« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Niedziela, 20 sierpnia 2017 r., imieniny Bernarda, Sobiesława, Samuela

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Niecierpliwy w citroenie (wideo)

Zaledwie kilkadziesiąt metrów pozostało kierowcy citroena c4 (na tablicach rejestracyjnych z powiatu ostrołęckiego) do linii przerywanej, gdzie mógł wyprzedzić powolną ciężarówkę. Brak rozsądku wziął jednak górę, w wyniku czego wyprzedzanie odbyło się na wyłączonej z ruchu wysepce.

Do zdarzenia doszło we wtorek 7 marca br. na ul. Goworowskiej w Ostrołęce w pobliżu skrzyżowania z ul. Rolną. Jadący w kierunku Goworowa kierowca citroena c4 tak bardzo chciał wyprzedzić jadącą przed nim ciężarówkę z naczepą przewożącą materiały budowlane, że postanowił nie czekać na przerywaną linię. Manewr rozpoczął już na kończącym się pasie ruchu i wbrew przepisom kontynuował wyprzedzanie jadąc po namalowanej na drodze wysepce.

Wyświetleń: 10332
 
01:42, 12.03.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Wpo
05:56, 12.03.2017 r.
No i co stalo sie cos? Co za pajac spoleczniak
xxx
06:17, 12.03.2017 r.
sam pewnie pal....t tak samo jezdzi i jeszcze donosi
:laughing: :laughing: :laughing:
WIESŁAW
06:24, 12.03.2017 r.
Tak . Stało się . Przez takich łamiących przepisy jest wiele pomników przy drogach . Czasami upamiętniają sprawę ale przeważnie taki głąb pojedzie a niewinny zapłaci . Gówniarstwa nam nie potrzeba ani na drogach ani tu na MO .
QrP
06:40, 12.03.2017 r.
Wiechu skończ upominać i obrażać. A w ogóle jaki ty jesteś autorytet?!?!? Wiecznie anty niezadowolony z życia gbur. Nie kochany przez rodzinę co publicznie oświadczasz. Że żony nie znosisz to nie znaczy że masz prawo leczyć tu swoje kompleksy i schorzenia psychiki jakże wypaczonej.
blabla
06:56, 12.03.2017 r.
Hmm, żałosne posunięcie ze strony nagrywającego. widać, że ciężarówka się porusza może z 20km/h więc wyprzedzenie jej było chwilką, a jeśli miał możliwość to po co hamować? zużywać klocki, tarcze oraz paliwo na ponowne rozpędzenie auta, co za tym idzie zanieczyszczenia środowiska. Ja tak też robię, UFFF jeszcze mnie nikt nie nagrał. PS: Jestem kierowcą zawodowym i na drodze często gęsto się zdarza wyprzedać ciężarówka, wasze kochane osobówki, bo dozwolone 90 a wy jeździcie 60 ;/ Cóż zrobić idiotów nie sieją sami się rodzą . Pozdrawiam napinaczy.
.
07:02, 12.03.2017 r.
Qrpiu - odpierpapier się o porządnych ludzi chamulcu...
Kkk
07:51, 12.03.2017 r.
Wielkie mi halo, też tak robię jak ktoś mi się wlecze jak p.i.z.d.a a ja widzę że spokojnie taka osobę wyprzedze bez narażenia życia swojego i innych.
Asadan Achmand
08:18, 12.03.2017 r.
A policja tez tak jeździ i co
mis
09:47, 12.03.2017 r.
Z nagrywającego to jakaś patologi.a i ku..rwa tępić takich osł..ów :laughing:
Do wiesiek
10:10, 12.03.2017 r.
Pomniki to sa przez pajacow wyprzedzajacych na trzeciego albo na luku a nie goscia ktory przejechal po wysepce nikogo nie narazajac wyprzedzajac ciezarowke spowalniajaca ruch , tak poza tym za spowalnianie ruchu nalezy sie tak samo mandat jak za przekroczenie predkosci.
Typ nawet nie wjechal wyprzedzajac na przeciwny pas.

Trzeba byc serio przyglupem zeby takie cos nagrywac bez zycia. Jakis komuch chyba z przeszloscia w sb tfu
Jeżdże na W0Sie!
10:37, 12.03.2017 r.
.

Tu so kurpsie! Tu kruliuje W0S i styl rozsądnej jazdy a nie głupawe przepisy!

Myślta trochę!




.
😎
10:56, 12.03.2017 r.
A ja akurat jechałem za tym co nagrywał można byłoby z zrobić taką stronę podpie.....rduchy i też publikować każdemu kierowcy zdarza się łamać przepisy kolego tobie też nikt nie jest idealny😊dla ciebie też nie byłoby przyjemnie dostać mandacik
gość
10:56, 12.03.2017 r.
Wam to tylko nas.ać na wycieraczkę i powiedzieć "Nic się przecież nie stało"
Wonz
11:15, 12.03.2017 r.
Wsiadzie ci taki raz na tydzień za kierownicę żeby pojechać do lidla, odpali kamerkę i się geny esbecke uruchamiają...pokolenie komuchów. Nie stwarza zagrożenia więc w czym problem, autorowi ile razy się zdarzyło wyprzedzac na podwójnej ciągłej jestem ciekaw...chociaż może nie za często, pewnie nie było okazji i Pan kamerzysta nie jest przyzwyczajony do warunków na drodze. Serdecznie nie pozdrawiam takich ludzi, zajmijcie się sobą i znajdzcie sobie normalne hobby niż utrudnienie innym życia :)
Ja
11:56, 12.03.2017 r.
Człowieku z kamerą żyj niebezpiecznie😄
kurp
12:09, 12.03.2017 r.
Wy, którzy dopuszczacie takie zachowania jedźcie do cywilizowanej Europy i spróbujcie tak zrobić. A Wy w Naszym kraju promujecie buractwo, anarchię i tyle jaszcze innych postaw, które świadczą, że jesteśmy i będziemy zaściankiem. 😁
Meduza
12:41, 12.03.2017 r.
Jeszcze jak zapetlil material, czekam na 24godzinnego virala:)
Żenada
14:07, 12.03.2017 r.
CO ZA NAROD KONFIDENTÓW, WSTYD HAŃBA I FRAJERSTWO
ostrołęczanin
14:35, 12.03.2017 r.
Ale wydarzenie, normalnie szok i rwanie włosów.KAPUŚ :laughing:
Zając Poziomka
15:10, 12.03.2017 r.
Ojej, Ojej, aaaaaaaaaaaalllleeeeeeeeeeee, no ja nie mogę, ale oso chodzi???????? :wassat:
stc
19:25, 12.03.2017 r.
Dobrze gościu masz naj*ebane żeby takie sytuacje sprzedawać. Gość nic złego nie zrobił, takich kierowców właśnie jest mało, widać że ogarnięty chłopak.
WIESŁAW
07:00, 13.03.2017 r.
No to pojedziemy - Posiadacz pieska nie posprząta . Podkablować czy nie ? . Facet po spożyciu - siada do samochodu . Podkablować czy nie ? . Mamusia z ok. 10 letnim synkiem - oboje wyrzucają opakowania po lodach - zwrócić uwagę czy nie ? U sąsiada czarny dym ( ale wiatr w drugą stronę ) Podkablować czy nie ? Itd itp . W/g mnie po prostu są pewne normy , przepisy , zachowania których nie należy łamać . Jest tego niestety sporo i czy złamanie tego czy innego przepisu nas uszczęśliwi ? Dzisiaj przetnie podwójną , jutro nie zatrzyma się na stopie a pojutrze ? - może czołówka z kimś ale co to nas ma obchodzić . Ani brat ani swat . My som PANY .
dsf
08:28, 13.03.2017 r.
Autor nagrania też nie błysnął. Zbliżał się do skrzyżowania z drogą z pierwszeństwem a jakoś nie widać by zwolnił. A gdyby tamten w Citroenie zamiast po obszarze wyłączonym z ruchu jechał po pasie nagrywającego? No ale po co w prawo patrzeć, skoro stamtąd nic nie powinno nadjechać... niby nie powinno ale czasem nadjeżdża, bo wyprzedzających na skrzyżowaniach nie brakuje.
dr. Joint
08:37, 13.03.2017 r.
kierowca widząc takie zagrożenie na drodze powinien włączyć się do ruchu w drogi podporządkowanej?

Możeniech wypowie się ekspert, możne rzecznik policji?
kaktus
11:34, 13.03.2017 r.
Ten kierowca Cytryny, to jakiś cienki bolek, zamiast zjechać na prawy pas, kiedy jeszcze nie było obszaru wyłączonego z ruchu, to chyba specjalnie czekał na to, żeby jechać po nim - swobodnie mógł zakończyć ten manewr dużo wcześniej, nie łamiąc przepisów - warto przypomnieć, że za chwilę jest skrzyżowanie ze skrętem na ul. Rolną.

Popieram Wiesława, brak przestrzegania reguł prowadzi do anarchii - obszar wyłączony z ruchu, jak sama nazwa wskazuje, jest wyłączony z ruchu - koniec, kropka!
MO
11:51, 13.03.2017 r.
Najgorsze jest to, że człowiek na człowieka donosi. Może do Policji nie przyjęli i myśli że w ten sposób choć trochę poczuje się ważny! Od tego są służby porządku publicznego a nie Ty człowieku !!! Takiego co ujawnił nagranie można nazwać tylko w jeden sposób (...). :angry:
kaktus
11:55, 13.03.2017 r.
MO, masz rację, nie ten winien, który złamał przepisy, tylko ten, który go na tym nakrył - reszta domowników zdrowa?

Wyobraź sobie, że innym razem, taki "kierowca", wali w samochód, który czeka na skręt w Rolną - nadal wypisywałbyś te swoje bzdury, czy wówczas byś pochwalił?
MO
13:39, 13.03.2017 r.
Do kaktus...
Wyobraź sobie, że są różne sytuacje w życiu człowieka. Może ten z citroena spieszył się do chorego dziecka? Na załączonym filmiku, nie widać, żeby citroen wjechał na pas skrętu. Wjechał na przestrzeń wykluczoną z ruchu. Może nie zdążył zjechać z pasa zjazdu a każda minuta liczyła się podczas jazdy? Nie jestem za łamaniem przepisów, aczkolwiek doskonale zdaję sobie sprawę, że w życiu zdarzają się różne sytuacje. I jestem w stanie niektóre sytuacje zrozumieć.
W tej widzę donosicielstwo człowieka na człowieka.Ciekawe czy ten co nagrał i podał filmik do publicznej wiadomości nigdy nie złamał przepisów w ruchu drogowym. Zadaję sobie również pytanie czy jeśli złamał to doniósł sam na siebie? Jeśli jest taki prawilny uważam, że powinien to zrobić ! Gdyby mi się taka sytuacja zdarzyła, naturalnie zostałby pociągnięty do odpowiedzialności również ktoś kto mnie nagrał w danej sytuacji i przekazał widoczne powyżej nagranie. Osoby nieuprawnione do tego typu czynności mogą zostać pociągnięte do odpowiedzialności wg polskiego prawa cywilnego.
MO
14:29, 13.03.2017 r.
Jak widzisz Kaktus nie dość, że wszyscy zdrowi to jeszcze tolerancyjni i wykształceni w dziedzinie prawa :wink: Przestrogą dla innych kierowców nagrywających tego typu zdarzenia jest to, że udostępniając taki filmik można sobie narobić nie lada problemów, łamiąc samemu przepisy prawa :angry:
WIESŁAW
17:31, 13.03.2017 r.
No to odpowiedz mi MO czy zabierając kluczyki pijakowi złamałem prawo ? Jestem kapuś czy ... ? Poprzednio napisałem tylko kilka zachowań ale jest ich setki kiedy NIE MOŻNA , NIE NALEŻY , NIE WYPADA . Tak . W tym jeszcze chorym kraju można siedzieć za niewinność . Nie broń złego zachowania , nie tłumacz jeden z drugim że nic się nie stało . Jeśli jechał bo dziecko chore ... Mogło tak być ale my tu dyskutujemy o czymś innym . TAM NIE POWINIEN BYĆ a jeśli był to - pochwalić , skrytykować , olać . Co mam zrobić z łamiącym świeżo posadzone drzewka przy obwodnicy ? ( taki przypadek też miałem ) Jak myślisz - co zrobiłem ?
MO
18:12, 13.03.2017 r.
Ależ oczywiście, nie ma u mnie problemu dot. odpowiedzi na powyższe pytania. 1. Nie, jest to zatrzymanie obywatelskie pod pewnymi warunkami nieprzekraczającymi granic tego prawa. Nie bronię złego zachowania ale dam Ci na przykładzie tzw. pijaka próbującego wsiąść do samochodu za kierownicę. W tym przypadku chronisz praw wyższych. Natomiast na tym filmiku, który jest udostępniony wykroczenie jest tzw. niskiego rzędu. Za takie wykroczenie grozi kara 1 pkt karny i 100 zł. Natomiast jazda po alkoholu to już przestępstwo i można za to trafić kolokwialnie mówiąc za kraty na wiele lat. Jednak na podstawie Twojego nagrania, na miejscu kierującego citroenem, mandatu bym nie przyjął/ ęła. Wołał/abym aby sprawa trafiła do sądu :wink: Myślę jednak, że na pouczeniu by się skończyło. Natomiast Ty wg przepisów prawa naruszasz szczególnie chronione prawa czyli tzw. wyższego rzędu. W tym przypadku uważam, że nie masz racji ale to jest moje zdanie. Takie sytuacje się zdarzają na drodze i uważam, że od pilnowania dot. przestrzegania prawa jest w szczególności organ do tego powołany a nie zwykły obywatel który takim postępowaniem naraża na odpowiedzialność karną bardziej siebie niż tego Pana / Panią z citroena. Jeszcze jakieś pytania? Zawsze trzeba a przynajmniej powinno się weryfikować daną sytuację pod kątem szkodliwości łamania przepisów prawa.
kaktus
18:48, 13.03.2017 r.
MO, jeśli miał sytuację nadzwyczajną, wymagającą złamania przepisów, to teraz powinien zostać wezwany i to wyjaśnić, dla mnie jest to proste i oczywiste.

Wskaż mi przepisy, które złamał nagrywający - konkretnie, który paragraf złamał, bo zdaje się, nie wiesz o czym piszesz, ponieważ samochód nie jest objęty takimi restrykcjami, objęte są za to znaki identyfikacyjne, a jak doskonale widać, tablice są nieczytelne, poza tym przepis dotyczy tych, którzy to publikują, nagrywający tego nie zrobił, a więc cieszę się, że przynajmniej reszta rodziny nie uskarża się na żadne dolegliwości.
MO
19:12, 13.03.2017 r.
:laughing: Przeczytaj ustawę o ochronie danych osobowych. Nie wystarczy w tej sytuacji zasłanianie tablic rejestracyjnych lub twarzy osób. Mogą zaistnieć w danej sytuacji inne przesłanki, dzięki którym możemy zidentyfikować daną osobę, :wink: Naruszenie dóbr osobistych , ochrona danych osobowych. :) Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w sądzie, Kaktus :) To, że wcześniej nie było o tym wspomniane miało na celu uniknięcie informowania strony co może zrobić z takim Panem który owe nagranie nadał ale skoro pytasz to proszę wg mnie tak to wygląda :wink:
MO
19:21, 13.03.2017 r.
Mało tego, moim zdaniem Pan z ciężarówki może również pozwać Pana który nagrał jego podczas jazdy i udostępnił go osobom trzecim :tongue:
WIESŁAW
19:22, 13.03.2017 r.
Do MO . A wrzucenie zdjęć przez policje manifestujących i tłumaczenie że można ? Po prostu podchodzisz do gościa i pytasz POrąbany ? Jeśli powie że tak to można . Jeśli PiS ... ty to nie można . Jasne ? Coś bardzo pieniacz z Ciebie . Masz nadzieję załatwić Kaktusa w sądzie . A gdzie " I odpuść nam winy jako i my odpuszczamy "
MO
19:27, 13.03.2017 r.
Nikt Cię nie ukarze za to, że masz w samochodzie wideorejestrator aczkolwiek ma to Ci służyć do celów prywatnych. Inaczej sprawa wygląda jak nagrywasz funkcjonariusz publicznego w trakcie pełnienia przez niego obowiązków służbowych. Jest tego sporo, są też pewne wyjątki ale na prawie trzeba się znać aby móc się nim posługiwać i nie wystarczy przeczytać jednego przepisu prawa aby móc go użyć :wink: Pozdrawiam laików, którzy wypowiedzieli się dość sporo w temacie nie mając zupełnie o tym pojęcia :wink:
MO
19:31, 13.03.2017 r.
Nie wiem czy wiesz Panie Wiesławie ale sprawa policjantów dot. wrzucania zdjęć manifestujących jest w sądzie. Tak też nie można wg prawa :wink: Chyba nie jesteś na bieżąco w tym temacie :smile: :wink: Mogę być pieniaczem jak dla Ciebie aczkolwiek to nie ja donoszę :wink:
WIESŁAW
19:34, 13.03.2017 r.
Zobacz Emil - łowca radarów .
MO
19:39, 13.03.2017 r.
Sprawa dotycząca dostarczenia materiału do publikacji :wink: Też radzę poczytać :wink: Nie wiem czy wiesz ale ja na miejscu popełniającego wykroczenie domagał/a bym się ujawnienia źródła z którego pochodzi oryginalne nagranie ;)
WIESŁAW
19:41, 13.03.2017 r.
W jakim sądzie ? Tylko sąd Boży podobno ma być sprawiedliwy chociaż jak daje 36 dziewic za rozwalenie niewiernych to przestaję wierzyć w tamte sądy też .
MO
19:45, 13.03.2017 r.
:wink: Nie bawię się w oglądanie łowców :wink: Stwierdzam tylko fakty oparte na podstawie przepisów prawa :wink: Nic poza tym, a filmiki z youtube czy innych stronek, nie wiem czy wiesz ale ludzie często tam naruszają prawa innych i nie przestaną dopóty dopóki nikt się za nich nie weźmie.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne