« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 18 sierpnia 2017 r., imieniny Heleny, Bronisława, Ilony

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Kto wyciął drzewa w lasku przy ul. Buczka i koło miejskiej pływalni? (zdjęcia)

Wycinka drzew przy ul. BuczkaWycinka drzew przy ul. BuczkaNarodowa wycinka drzew na prywatnych posesjach trwa w najlepsze. Również w Ostrołęce krajobraz na poszczególnych osiedlach zmienia się z dnia na dzień. Nasi niezawodni czytelnicy trzymają rękę na pulsie i pytają czy wycinanie drzew na pewno jest zgodne z prawem.

W sobotę pilarze znów mieli pełne ręce roboty. Od rana wycinano drzewa w lasku przy ul. Buczka w Ostrołęce. Na miejsce wezwano policję i straż miejską.

Lasek przy ul. Buczka to prywatna posesja. Przez wiele lat cień drzew był schronieniem dla osiedlowych amatorów wyskokowych trunków, a za czystość na prywatnej działce odpowiadał jej właściciel. Od niego właśnie dowiedzieliśmy się, że postanowił skorzystać z obecnych przepisów zezwalających na usunięcie drzew rosnących na jego gruncie. Mężczyzna zaznaczył, że przez wiele lat regularnie sprzątał butelki, puszki, strzykawki i śmieci pozostawione przez mieszkańców pobliskich bloków, głównie towarzystwo, które postanowiło urządzić sobie na jego posesji imprezę. Działka na os. Centrum oznaczona jest w planie zagospodarowania przestrzennego jako nieruchomość z przeznaczeniem na zabudowę mieszkaniową.

Wycinka drzew koło pływalni przy ul. WitosaWycinka drzew koło pływalni przy ul. WitosaDrugą wycinkę odnotowaliśmy w sobotę przy ul. Targowej, na działce graniczącej z miejską pływalnią, naprzeciwko supermarketu Lidl. W tym przypadku grunty, na których wycięto kilka drzew w planie zagospodarowania przestrzennego, oznaczone zostały na zielono symbolem ZP oznaczającym zieleń publiczną. Wyznaczenie terenu pod zieleń nie chroni jednak przed wycinką drzew. Wciąż jednak zabronione będzie na tym terenie tworzenie zabudowy. Plan zagospodarowania przestrzennego można oczywiście zmienić i wielu właścicieli podobnych działek, zwłaszcza w dużych miastach, zapewne na to liczy. Zmiana przeznaczenia terenu wiąże się jednak z długą i skomplikowaną procedurą.

Wyświetleń: 15069
 
01:41, 12.03.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

big deal
01:04, 12.03.2017 r.
Niech zasadzą nowe i będzie w porządku
AZB
02:52, 12.03.2017 r.
Ignorantia iuris nocet (łac. nieznajomość prawa szkodzi).

W tym przypadku ktoś dobrze poznał swoje prawa i je wykorzystał.
Aaaaaa
05:43, 12.03.2017 r.
A propos przepisów na temat wycinki drzew to przepisy juz sie zmieniły i jest zakaz od 1 marca wycinania drzew bez pozwolenia :-)
Mercil
06:29, 12.03.2017 r.
Moja działka i moje drzewa - moja sprawa.
Łapy precz od prywatnej własności komuchy.
privat
07:01, 12.03.2017 r.
Mercil - masz rację! Ekooszołomy, kupcie działkę w centrum miasta za swoje kilkaset tys.zł. posadżcie na niej drzewa i podziwiajcie jak rośnie i z jaką przyjemnością z Waszych dóbr przyrody będą korzystać własciciele piesków, alkoholicy i narkomani.
Olga
07:10, 12.03.2017 r.
Pan na Buczka REGULARNIE sprzątał swój teren? Śmiech na sali mieszkam na Buczka od ponad 20 lat i nie kojarzę takiej sytuacji... druga sprawa - nie umiem, nie zabieram się za wycinkę...Panom z ekipy TROSZKĘ nie w tą stronę spadło kilkunasto metrowe drzewo i wpadło na teren jednej z posesji...a co z gnazdami ptaków? Były, kiedyś... Przeraża mnie to co się dzieje...
do Aaaa
07:20, 12.03.2017 r.
Od 1 marca jest ochrona z uwagi na sezon lęgowy.....
ja
07:22, 12.03.2017 r.
od 1.03 mamy okres ochronny dla ptaków, pytam, według jakich przepisów odbywała się ta wczorajsza wycinka? na drzewach były gniazda ptaków, więc kto wydał na wycinkę pozwolenie?
do privat- nie narób w majtki z tą twoją działką prywatną
Szczery
07:23, 12.03.2017 r.
Ta działka na buczka warta prawie milion. Będą tam garaże a wjazd od kołątaja i jezierskiego.
Misza
07:38, 12.03.2017 r.
Wypowiadają się osoby które nie posiadają takich działek ciekawe co by mówili gdyby je posiadali. Najlepiej mieć drzewa nie u siebie wyrzucać tam trawę z koszenia trawników ,srać psami ktp... Zadrzewienia niech powstają na terenach publicznych komuna się skończyła. Jak chcesz mieć ptaszki to zawieść u siebie budki dla ptaszków i będziesz się nimi fascynować.
ai
08:07, 12.03.2017 r.
To jest niepojęte jak bezczelne i roszczeniowe jest towarzystwo eko-oszołomów. Najśmieszniejsze jest to że sami najczęściej mieszkają w blokach i nie maja żadnych działek zielonych.
:(mieszkanka
08:08, 12.03.2017 r.
Buczka to już nie to samo Buczka. Szkoda.
Daniel
08:14, 12.03.2017 r.
Ciekawe ile Kotowski wyciął drzew wraz ze swoją cichą spółka czyli Nowakiem brzuzym i tomczakiem
allensteiner
08:45, 12.03.2017 r.
To dobra zmiana wycięła te drrzewa. W Ostrołęce to jest pikuś, raptem kilka patyków. W innych miastach wyrąbano w pośpiechu całe hektary. W innym kraju twórca takiego bubla prawnego zostałby natychmiast zdymisjonowany i postawiony przed sądem ale nie w PiSlamie. I powiedzcie to swoim rodzicom na cmentarzu z których niejeden kiedyś zasadzał te drzewa że są ekooszołomami.
ja
08:58, 12.03.2017 r.
nie trzeba być oszołomem, żeby doceniać wartość przyrody, no ale przecież ci właściciele łysych polan po prostu wystawią tabliczki:" psom, alkoholikom, narkomanom i smogowi wstęp wzbroniony" i będą ocaleni
ketuks
09:13, 12.03.2017 r.
drzewa powinny rosnąć w parku lub w lesie a w mieście mogą rosnąć o ile komuś nie przeszkadzają, od czasów powojennych i tak zalesienie kraju istotnie wzrosło z 28% do spektakularnych 32% mało gdzie 1/3 kraju porastają lasy, chcecie czystsze powietrze to nie palcie plastikami i gumami w piecach, surowiec do spalenia w piecach Polaków dzieli się na ten co pali się w dzień i w nocy. smog nie jest dlatego bo brakuje drzew w Polsce
kl
09:19, 12.03.2017 r.
kupcie se działke i sadzcie co chcecie i odsuncie sie od
ai
09:28, 12.03.2017 r.
WŁASNOŚĆ PRYWATNA - czego KOMUNIŚCI nie rozumiecie?
Jaki jest WASZ wkład w naturę? Skąd wam w ogóle przyszło do głowy że możecie mieć jakieś roszczenia do czegoś co nie należy do was?

To może eko-oszołomy stwórzmy prawo, że KAŻDY obywatel ma obowiązek zasadzić i pielęgnować (ew. finansować jeśli osobiście nie chce) określoną liczbę drzew? Policzmy ile drzew potrzebujemy, podzielmy przez liczbę obywateli i mamy wynik. Fajnie będzie jak będziecie musieli zapłacić "podatek na drzewa"? Dobrze się mądrzyć jak to was nic nie kosztuje prawda?

Może komuś się wydaje, że za ostro piszę. Ale hipokryzji wyjątkowo nie znoszę.
...
09:46, 12.03.2017 r.
Olga co ty pier.dolisz jakie gniazda lęgowe ? Te drzewa to były tylko grzędy dla setek wron mieszkam na Buczka od 3 kilku lat i zawsze był ten sam problem !!!!
Szczery
09:55, 12.03.2017 r.
PiS wycina drzewa, by Szydło drugi raz się na którymś nie rozbiła :laughing: :laughing:
.
10:22, 12.03.2017 r.
Może kiedyś zrozumiecie,że pieniędzy nie da się zeżrec.Wybijcie zwierzęta(przecież szkodniki,kraczą,miauczą i śmią zamieszkiwać lasy),wytnijcie drzewa(bo przecież wszystkie się przewracają wszystkim na głowy i wyskakują na jezdnię pod nadjezdzające samochody).A własne dzieci będziecie z obrazków uczyć jak kiedyś świat wyglądał,i na spacery będziecie chodzić po betonowym mieście.Chociaż nie,skoro macie takie podejście to wasze potomstwo spędzi życie z tel/tabletem/czym tam jeszcze przyklejonym do łapy.
ai
10:31, 12.03.2017 r.
. @ 11:22, 12.03.2017

Jest dokładnie odwrotnie. Ci którzy z wyboru dziś mieszkają w "betonowym świecie" najwięcej gardłują o "niszczeniu natury" (szczególnie opozycja totalna, która każdy pretekst wykorzysta do ataku na rząd). Ludzie którzy mają bezpośrednio do czynienia z naturą ją doceniają i wiedzą o czym mówią. Wycinają drzewa i sadzą nowe (jeśli nie boją się że jakiś urzędnik im tego zabroni albo łaskawie zgodzi się za opłatą).

To jak "obrońcy drzew" - zgadzacie się na "podatek drzewny"? Wy złożycie się i zapłacicie ludziom którzy na własnych działkach zobowiążą się do utrzymania zadrzewienia. Pasuje?
Gzyl
10:48, 12.03.2017 r.
Zmieniają nazwę ulicy to i drzewa niepotrzebne bo jeszcze komunistyczne. Tak trzymać.
KOD
11:04, 12.03.2017 r.
Do Gzyla iSzczerego co wam do tego na swoim mają prawo koniec POskiego poniżania Polaków brawo PIS wszystko co robi PIS jest dla Polski nie dorastacie im do pięt więc się nie wypowiadajcie :laughing: :tongue:
nacjonal.
11:06, 12.03.2017 r.
Trzeba podkreślić,iż do tzw.niezadowolonych czytelników należy również ''postępowy''establishment,gotów przyłączyć się do wypełzających na ulice ''wyzwolonych''wściekłych 70-letnich i młodszych macic,żądających dla siebie prawa do zabijania dzieci poczętych.
To dobrze,że ludzka mądrość,rozsądek i troska towarzyszy racjonalnemu gospodarowaniu zasobami przyrodniczymi,natomiast jeśli idzie o ochronę życia poczętego,to tu następuje mobilizacja sił przeciw niemu.Budzą się selekcjonerskie instynkty iście z piekła rodem,uzurpujące sobie prawo do zabijania nienarodzonych.
Jak powszechnie wiadomo,wszelkie organizacje ekologiczne mają lewackie
zabarwienie,których zadaniem jest wyrugowanie człowieka z przyrody a przecież istota ludzka jest na stałe związana z przyrodą i ma do niej wszelkie prawa nadane przez samego Stwórcę.
Szczery
11:15, 12.03.2017 r.
27 - 1

ha ha ha

Powitanie jak bohaterów... no żenada na cały świat.
Zrozumiałym była by pokora, pochylenie głowy, przyznanie się do porażki. Ale obłudą jest mówienie, że nic się nie stało. Że wygrali pokazując że Polska jest niezależna? Polska niezależna była by bez Unii.
Ja rozumiem sprzeciwić się wyboru jakiegoś araba, żyda albo turka. Ale własnego rodaka? Nie popieram PO.Dla mnie kradli i kłamali prawie tak samo jak PiS...
riko
11:21, 12.03.2017 r.
popieram mercila . MOJA DZIAŁKA ,MOJA SPRAWA ,MOJE DRZEWA, święte prawo własności, a ty eko oszołomie kup działkę i sobie sadz drzewa nikt nie będzie Ci przeszkadzał
ai
11:21, 12.03.2017 r.
Szczery @ 12:15, 12.03.2017

I jaki to ma związek z tym artykułem? Fanatyzm ci rozum odbiera.
Ja
11:38, 12.03.2017 r.
Logika pisiorów moja działka moje drzewa,mój piec mogę palić czym chcę ,moja działka
mogę pobudować co chcę.... mogę tak długo wymieniać ale szkoda czasu jełopy i tak tego nie pojmą !
ai
11:46, 12.03.2017 r.
Ja @ 12:38, 12.03.2017

"Palić czym chcę" - nie, powietrze mamy wspólne.
Ale co do reszty to oczywiście, ze tak.
To jest logika WOLNYCH LUDZI. Jeśli PiS to popiera to plus dla nich.
Jeśli ty lubisz być niewolnikiem to twój problem.
To
12:02, 12.03.2017 r.
Pieski nie będą miały czego opsikiwać .łatwiej będzie zobaczyć kto nie sprząta po swoim pupilu.strach ich obleciał.
UWAGA!!!
12:09, 12.03.2017 r.
Uwaga strona zainfekowana przez PiS-owskie trolle!
Szczery
13:00, 12.03.2017 r.
Poparli własnego rodaka? Kogo? Jak pytanie na Radzie Europy było, "kto jest przeciw wyborze Donalda Tuska?". Oficjalnie nie było kontrkandydata.

27 - 1. Zrozumiał bym gdyby to był arab, turek albo żyd. Ale Polak, dla którego interesy własnego kraju są bliskie?

Ten Polak ma własne zdanie i MA PRAWO mieć własne zdanie jako Polak, z czym Prezesiunio nie może się pogodzić.

Kaczyński swoją pozycję buduje na nienawiści do każdego, kto nie podziela jego zdania. Jeżeli Tusk był zdrajcą, kradł i oszukiwał, to postawcie go pod sąd. Jeżeli mu udowodnią będę pierwszy który rzuci w niego kamień.
Maniek 2
13:03, 12.03.2017 r.
Dla niewtajemniczonych:
Niejaki tępiciel lemingów to troll opłacany prawdopodobnie przez ratusz za pozytywne wpisy n/t PIS-u. Polemika z nim jest zatem równoznaczna z polemiką z krzesłem,na którym się siedzi.
Kurp
13:14, 12.03.2017 r.
I bardzo dobrze. Jestem zadowolony, że ktoś w końcu zaczął dbać o te działki. Usunął marne, porośnięte jemiołą czupiradła. Ta ustawa była niezmiernie potrzebna.
Do tepych kurpsi
13:30, 12.03.2017 r.
Kto ci jeden z drugim kazał inwestować w działkę zadrzewiona? Trzeba było kupić działkę w szczerym polu. Własność myli ci się z samowola. Na swojej działce można wszystko? A jaki lament był jak chciano na wydzierzawionych działkach stawiać wiatraki albo linie wysokiego napięcia?
Do tepego koparkowego
13:41, 12.03.2017 r.
Aż przejrzałem stronę Frankfurter allgemeine Zeitung i nie znalazłem twoich rewelacji. Wręcz przeciwnie znalazłem info o izolacji od rurowy rządu PiS!
PiS swoich wyznawców ma za idi otow, zakładał i prawidłowo że lykniecie każdy kit, a języków obcych nie znacie to i tak nie zweryfikujecie przekazu dnia z nowogrodzkiej
ai
13:55, 12.03.2017 r.
Do tepych kurpsi @ 14:30, 12.03.2017

BREDZISZ. Nie wolno wycinać LASÓW bez zezwolenia. Natomiast nie każda działka z drzewami jest lasem.
Zgodnie z obowiązującym prawem na normalnej działce (nie leśnej) MOŻNA wycinać drzewa.

Jeśli ktoś się z tym nie zgadza to znaczy że jest mentalnym niewolnikiem i w związku z tym nie zasługuje na prawo wyborcze.

Jeśli chodzi o własność prywatną - dozwolone powinno być wszystko co nie szkodzi sąsiadom (przy czym szkodzi oznacza bezpośrednią szkodę, a nie potencjalny utracony zysk).
...
13:57, 12.03.2017 r.
"Ja, jełopy tego nie pojmą, że moje to moje, jeśli chcesz czymś rządzić, to sobie to kup."

Jak to się ma do sprawy przygarnięcia ziem Rzekunia? Ile miasto zapłaci Rzekuniowi za ziemie? :)
...
13:58, 12.03.2017 r.
Ps. mi się obecne prawo podoba - moja działka, moje drzewa. Jestem jak najbardziej za.
Do ai
14:06, 12.03.2017 r.
To pisowskie prawo jest chore, i mam prawo się z nim nie zgadzać! Wycinanie drzew to właśnie szkoda i to ogromna nie tylko dla najbliższych sąsiadów ale dla mieszkańców całego miasta.
Oj jak się nie zgadzam z tobą to pozbawić mnie praw wyborczych, a może zaczniesz strzelać?
Jednak kurpie to w znakomitej większości imbecyle, jesteś tego żywym przykładem.
obserwator lasów
14:06, 12.03.2017 r.
Pojedźcie na ul. Graniczną przy Restauracji "Augustyniak" tam cały las został wycięty. Nawet wiem przez kogo: przez właścicieli.
do @
14:08, 12.03.2017 r.
Mądrze napisane . Jesteś bardzo mądrym człowiekiem.
awf
14:10, 12.03.2017 r.
zabili wiewiórkę!! maja krew na rekach!!
marek
14:14, 12.03.2017 r.
miasto się rozrasta normalna sprawa .
ai
14:44, 12.03.2017 r.
Do ai @ 15:06, 12.03.2017

Nie, wycinanie drzew to prawo ich właściciela. Nie masz prawa WYMAGAĆ od właścicieli działki aby NA WŁASNY KOSZT SPEŁNIALI TWOJE ZACHCIANKI. Chcesz tlenu? Chcesz ładnych widoków? Chcesz się przejść na grzyby?
A co zrobiłeś aby poprawić stan rzeczy? Ile masz terenu i ile drzew na nim utrzymujesz (to nie pytania retoryczne, oczekuję odpowiedzi)? Płacisz na te drzewa, poświęcasz czas na ich utrzymanie? Czy zgodzisz się zapłacić mi abym ZA CIEBIE wyrobił tę normę?
Czy może jednak w niczym nie pomagasz a jedynie żądasz od innych aby spełniali twoje zachcianki.

Czy się ze mną zgadzasz to drugorzędna sprawa.
Na prawa wyborcze nie zasługujesz dlatego że sam dobrowolnie zrzekasz się wolności (choć w twoim przypadku to żadna różnica bo i tak niczego nie masz - pewnie dlatego tak łatwo ci przychodzi krytykowania prawa własności).
otto
14:55, 12.03.2017 r.
dotychczasowa ustaw zakazująca wycinki na własnej działce była zła. Powodowała całkowite wstrzymanie sadzenia drzew i krzewów z obawy o ich nieusuwalność w przyszłości. I każdy właściciel działki miał to zakodowane. Posadzi drzewo, będzie miał problem jak zechce działkę zabudować, sprzedać, użyć do celów działalności. A tak być nie powinno.
Druga sprawa to środowiska eko-lewackie, dla nich aborcja (zabicie nienarodzonego dziecka) jest ok, człowiek jest wolny i nikt mu nie może zabronić tego, ale wybudowanie drogi i żabka będzie miała problem z przejściem na drugą stronę, to zbrodnia, drzewko wycięte, też zbrodnia bo ptaszek nie ma gdzie usiąść i gniazdka założyć. Tak są ich tysiące tych czarnych ptaszków w O-ce... Pomijam fakt, że przy sadzeniu drzew jakoś ich nie widać...
Do tepiciel
14:55, 12.03.2017 r.
Skoro twierdzisz iż na własnej działce można wszystko to czemu nie można postawić wiatraków?

Do szukałem się już tego artykułu - tylko gdybyś miał trochę oleju w głowie to byś z nim nie wyskakiwal, bo on nie jest argumentem za twoją narracja, a ja podważa!
Zacznijmy od tego iż jest to prywatne odczucie publicysty, można się z nim zgadzać bądź nie. Nie ma tam dowodów potwierdzających jego zdanie, to jego opinia tylko i wyłącznie!
Gdyby przyjąć za pewnik że nikt nie bardzo chciał poprzec Tuska, to powinni zaproponować innego kandydatów, skoro go nie było, przyjąć za pewnik można iż publicysta minął się z prawdą i poparcie Donald Tusk jednak miał.
Jeśli konflikt Tuska z Niemcami był by faktem, to wy jako anty niemiecka partia powinniście Tuska ustawić na pedestal i się do niego modlić. Z jednej strony zarzucacie mu sprzyja ie Niemcom a powolujesz się na artykuł z którego wynika coś z goła odmiennego.
Tak czy inaczej PiS przegrał z kretesem, nie wiedzą co się dzieje w Unii nie potrafią wykorzystać szansy. Bo przecież gdyby Tusk nie miał poparcia nie byłoby problemu by dogadać się i zaproponować innego kandydata
ja
14:59, 12.03.2017 r.
017-02-28 WYCINKA DRZEW I KRZEWÓW a OKRES LĘGOWY PTAKÓW

Urząd Gminy w Ustroniu Morskim informuje, iż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 2183) w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt, od 1 marca do 15 października obowiązuje okres lęgowy ptaków. W związku z powyższym wszelkie czynności, związane z usuwaniem drzew i krzewów powinny odbywać się poza tym terminem tj. od 16 października br. do końca lutego.
Jeżeli zajdzie konieczność usunięcia drzew lub krzewów w okresie ochronnym, przed przystąpieniem do prac, należy zwrócić szczególną uwagę na możliwość występowania w obrębie i bliskim sąsiedztwie usuwanych roślin gatunków chronionych ptaków, odbywających lęgi. W przypadku stwierdzenia powyższego, należy drzewa lub krzewy usunąć poza okresem lęgowym. Usuwanie roślin poza okresem lęgowym ma na celu zminimalizowanie wpływu przeprowadzonych zabiegów na biologię życia zwierząt i ich siedliska. Brak lęgów w obrębie drzew lub krzewów i ich bliskim sąsiedztwie, powinien być stwierdzony przez osobę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje np. ornitologa

chodzi o zwykłe prawo ( również zwierząt), a nie wasze własności, ale tak się śpieszycie, bo za chwilę zmienić się mogą przepisy i tyle w tym temacie i nie bądźcie hipokrytami, mądrzy ludzie obok postawili swoje domy wśród drzew, ale to po prostu wyższa inteligencja,pełen szacun.
Szczery
15:01, 12.03.2017 r.
Honorowy premier Japonii po takiej klęsce palnął by se w łeb, by nie hańbić rodziny i partii. A u Nas? U Nas z dumą się powraca i ciemnotę ludziom wciska, że wygrało się.

27 - 1 :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Nikt, ale to absolutnie nikt PiSowiaków nie poparł. To smutne być tak wyizolowanym. Aż się boję jak będą dzielić pieniądze strukturalne... Nasi dyplomaci pokazali klasę.

Hańba!
ai
15:13, 12.03.2017 r.
ja @ 15:59, 12.03.2017

To znajdź sobie to rozporządzenie i zacytuj mi fragment który rzekomo coś takiego stwierdza. CZEKAM.
Xcv
15:24, 12.03.2017 r.
Jak to kto wyciął? Właściciel bo ma prawo
ja
15:33, 12.03.2017 r.
do ai
dobrze,że jesteś mądrzejszy od tylu prawników interpretujących to rozporządzenie i nie czekaj, nikogo edukować nie mam zamiaru
Do tepego koparkowego
15:42, 12.03.2017 r.
Jesteś głu pi jak but - nawet swoje argumenty obalasz w kolejnych wpisach.
PiS zaproponował innego kandydata i oświadczył iż nie poprze Tuska na kilka dni przed szczytem, więc gdyby prawda było iż Tusk nie ma poparcia europejskie stolice wcześniej wysunięty by innego kandydata. A jeśli tego nie zrobiły oznacza jednoznacznie że Tuska popierają!
I co z tego ze to napisał Niemiec? Wszyscy w Niemczech maja takie same poglądy? Wszyscy mają jednakowe zdanie?
Możesz sobie to uważać za porażkę Unii, jak w najbliższych wyborach wygramy podobna różnica procentowa, możesz również krzyczeć o moralnym zwycięstwie i naszej przegranej. Jestem tolerancyjny dla chorych umysłowo
pilarz
15:55, 12.03.2017 r.
To prawda , że najgłośniej krzyczą ci co nie mają ani jednego drzewa. Mój las moja sprawa , jeśli racjonalnie powadzę gospodarkę leśną , wycinam obumarłe drzewa , słabe i w ich miejsce dokonuję odnowienia to nic do tego pseudoekologom. Mam las to też chcę mieć z niego profity a nie tylko zbierać papiery i butelki po grzybiarzach. Mogę nie ciąć ale niech mi rząd zapłąci za brak tej możliwości . W końcu mój las oczyszcza powietrze dla innych.
Szczery
15:58, 12.03.2017 r.
Unia Europejska to solidarność państw członkowskich. Co by było gdyby wszyscy mieli odrębne zdania i nie mogli znaleźć porozumienia? Przecież Unia by się rozpadła albo nie powstała. Jeżeli już zgodziliśmy się w tym "stadzie" być to musimy umieć iść na kompromis również dla dobra ogółu. Myślicie, że skoro Polska wynegocjowała 3 lata temu najwyższy budżet w Unii, to inne państwa nie poszły na kompromis? Tylko id*iota tak pomyśli.
ai
16:06, 12.03.2017 r.
Szczery @ 16:58, 12.03.2017

Akurat unijne dotacje są przyznawane wprost proporcjonalnie do liczby ludności i parametrów gospodarczych. Negocjacje niewiele tu mają do rzeczy.
Biorąc pod uwagę przelicznik kwota dotacji / liczba ludności to jesteśmy pod koniec tej listy która dołączyła w 2004 roku (chociaż różnice są niewielkie).
Także legendę jak to nam Tusk wspaniałe warunki wynegocjował między bajki należy włożyć.
Szczery
16:10, 12.03.2017 r.
27 - 1

To jest aż 27 suwerennych państw europejskich, które mają własne rządy, różne opcje polityczne, etniczne oraz wyznania. Skoro 27 suwerennych państw europejskich jednogłośnie zgodziło się na poparcie Tuska, to chyba z polskim rządem jest coś nie tak prawda? Własnego rodaka nie poprzeć skoro i tak wiadomym było, że reszta poprze? Premierowa powinna poczekać do końca, aż wszyscy zagłosują i wtedy w razie czego wstrzymać się od nic nieznaczącego głosu, albo zagłosować "za". Ale gdyby tak zrobiła to jeszcze tego samego dnia Prezes by ją zwolnił i została by bezrobotna. :laughing: :laughing: A tak poszło w świat, że Polak Polaka by utopił w szklance wody.

Niestety taka prawda. Słup pozostanie słupem. Szkoda, że osoba decyzyjna, która pociąga za wszystkie sznurki zachowuje się jak tchórz zamiast sam objąć stołek premiera.
ai
16:14, 12.03.2017 r.
Szczery @ 17:10, 12.03.2017

Wyjdź już stąd z tym politykowaniem. To temat o wycince drzew, a ty wylewasz jakieś swoje żale na temat PiS i Tuska. NIE NA TEMAT.
Szczery
16:22, 12.03.2017 r.
Czytając konstytucję nigdy bym nie przypuszczał, że zarówno Prezydent jak i Premier mogą być słupami i osobami, które wykonują polecenia zwykłego posła nieuregulowanego nigdzie w konstytucji (czyli osoby bez odpowiedzialności konstytucyjnej). Takiej osoby w przyszłości nie można postawić nawet przed trybunał stanu.

To jest tragiczne i niebezpieczne. Nie dość, że ludzie nie będą mieli szacunku do urzędu premiera, to również do urzędu prezydenta. Bo jak mieć szacunek do osób, które własnego zdania nie mają i są zależne od posła podejmując każdą decyzję.
Jak mają zachować się delegacje z innych państwa. Z kim mają rozmawiać, podejmując najważniejsze decyzje? Z posłem?

Wiem, że Komorowski również był zależny od PO, aczkolwiek w niektórych sprawach miał własne zdanie i PO liczyło się z jego niezależnością. Premier za to był osobą w pełni decyzyjną do tej ery słupów.
Szczery
16:35, 12.03.2017 r.
Ja głosując za PiS w wyborach głosowałem za pewną ideologią, za programem gospodarczym, który to wedle wszystkich zdumienia jest realizowany. Głosowałem, bo spodziewałem się po zapowiedziach, że będą aresztowania tych co rozkradali Polskę przez tyle lat, że będą komisje śledcze za komisją, że mając władzę i wszystkie służby wreszcie wyjaśnią katastrofę smoleńską. I co? Kogo aresztowano? Sikorskiego? Tuska? Nowaka? Grabarczyka? Pawlaka? Gronkiewiczową?
Co z katastrofą smoleńską? Przecież mając wszystkie służby i dostęp do tajnych akt również obcych wywiadów na pewno wszystko wiedzą. I co? Zawiodłem się... Smoleńskiem dalej bezczelnie się gra... Przecież tam zgineło tyle osób!
Www
16:54, 12.03.2017 r.
Drzewko za drzewko
WKURZONY
16:54, 12.03.2017 r.
Myślę ,że nikt z komentujących ten temat nie "załatwiał" zezwolenia na wycinkę drzewa-ja załatwiałem dwukrotnie i nie polecam nikomu tego.Oprócz zapłaty przyjeżdżały komisje robiły opisy ,zdjęcia ,wywiady.Procedura jednej decyzji trwała ok 2 miesięcy ,kilkakrotnie trzeba było odwiedzać urząd i dosłownie prosić o decyzje bo szła wiosna i może jakiś ptaszek się osiedli i procedura jesienią zacznie się od nowa.Powiedziałem ,że nigdy w życiu nie posadzę żadnego drzewa i każdego przekonam gdy zechce to zrobić.A co do polityki obecnie jak wszędzie nie liczy się nic oprócz kasy .Polska z tego powodu nie dostała wsparcia od przyjaciół bo liczyły się korzyści materialne ,nie demokracja, żadne głosowanie i zgłaszanie kandydatur tylko zakulisowe ustalenia bogatszych .Gdzie są w tym przypadku obrońcy demokracji?
WKURZONY
17:06, 12.03.2017 r.
do szczery .żeby to zrobić trzeba mieć niezależne sady - nie takie na telefon ,lub doradzające jak obalić rząd sędzia Łączewski, Milewski wszystko się dzieje sprawy są wyjaśniane i kończone gogle "" Ogłoszenie wyroku w tzw. "AFERZE MARSZAŁKOWEJ" 16.12.2015 ";"PRAWDA BOLI POwca Szczerba VS Sumliński i Makowski MOCNE! (STUDIO POLSKA) ";"Otwartym Tekstem: Katastrofa smoleńska cz.1 "
Do tepiciel
17:38, 12.03.2017 r.
To nie jest opinia tylko tego Niemca? A kogo jeszcze? Innych tego typu wypowiedzi nie słyszałem! Natomiast czytałem wiele odmiennych w niemieckiej prasie!
Ciężko musicie się napocic by ciemne u ludowi wcisnąć iż ten blamaz w Brukseli był sukcesem! Nie sądzisz chyba że w te bzdury uwierzy ktoś więcej niż wasi wyznawcy?
Za co ty dziekujesz zupełnie mnie nie interesuje, skoro ty pisowiec dziekujesz za taką Europe, to ja na tą Europe pisze się z zamkniętymi oczami!
Szczery
18:22, 12.03.2017 r.
A kto niedawno mówił o donosicielstwie w Unii? No kto?
Jeżeli prezydent i premier są słupami bez własnego zdania, to jakie ma umocowanie w konstytucji zwykły poseł? Jaką ma odpowiedzialność za ewentualne krzywdy? Z kim zagraniczne delegacje mają rozmawiać w sprawach gospodarczych, dotyczących bezpieczeństwa itp.? Z posłem? Orban już tak czyni, bo wie, że prezydent i premier nie mają własnego zdania...

Dlaczego poseł boi się odpowiedzialności i objęcia stanowiska premiera? Boi się w przyszłości odpowiedzialności przed trybunałem? Urząd premiera i prezydenta powinien budzić szacunek... Figurantów nam nie potrzeba.

Głosowałem za PiS, bo nie znosiłem PO i tego partyjniactwa, obsadzania stanowisk itp. Program gospodarczy PiS jest najbardziej bliski mi.

Tusk jak wróci do kraju to zmiecie ten cały PiS. Niestety nie ma innej alternatywy.
Maria
19:15, 12.03.2017 r.
Szczery zamilcz buralu bo czytać sie nie da. Takie obłudy żeby pisać o premierze i prezydencie to trzeba być jeb..nym POwcem. Każdy wie że Duda jest bezpartyjny bo złożył legitymację partyjną po wyborach. Podejmuje decyzje niezależnie od nikogo. Jest najbardziej niezależnym i samodzielnym prezydentem od 89 roku. Tak samo Pani Premier. Również sama podejmuje decyzje i rządzi rządem niepodzielnie. Kaczyński może co najwyżej jej czasem doradzać. Trzeba być ciemnotą totalną opozycją żeby tego nie widzieć. Ja jestem byłam i będę za PIS bo to jedyna prawdomówna partia w naszym kraju. Ludzie dla których Bóg honor i ojczyzna coś znaczą. Prawdziwi chrześcijanie i katolicy.
Szczery
19:19, 12.03.2017 r.
Drogi tempicielu wytłumacz mi z kim zatem zagraniczne delegacje mają ustalać najważniejsze sprawy gospodarcze i bezpieczeństwa na szczeblu prezydenta i premiera? No z kim?
Szczery
19:36, 12.03.2017 r.
Nie ja podważam, ale są tacy co jej nie przestrzegają.
Ja się pytam kto jest osobą decyzyjną w Polsce? i dlaczego ta osoba nie ma umocowania konstytucyjnego...
Maniek 2
20:18, 12.03.2017 r.
Szczery, tępiciel - może przejdziecie na priv ze swoim dysputem ? Wymieniliście po kilkanaście wpisów, ale jakiejś logicznej puenty nie widać. Przypominam, że wątek dotyczy wycinki drzew.
SZAMBO
20:27, 12.03.2017 r.
PISOWSKIE SZAMBO.....szkoda języka polskiego. :smile:
Rolnik
21:20, 12.03.2017 r.
Przejedźcie się ulicą Rolną. Właśnie trwa wycinanie całego lasu :sad:
smerf madrala
22:03, 12.03.2017 r.
do Maria.
Ale sie usmialem czytajac te glupoty :tongue:. Racja trzeba byc totalna ciemnota zeby w to wszystko wierzyc :laughing:. Czas zdrowaski odmawiac za te wszyskie durne wypociny. :angry:. Amen
gniazda ptaków?
22:31, 12.03.2017 r.
ja @ 08:22, 12.03.2017 IP: *.*.27.116
Olga @ 08:10, 12.03.2017 IP: *.*.175.213
A moglibyście napisać gniazda jakich gatunków ptaków widzieliście na wyciętych drzewach? I jak stwierdziliście, ze były one już teraz, w pierwszej połowie marca zasiedlone?
mniej drzew
00:29, 13.03.2017 r.
Nikt nie zaprzeczy,ze czarne ptactwo które opanowało Ostrołękę jest dość uciążliwe dla nas mieszkańców a jest pod całkowitą ochroną.Wegetuje za żerem na wysypisku śmieci,gniazduje na miejskim drzewostanie i jest roznosicielem insektów i przeróżnego robactwa mające też duży wpływ na nasze zdrowie.Skoro nie wolno unicestwiać fizycznie tych roznosicieli zarazków,to nie znaczy żeby gwarantować,lub udostępniać im rozmnażanie się wśród skupisk ludzkich,dlatego wszelka wycinka drzew w mieście jest jak najbardziej wskazana.Mniej drzew w mieście,to mniej czarnego ptactwa,innego sposobu na zmniejszenie tej niepożądanej populacji na razie nie widać.
Aby poczuć odrażający smród,pył i niesamowity hałas,wystarczy przejść się wieczorem po parku przy komendzie policji,który stał się nocnym siedliskiem dla tysięcy tych ptaków.
ja
07:18, 13.03.2017 r.
do gniazda ptaków?
jest podstawa prawna z dn.16 grudnia 2016r ,zapoznaj się i ja niczego nie muszę ci udowadniać,gatunków ptaków wymieniać, bo ja na swojej działce nie mam zamiaru niczego wycinać
dr. Joint
08:26, 13.03.2017 r.
czekał na info kiedy napiszecie

zapraszam na tyły szpitala, na prywatnej działce wykosił wszystko.
Xcv do ja
08:43, 13.03.2017 r.
To nie wycinaj, ja na swojej sobie jeszcze kilka wytne
Mietek2
08:55, 13.03.2017 r.
Zaraz, zaraz...
Gdzieś czytałem albo słyszałem, że czarne jest roznosicielem insektów, różnego rodzaju robactwa i zarazków. Myślę, że należy zakazać wlotu w polską przestrzeń powietrzną. Niech zawracają na Węgry gdzie co roku zimują.

Pytanie do tępiciela:
Kiedy rusza budowa mostu zastępczego na Narwi? Miasto mówiło, że oddziały Maciarewicza zdążą z wybudowaniem do Zielonych Świątek.
Kolega, który codziennie przejeżdża przez most na Narwi opowiadał mi ostatnio, że zmieniła się koncepcja i mają budować na dmuchanych pontonach z Biedronki.
do Mietek 2
09:23, 13.03.2017 r.
Skoro nie można wytępić inwazyjnego ptactwa,które opanowało miasto,to trzeba ścinać drzewa żeby się nie lęgły co raz większe ich chmary.Tam gdzie rosną drzewa
przy chodniku dosłownie nie da się przejść,to samo dzieje się na parkingach w pobliżu
drzew,samochody upstrzone odchodami do bólu,dlatego popieram wycinkę drzew w mieście.
Mniej gniazd,to mniej ptasiego''syfu''
kaktus
09:59, 13.03.2017 r.
Czwartek, bardzo wyraźnie pokazał, gdzie obecnie w UE, jest rząd PiS - 27:1, to nie jest porażka, to jest sromota.
kaktus
10:12, 13.03.2017 r.
Kaczyńskiemu udała się kolejna rzecz - zjednoczył Europę przeciw PiS, tak, jak wcześniej zjednoczył Polaków przeciw sobie i swojej partii.

Wygląda na to, że mamy do czynienia z "drugim sortem" w Europie, a Tusk, zgodnie z orzeczeniem Yaro, stracił polskie obywatelstwo, natomiast PO, stała się "partią zewnętrzną".
Lou
10:25, 13.03.2017 r.
To nie prościej do cholery było jakoś zagospodarować tę działke niż zostaiwć na niej teraz czarną dziurę jak w środku pola za miastem? Logika tych ludzi....
kaktus
10:54, 13.03.2017 r.
Przecież sam naczelnik, stwierdził, że ustawa była efektem lobbingu - jak myślicie, dlaczego tak szybko przeszła ścieżkę legislacyjną i weszła w życie w takim tempie?
Do tepiciel
10:59, 13.03.2017 r.
Tak właśnie maja myśleć o unijnym szczycie wyznawcy pislamu. Tylko że są to tylko wasze pobożne życzenia nic więcej. Rzeczywistość jest z goła odmienna - przegraliscie z kretesem, jesteście osamotnieni w Europie, nikt was poważnie nie traktuje i traktować nie będzie! Teraz Europa zobaczyła to co my widzieliśmy od dawna - PiS to banda krety now którzy za swój cel obrazi zniszczenie Polski!
Czekam z niecierpliwością na sankcje! Jak motloch nie dostanie swoich pięciu stów nie będzie protestował tylko was powiesza!
gniazda ptaków?
20:05, 15.03.2017 r.
ja @ 08:18, 13.03.2017 IP: *.*.27.116
16.12.2016 uchwalono kilka ustaw, domyślam się że nie chodzi Ci o zaopatrzenie emerytalne policjantów, a o zmianę ustawy o ochronie przyrody i ustawy o lasach. Treść tej ostatniej jest mi znana już od etapu druku sejmowego.
No to który konkretnie przepis masz na myśli?
Zabronione jest (i od dawna było) m.in. niszczenie, przenoszenie, itp. gniazd i niepokojenie w miejscach gniazdowania ptaków gatunków objętych ochroną, z odtępstewm w czasie od października do końca lutego.
Dlatego na stwierdzenie, że "złamano prawo bo tam były gniazda", pytam: gniazda jakich chronionych gatunków tam zobaczyli piszący: ja @ 08:22, 12.03.2017 i Olga @ 08:10, 12.03.2017.
Niszczenie gniazd gatunków chronionych jest karalne, a z Waszych oświadczeń (złożonych publicznie) wynika, że wycinający popełnił wykroczenie, a jeżeli gniazd było dużo ("w znacznym rozmiarze", jako rzecze inny przepis karny), to nawet przestępstwo ścigane z urzędu.
Tak na marginesie, to musicie się liczyć z tym, że w związku z tym jednak BĘDZIECIE musieli powiedzieć, jakie to gniazda tam widzieliście, imiennie, i do protokółu. Czy były, czy ich nie było.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne