pisać komentarze, bo w rzeczywistości są pi__zdami i boją się własnego cienia.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne