« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Sobota, 19 sierpnia 2017 r., imieniny Bolesława, Juliana, Jana

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Fiasko strajku nauczycieli. Pedagodzy wystraszyli się polityków

Nieoczekiwany obrót przybrał zorganizowany dzisiaj przez Związek Nauczycielstwa Polskiego strajk nauczycieli i pracowników szkół przeciwko reformie oświaty. Pedagodzy w ostatniej chwili wycofali się z protestu. W Ostrołęce protestuje jeden nauczyciel z Zespołu Szkół nr 5.

Początkowo w strajku miało wziąć udział sześć miejskich placówek - przedszkola nr 10 i 13, Szkoła Podstawowa nr 10, zespoły szkół nr 3 i 5, a także Zespół Szkół Zawodowych nr 4. Z powiatu, w wyniku referendum, za przyłączeniem się do protestu zagłosowały Zespół Szkół Gminnych w Baranowie, Zespół Szkół w Łęgu Przedmiejskim, Publiczne Gimnazjum w Kadzidle.

Ostatecznie, zgodnie z zapowiedzią, z terenu powiatu protestował jedynie Zespół Szkół Gminnych w Baranowie, a dokładnie 37 pracowników i nauczycieli.

- Do tej szkoły przyszło 11 dzieci. Opiekowało się nimi troje nauczycieli, dyrektorka i pracownik administracji obsługi - mówi Robert Chorowicz, szef lokalnych struktur ZNP w Ostrołęce.

Jaki był powód odstąpienia nauczycieli i pracowników od strajku?
- Ci, do których dotarłem, mówili mi wprost, że boją się sytuacji, w której lista strajkujących nauczycieli będzie czarną listą do ograniczeń etatów lub zwolnień. Nie chcę oceniać. Jednak jeszcze wczoraj byłem przekonany, że w Zespole Szkół Zawodowych nr 4, Zespole Szkół nr 3 i Publicznym Gimnazjum w Kadzidle zbierze się chociaż komitet strajkowy. Niestety okazało się, że rzeczywistość jest inna - twierdzi Robert Chorowicz.

Więcej na ten temat:
- Nauczyciele z Ostrołęki i powiatu będą protestować
- Dziś strajk w szkołach, ale w Ostrołęce się boją.

Wyświetleń: 11940
 
15:11, 31.03.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Józef
13:28, 31.03.2017 r.
przewidywałem to, jednak jesteśmy prowincją, strach przed utratą pracy silniejszy
JużBabcia
13:33, 31.03.2017 r.
Nauczycielowi z Zespołu Szkół nr. 5 wyrazy szacunku. Podziwiam wielką odwagę.
Lech
13:35, 31.03.2017 r.
W Ostrołęce mamy mądrych ludzi i olewają takich jak kodowcy,peowcy,itp. durnie.
OBYWATEL
13:38, 31.03.2017 r.
BRAWO DLA NAUCZYCIELA z ZS nr 5
sznebuldog
13:39, 31.03.2017 r.
wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Zero odwagi cywilnej. Sami sobie zgotujecie ten los jaki was czeka pod rządami bolszewików PISlamskich
Łukasz
13:39, 31.03.2017 r.
Tylko potrafią jedynie wżywać się na uczniach, krzyczeć, straszyć pokazywać swoją wyższość a tylko różnią się tym że albo dobrze zapamiętują albo są dobrzy z nauk ścisłych. A teraz nie pokazali na co ich stać jacy są mocni :wink: . Nauczyciele którzy jedynie uczą zawodu są to ludzie którzy wiedzą jakie jest życie i nie każdy jest dobry akurat z danej jakieś tam dziedziny i pomagają uczniom a w większości to tylko teoria, tylko z teorii są dobrzy a nic z poza tym.
szacun
13:40, 31.03.2017 r.
Ogromne wyrazy szacunku dla nauczycielki z ZS nr 5. Jesteś wielka!!!! Taki powinien być prawdziwy nauczyciel.
Wojtek
13:44, 31.03.2017 r.
W ostrolece kadra nauczycielska jest bez jaj. Jedynie potrafia nad uczniem pokazywac swoja przewage a co do czego są trzesiportkami. Ktos tak zmieniajacy zdanie z minuty na minute mialby przekazywac wiedze uczniom?
Potem sie dziwicie ze nie ma nikt szacunku do zawodu nauczyciela skoro mają range rowną dz.....
Dość
13:53, 31.03.2017 r.
Baranowo nie ugięło się...
Mm
13:55, 31.03.2017 r.
Połowa do zwolnienia
...
13:55, 31.03.2017 r.
Ech.... I Wy macie nasze dzieci uczyć??? Czego??? Tego że nie trzeba walczyć o swoje? Że trzeba skulić ogon?
Teraz się poddaliście ... PiS będzie z Was miało podnóżków do PiSlamskiej indoktrynacji naszych dzieci.
Porażka!
xxx
13:56, 31.03.2017 r.
Szacun dla tego nauczyciela. Reszta do l a m u s a. Boją się Janusza, Jarosława, Arkadiusza i innych g a d ó w.
qwerty
14:02, 31.03.2017 r.
co do SP nr 10 to byłem bardzo zdziwiony, że w ogóle się deklarowała. Ci którzy znają dyrektorkę wiedzą o czym piszę....
Krzyś
14:15, 31.03.2017 r.
Tak to jest gdy brak"kręgosłupa"i cywilnej odwagi.Dopiero jak będą zwalniać z pracy to z płaczem będą latać do związku choć teraz szkoda paru złotych na składki.SZACUNEK dla TYCH co przystąpili do strajku pomimo grózb zwolnienia z pracy.
wacuś
14:25, 31.03.2017 r.
Strajkujący boją się o swoją przyszłość a ta zależy od dyrektora - nauczyciele najczęściej zatrudniani na rok a po roku nowa umowa - podskakujesz "przykro ale brak godzin " i zielona trawka, tam gdzie stara kadra powinni strajkować.
Stefan
14:26, 31.03.2017 r.
Do dziś miałem dobre zdanie o nauczycielach. Od dziś to bardzo tchórzliwa grupa ludzi. Więcej gadania niż jakichkolwiek wartości
14:35, 31.03.2017 r.
Podziwiam tych co przystapili do strajku reszta na bruk.Oni maja uczyc dzieci odwagi,szacunku do siebie i innych.Tchorze przyspawane do stolkow.
kalasznikow
14:47, 31.03.2017 r.
Haha co za frajerskie zachowanie MO - nie pasowały komentarze to podmieniliśmy artykuł? Luz, napiszę jeszcze raz:

Jestem nauczycielem od 8 lat. Należę do jednej z najbardziej uprzywilejowanych grup zawodowych. Mogę pracować połowę tego co zdecydowana większość społeczeństwa ale zarabiać dobrze powyżej średniej krajowej. Mało tego - jak zrobię nauczyciela dyplomowanego (najwyższy stopień awansu zawodowego) i będę uczył w szkole państwowej, będę praktycznie nie do zwolnienia. I będzie to całkowicie niezależne od mojego zaangażowania w pracę. Będę mógł robić minimum ale zarabiać tak samo jak nauczyciele którzy zapier niczają jak dzikie osły - bo tacy też są, owszem. Och, dzięki ci Karto Nauczyciela. Ci co piszą o tym jak to ciężko być nauczycielem opowiadają bzdury - ciężko mają jedynie nauczyciele z powołania, którym zależy żeby nauczyć, ale ich jest mało. Bycie zwykłym belfrem jest proste - wydawnictwo podsunie gotowe testy, klucze, konspekty, scenariusze lekcji, i tak dalej. A najśmieszniejsze jest to, że jedna i druga grupa nauczycieli zarabia TYLE SAMO, dzięki m.in. pa jacom z ZNP, którzy dadzą się pochlastać za Kartę Nauczyciela. Nie wspomnę już o tym, że 3000 na rękę w Warszawie i w Ostrołęce to 2 zupełnie różne światy ale komunistyczna, proletariacka równość być musi. No ale zawsze jeśli mam ochotę mogęsobie dorobić na korkach. Oprócz tego, jako nauczyciel mam 2 miechy wolnego w wakacje, wolne wszystkie ferie, święta i inne wynalazki. ŻADNA grupa zawodowa nie ma tyle wolnego. Oczywiście do tego różne "specjale" typu fundusz socjalny, wczasy pod gruszą, urlop dla poratowania zdrowia itp..

Druga kwestia - strasznie bojąca grupa zawodowa ci nauczyciele - najpierw był jęk, że boją się żę jak Kulik zostanie prezydentem to ich zwolni, teraz boją się niby że zwolni ich PiS za protesty... Horror. Normalnie gorszy stres niż podczas zdobywania Kabulu.

Po trzecie - jakieś 3/4 społeczeństwa które zapie.... po 8h dziennie czasem również w weekendy zmieszało by totalnie z błotem nauczycieli jęczących, że jest im źle z tym co już mają. I ludzie mieliby rację.

Nauczyciele mają obłędną ilość przywilejów. Dalsze protesty, że tej grupie jest źle, to po prostu zwykła bezczelność.
PiSuardessa
14:47, 31.03.2017 r.
@lech
Zupelnie inna znamy definicje normalności!
Jeśli uważasz za normalne że ludzie ze strachu przed władzą rezygnują z walki o swoje podstawowe prawa to nazywając rzeczy po imieniu jesteś idio ta!
A głosowanie na PiS to już zupełne zbydlecenie, ale ty zapewne jak większość członków pisowskiej sekty byłeś czerwony więc teraz czujesz się jak za dawnych "dobrych czasow"
bezczelny lewak
14:48, 31.03.2017 r.
Każdy warchoł, który ośmieli się podnieść rękę na PiS bądź sprzeciwić autorytarnej władzy prezesa może być pewien, że mu PiS na polecenie prezesa tą rękę odrąbie.
aaaaaa
14:51, 31.03.2017 r.
W Goworowie mochery też się boją [same mochery w szkole]
PiSuardessa
14:54, 31.03.2017 r.
@kalasznikow
Po słownictwem śmiem twierdzić że z Ciebie taki nauczyciel jak że mnie kosmonauta, chyba że dyplom zakupiles na stadionie X lecia!
O pracy nauczyciela nie masz zielonego pojęcia, a ja nie zamierzam cię wyprowadzać z błędu! A przekaż dnia z nowogrodzkiej zachowaj dla ciemnego ludu, chociaż obawiam się że i oni w ten bełkot nie uwierzą.
Wojtek
14:58, 31.03.2017 r.
Kalasznikow pier#olisz glupoty.
xxl
14:59, 31.03.2017 r.
fakt ci pseudo karierowicze z MO podmienili artykuł i pokasowali wpisy hahahahahaha ale ja..ja nieudacznicy
Marek
15:08, 31.03.2017 r.
Mam żonę nauczycielke i za żadne pieniądze nie chciałbym pracować w tym zawodzie. Żadne wolne tego nie rekompensuje. Po powrocie z pracy do wieczora siedzi w papierach szkolnych. Weekend to samo. Może nauczyciel w-f ma lekko. Ale nie nauczyciel poważnego przedmiotu klas maturalnych. Myśle że sprawę z sytuacji zdają sobie tylko ludzie którzy mają nauczyciela w domu. Z boku to wygląda lekko...
P.A.
15:11, 31.03.2017 r.
Drodzy Redaktorzy MO, jak zwykle nie są zorientowani... Gratuluję wypisywania głupot.... Radziłabym następnym razem dotrzeć do wiarygodnych źródeł, dlaczego np. Przedszkola nr 13 czy 10, wycofały się ze strajku. Gratulacje należą się również Związkom, które są jednym wielkim żartem...
nacjonal.
15:13, 31.03.2017 r.
A gdzie to byli KODomiccy broniarze jak banda ryżego lewaka w ciągu 8 lat zlikwidowała1150 szkół?.Wtedy przez myśl im nie przemknęło aby zaprotestować, ponieważ zajmowali się proaborcyjnymi i invitrowymi manifestacjami.Stąd też jak ubyło szkolnego narybku to podnoszą wielkie larum o własną d..ę ,bo może być krucho z pracą i dobrze,broniarze do cywila,lub na emeryturkę.

Reforma edukacji stała się faktem,dlatego taka pokomunistyczna organizacja jak znp nie lubi PiS-u,ma w planach nadal tumanić i deprawować młodzież na marksistowską modłę.
Z mojej obserwacji po 89r.wynika,że dziecko jest mądre dopóki nie natrafi na szkołę,w której nauczają pomarksistowscy broniarze.
Misiewicze
15:18, 31.03.2017 r.
To są Misiewicze, którzy są zastraszeni jak widać w OCE metoda zastraszania ludzi działa skutecznie. Masakra i wstyd. Pewnie boicie się gadać głośno ze nienawidzicie obecnie sadzących żeby przypadkiem nie stracić pracy. Hahaha smutne życie macie.
nacjonal.
15:20, 31.03.2017 r.
Dzisiejszy dzień jest kolejnym dniem POstępującej deprawacji dzieci i młodzieży.
Pisokomuna
15:22, 31.03.2017 r.
Widać wyraznie rozłam w PiS-ie . Sondaże lecą na łeb na szyje. Jyz niedługo was niebędzie za te niespełnione obietnice wyborcze Pamiętamy!!!!
nacjonal.
15:27, 31.03.2017 r.
Misiewicze to dobry znak,aby nie o'broniarze komunizmu
nacjonal.
15:29, 31.03.2017 r.
wiesz,gdzie my mamy te wasze sondaże???
Robson.
15:32, 31.03.2017 r.
Ot i kozaki nawet nogą nie trzeba było na nich tupać. Gdybyśmy mieli kilkadziesiąt lat temu takich to byśmy nadal mieli PRL.
do ESbeckiego miotu
15:33, 31.03.2017 r.
Grubas nacjonal był chowany na komendzie Milicji Obywatelskie i słuchał SBeckich wykładów więc nie wie co to szkoła
zosia
15:46, 31.03.2017 r.
O jakie prawa się boicie.Zadawacze( bo w większości nie uczycie tylko zadajecie)wasz
pożal się wódz wiecznie strajkujący Broniarz,którego wreszcie powinniście pogonić do uczciwej roboty. Pewnie boi się o swój stołek i dlatego wije się jak piskorz wysługując się
w większości młodymi nauczycielami.Myślę,że nikt z was nie powinien bać się o swoją pracę,a jeśli,to dyrektorzy gimnazjów o obniżenie statusu.
Ola
15:52, 31.03.2017 r.
a kto w końcu zainteresuje się Rosakiem, który obsadza na stanowiska tylko swoich znajomych?
Silas
15:53, 31.03.2017 r.
Do kalsznikow ,nie jesteś nauczycielem. Gdybyś był, nie pisałbyś takich bzdur. Tyle w temacie. Poza tym współczuję nauczycielom, że mają ministrę której nie zależy na dobru dzieci.
nacjonal.
16:00, 31.03.2017 r.
...brony dla broniarza.Mój brat ma 120 ha ziemi,klimatyzowane traktory ze stereo i moc pracy bronami w polu,więc...
zawiedziony
16:13, 31.03.2017 r.
Nie ma co... nauczyciele dali ciała.. a najbardziej nauczyciele z ZNP..
do Silas
16:15, 31.03.2017 r.
My Polacy nie chcemy żeby w szkołach było jak było,więc ministra ma nasze
pełnomocnictwa i wie co robi.
Szkoła z siedliskiem broniarzy NIE jest dobrem ucznia.Ten zliberalizowany system edukacji popierany przez środowiska lewackie,ustanie z końcem roku szkolnego
do nacjonal
16:19, 31.03.2017 r.
Bardzo merytorycznie się wypowiadasz. Ale ojciec dobrze zrobił ze gospodarstwo przekazał bratu - niewąpliwie mądrzejszemu z was.
do Marka 17.08
16:25, 31.03.2017 r.
Popieram. Ja bym się z moją żoną nauczycielką nie zamienił. A na dodatek, gdy już się utyra jak wół jest oceniana przez tych, którym "lekasz wypisał kfit na dysfunkcje rurzne". :tongue:
Nom
16:26, 31.03.2017 r.
Praktycznie co roku strajki nauczycieli. heh. Jak to się nachapać nie mogą..
Baranowianka
16:27, 31.03.2017 r.
To się nazywa mieć honor, szacunek dla samych siebie i innych myślących inaczej. Baranowo pokazało całemu powiatowi co znaczy być konsekwentnym w dążeniu do normalności,wolności i podstawowym prawom zapisanym w KONSTYTUCJI. Chwała Wam pracownicy baranowskiej oświaty za moralny kręgosłup i nie ugięcie się przed idiotyzmem ,zakłamaniem, i presją jednej niezbyt urodziwej pani czyt. "min. edukacji" Zawsze będziemy z Wami bo z tej drogi nie ma już odwrotu .
Baranowianka
16:28, 31.03.2017 r.
To się nazywa mieć honor, szacunek dla samych siebie i innych myślących inaczej. Baranowo pokazało całemu powiatowi co znaczy być konsekwentnym w dążeniu do normalności,wolności i podstawowym prawom zapisanym w KONSTYTUCJI. Chwała Wam pracownicy baranowskiej oświaty za moralny kręgosłup i nie ugięcie się przed idiotyzmem ,zakłamaniem, i presją jednej niezbyt urodziwej pani czyt. "min. edukacji" Zawsze będziemy z Wami bo z tej drogi nie ma już odwrotu .
do ...
16:35, 31.03.2017 r.
A dasz moim dzieciom jeść,jeśli strajkowanie wpłynęłoby w jakiś negatywny sposób na fakt mojego zatrudnienia w przekształcanej placówce,gdzie bez zwolnień się nie obędzie? Mądrala za 10.
brexit
17:05, 31.03.2017 r.
To budujące ,że w Ostrołęce nauczyciele wykazali się odpowiedzialnością i patriotyzmem.
Wyrazy szacunku dla tych , którzy nie dali się wciągnąć w gierki sprze dajnej agentury i pożytecznych idio tów z opozycji i prowadzili normalne zajęcia.
Wciąganie dzieci w brudne gierki brukselskich sprzedaw czyków i Sorosowych lokajów powinno być karane z całą surowością- wykluczeniem z zawodu.
Koniec deprawacji młodzieży przez lewacką hoł otę, ulokowaną w szkołach.
PiSuardessa
17:09, 31.03.2017 r.
@do powyżej
Gdyby wszyscy myśleli tylko o własnym tyłku jak ty, to dziś bylibyśmy częścią Rosji.
Żołnierze AK nie mieli dzieci? Działacze solidarności w stanie wojennym również dzieci nie posiadało?
Jesteś tchórzem I tyle, swoimi dziećmi sobie mordy nie wycieraj.
PiSuardessa
17:14, 31.03.2017 r.
@brexit
Przerwa na zmywaku? Jak to dobrze że takie kreatury swój smród roznosza na obczyźnie.
Niedlastrajku
17:19, 31.03.2017 r.
Myślę, że większość nauczycieli nie podjęła się strajku, bo była zorientowana w jego bezsensownych postulatach skierowanych do osób, które nie są w stanie ich spełnić, bo nie mają takiej mocy prawnej. A i żaden nie dotyczył reformy oswiaty.
Ewelina
17:29, 31.03.2017 r.
Podobno od kwietnia obiecano im podwyżki-przekupili nauczycieli. Zwolnienia to normalna sprawa-prawa rynku. Głupotą jest zostawiać kadrę i specjalnie tworzyć miejsca pracy dla ludzi którzy są niepotrzebni. Chcecie dobrze zarabiać to nie dzielcie się swoją pensją z nauczycielami którzy są zbędni. Zatrudnilibyście 5 sprzątaczek skoro posprzątać w domu spokojnie mogą 2 osoby???
Kolejna sprawa to jakość nauczania. Jak szkoła może dopuścić do tego, że przez 5 lat nauki języka obcego wychodzi uczeń, który ledwo potrafi się przedstawić???? lub maturę z matematyki zdaje 30% osób???? W prywatnym przedsiębiorstwie nie ma efektów nie ma pracy!!!
ja do ewelina
17:45, 31.03.2017 r.
to ty kochanieńka bez pracy jesteś i tak cię bolą ci nauczyciele? staraj się bardziej, może do szkoły składaj, wszak tam czekają na takie orły...będziesz miała na pewno efekty
Ewelina
18:01, 31.03.2017 r.
Zabolało??? To zasady ekonomi, które obowiązuje wszystkich z wyjątkiem "świętych krów" czyli budżetówek. Prowadzę własne przedsiębiorstwo już kilka lat z sukcesami:) nie trafiłeś i widzę jak moje podatki są marnowane i nieefektywnie lokowane.
Zabolało Cię bo żądam efektów??? Efektem pracy nauczyciela powinien być przygotowany do wejścia na rynek pracy młody człowiek!!! Tylko tyle!
Ewelina
18:05, 31.03.2017 r.
Czasy w których "czy się stało czy się leżało wynagrodzenie się należało" MINĘŁY.
ja do ewelina
18:14, 31.03.2017 r.
oj, jak boli, jak boli, to pewnie od uderzenia młotkiem...
Ewelina
18:28, 31.03.2017 r.
Uch jaka cięta riposta :wink:
Cóż za wnikliwa analiza sytuacji :)
Już zabrakło argumentów??
Szkoda słów :laughing:
Radeka
18:35, 31.03.2017 r.
Gratulacje Ostrołęka! Nie daliście się sprowokować "politykom" z ZNP
x
18:40, 31.03.2017 r.
Plejada d...ków. Wystraszyli się kaczora. I to ma być wzór dla młodzieży. Mają ich uczyć postaw obywatelskich.
Ewa
18:43, 31.03.2017 r.
Całe ZNP z broniarzem na czele powinno w kosmos wylecieć. Teraz robią strajk?! A gdzie byli w październiku, listopadzie, grudniu? Darmo ludzie składki płacą na to ZNP! A chorowicz?! Śmiechu warte.
Nauczycielka
18:47, 31.03.2017 r.
Żenujące jest, jak niektórzy ludzie wypowiadają się o nauczycielach. Jeśli takie zdania wypowiadają w domu do swoich dzieci, to współczuję tym ostatnim. Jestem nauczycielem z 30 letnim stażem pracy, uczę przedmiotu maturalnego i moi uczniowie są dobrze przygotowani do egzaminu. Wyrywam sobie boki, bo bardzo zależy mi na tym, by oni zdali jak najlepiej, by zawsze dobrze wspominali swoją szkolę i by nauczyli się w szkole wartości. Bardzo dużo czasu poświęcam w domu na sprawdzanie różnych uczniowskich prac. Nie demonizuję innych papierkowych robót, bo nie zajmują mnie one zbytnio, mimo, że mam wychowawstwo. Ale przygotowuję się i myślę o uczniach i lekcjach nawet wieczorem zamykając oczy. Swoim dzieciom wpajam szacunek do zawodów zaufania publicznego: lekarzy, nauczycieli, sędziów, policjantów, prokuratorów oraz księży. Uważam, że większość z nich to ludzie uczciwi i oddani swojej pracy. Nie wszyscy. Ale patologia wszędzie się trafia. Jestem przeciwna tej reformie, ponieważ jest szkodliwa, nic nie porawia, a spowodowała ferment w społeczeństwie. Jak większość pomysłów "dobrej zmiany". Dostaniemy podwyżkę: 40 zł brutto nauczyciel dyplomowany, od kwietnia. Stawka brutto wyniesie dla takiego nauczyciela 3149 zł. Może dla osób, które się nie wykształciły, wykonują prostą pracę, mają łatwe do zastąpienia stanowiska, to dużo. Dla fachowca w każdej dziedzinie to nie są kokosy.
Nely
19:12, 31.03.2017 r.
Nikt nikomu nie broni być nauczycielem skoro to taki przyjemny zawód,niewymagający zaangażowania i pracy to proszę się przekwalifikować.
kierowca do tepego
19:13, 31.03.2017 r.
Moj drogi. Kto jak kto, ale elektorat pis to programu na pewno nie czytał. Z czytaniem u nich problem a co dopiero ze zrozumieniem tego co czytają. Znam kilku fanatyków z tego ugrupowania i wiem co piszę. Pozdrawiam strajkujących w słusznej sprawie.
tu kokoszka dziobała ;)
19:29, 31.03.2017 r.
kalasznikow vs Nauczycielka
niebo a ziemia (choć raczej piekło a niebo)
które z nich jest nauczycielem?
po treści postów od razu wiadomo :)
" Oczywiście do tego różne "specjale" typu fundusz socjalny, wczasy pod gruszą" - wczasy pod gruszą idą z funduszu socjalnego więc to jedno i to samo, występuje toto w każdej jednostce budżetowej
urlop na poratowanie zdrowia? najczęściej dotyczy strun głosowych...
tak, ta reforma jest szkodliwa - przede wszystkim dla dzieci i ich wiedzy :( pies trącał gimnazjum, okres największej burzy hormonów i nieogarnięcia, ale tu przede wszystkim chodzi o przemeblowanie podstawy programowej (a wygląda na to, że z każdą reformą szkolnictwa nasze dzieci/wnuki wiedzą mniej i mniej... pamiętajcie: im głupszy lud tym lepszy do sterowania)
NARODOWIEC
19:31, 31.03.2017 r.
Moim zdaniem lewaki z ZNP nie liczyli na to że dużo nauczycieli będzie strajkować, Po prostu na samym strajku mogliby ponieść koszty polityczne, a przecież to tylko narzędzie ich zboczonej polityki. Bardziej im chyba zależało na samym hałasie i robieniu zamieszania, skłócania ludzi i niestety patrząc z ich strony, jakiś sukces odnieśli.
PiSuardessa
19:35, 31.03.2017 r.
@tepiciel
Walka o wolną demokratyczna Polskę jest obowiązkiem każdego polskiego patrioty, a więc tak sekciarzu będziemy z wami walczyć kazdymi możliwymi sposobami. Jestem gotowy zaprzedac duszę diablu by tylko pozbyć się pisowskiego robactwa które niszczy mój ukochany kraj.
NARODOWIEC
19:36, 31.03.2017 r.
Kałasznikowa popieram!
gaga
19:41, 31.03.2017 r.
Dobrze że sie boją maja sie bać ile mozna ciągnąć od Państwa. Jeszcze niech tę ZS2 rozpier.... a nauczycielom jak sie nie podoba to zwolnic i niech szukaja pracy za 1800 zł. bo teraz to ci z 2 to juz oszaleli a w szczególności z polskiego. Za korepetycję trzeba im płacić słone pieniadze i to jeszcze mało i przesada.
ai
20:10, 31.03.2017 r.
1) Po co istnieje szkoła? Po to aby uczyć dzieci/młodzież, czy po to aby nauczyciele mieli pracę (analogiczne pytanie o ilość urzędników w administracji).
2) Nauczyciele, czy zgodzicie się pracować na zwykłym etacie po 8 godzin codziennie? Żadnych nadgodzin, ale za to pełny etat i zwykły urlop 26 dni. Pasuje?
3) Czy zgodzicie się na normalną, rynkową weryfikację waszej przydatności do zawodu? Z moich doświadczeń szkolnych wynika, że spośród nauczycieli 1/3 faktycznie chce i umie uczyć. Większości albo się nie chce albo nie umieją.

Na koniec uwaga do stronniczej (jak zwykle) MO - dlaczego zakładacie że ci którzy nie protestują robią to ze strachu? A może nie popierają tego strajku? Macie jakieś badania potwierdzające że to wy macie rację? Czy może słowo ZNP to świętość?
brexit
20:13, 31.03.2017 r.
Nauczycielka @ 20:47, 31.03.2017
IP: *.*.121.252

"Żenujące jest, jak niektórzy ludzie wypowiadają się o nauczycielach."

W latach 2008 -2014 zlikwidowano 1146 szkół.Kończący swój żywot system nie sprawdził się.W roku 2016 egzaminu maturalnego z matematyki nie zdało 17 % abiturientów.Biorąc pod uwagę fakt ,że aby zdać wystarczy mieć 31 % możliwych do zdobycia punktów jest to wynik fatalny.Dodatkowo poziom programu z matematyki w szkołach średnich obraża inteligencję uczonego łosia.Szkolnictwo zawodowe zostało unicestwione.Ten system musi być zmieniony.To nie podlega dyskusji.Czasu nie zostało za dużo bo do szkół trafiają nauczyciele , którzy zostali wykształceni przez ten system - czyli ignoanci i ich będzie coraz więcej.Oni nawet gdyby im się chciało nie będą w stanie nikogo niczego nauczyć bo sami niewiele potrafią.
Konieczne jest zaimplementowanie w szkołach efektywnego mechanizmu usuwania miernych nauczycieli.Jeżeli tak jak to piszą powyzej osoby przedstawiające się jako nauczyciele system jest dobry to 17 % nie zdanych matur z matematyki przy delikatnie mówiąc skromnych wymaganiach programowych wystawia nauczycielom jak najgorsze świadectwo.A gdyby założyć ,że nauczyciele są profesjonalni i wykonują swoją pracę poprawnie to znaczy ,że zły jest system.
Poziom obecnych szkół dobrze opisuje powiedzenie :
"Lepiej chu ... em orać pole niż być uczniem w takiej szkole"
ai
20:20, 31.03.2017 r.
PiSuardessa @ 21:35, 31.03.2017

Wiesz, jak porównać wasze wypowiedzi to jednak tobie znacznie bliżej do sekciarstwa.
tępiciel jakoś argumentuje swoje zdanie. Można się zgadzać albo nie. Ale on ROZMAWIA. Ty to niestety przykład najbardziej prymitywnego hejterstwa.
Nauczycielka
20:26, 31.03.2017 r.
Kto powiedział, że w tym kraju wszyscy powinni mieć maturę? Czy fakt, że 17% abiturientów w 2016 roku nie zdało egzaminu maturalnego z matematyki świadczy o zbyt małym zaangażowaniu w pracę nauczycieli? Czy może o tym, że do szkół kończących się maturą trafiają osoby, które powinny jedynie nauczyć się zawodu, stać się fachowcem w branży rzemieślniczej i iść do pracy? Kto powiedział, że wszyscy powinni mieć maturę? Nie każdy też musi mieć wyższe wykstałcenie. Takie myślenie doprowadziło do sytuacji, że pseudowykształceni ludzie pracują w zawodach nisko opłacanych. Ktoś im wmówił, że jak będą mieć studia, to bedą zarabiać pieniądze. Naiwność osób, które nie są zdolne do nauki i rzucają się z motyką na słońce. Spotkałam się również z poglądem, że zamiast spowodować, żeby egzaminy z angielskiego były trudniejsze na maturze, należy podnieść próg zdawalności, np, do 50%. To chore. Matura powinna być trudna i niekoniecznie osiągalna dla każdego, żeby fakt posiadania jej świadectwa świadczył o pewnym wykształceniu człowieka.
PiSuardessa
20:35, 31.03.2017 r.
@ai
Z wrogami się nie rozmawia, wrogów się eliminuje. Wyobrażasz sobie debatę AKowca z SSmanem?
A z tepicielem nie ma sensu dyskutować bo jego nic nie przekona że białe jest białe a czarne jest czarne. Wierz mi, przerabiam to już od lat!
ZNP
20:37, 31.03.2017 r.
Tytuł artykułu do bani strajk to nie fiasko nauczycieli tylko ZNP leśnych dziadków
20:42, 31.03.2017 r.
Obawiam sie ,ze ze szkol poleca, ci nauczyciele ,ktorzy sa nauczycielami z powolania i chca naprawde waszych dzieci nauczyc tak jak sami zostali nauczeni ale ci ,ktorzy maja wlasne poglady,sa otwarci na nowosci,maja ambicje itd.Zostana w szkolach miernoty bierne,wierne i posluszne.Reforma nic nie zmieni a bedzie tylko przez kilka lat balagan.Dzieci tez nie cofna sie w rozwoju do lat 70-tych i nie stana aniolkami(czego nikt nie bierze pod uwage),a nauczyciele wam ich nie wychowaja,bo wychowanie i pewne zasady etyczne i moralne wynosi sie z domu.Nawet najlepszy nauczyciel z barana,ktory nie chce sie uczyc orla nie zrobi.
ai
20:43, 31.03.2017 r.
Wrogiem? Serio? I ty kogoś innego nazywasz sekciarzem?
A propos porównania - ty to pewnie AK-wiec, a tepiciel to SSman? :D

Proponuję jakieś ziółka uspokajające, albo wizytę u psychologa (czy coś w tym stylu).
Nawet gdybyś kiedyś miał rację to właśnie przez zachowanie, "kulturę" wypowiedzi nikt nie potraktuje cię poważnie.
@1
20:45, 31.03.2017 r.
Do ai
Moja żona jest nauczycielką. Zdaje mi się, że znam to środowisko ( w przeciwieństwie do ciebie) więc odpowiem:
- Karta Nauczyciela jest czystą fikcją - niczego nie gwarantuje. W kwestii zwolnienia KAŻDEGO ( nawet mianowanego) nauczyciela jest kilka możliwości. Zainteresowani wiedzą jak to zrobić - kwestia jest tylko taka, czy nastąpi to z odprawą czy też z powodu likwidacji miejsca pracy. Swoją drogą, jest to czysty chichot historii- każda władza po 89 roku rządzi na zasadzie odbierania poszczególnym grupom zawodowym przywilejów otrzymanych od tej złej komuny ( poza wojskiem i policją). Jednocześnie napuszcza się na tych co jeszcze cokolwiek posiadają, tych, którym już to odebrano. Widać to wyraźnie na tym portalu.
- większość nauczycieli jest za przejściem na 40 godzinny system pracy. Wtedy przysługiwały by im urlopy w każdym terminie, a nie tylko w okresie wakacji czy ferii - gdy wszystko jest horrendalnie drogie i jest tłok. Szkoła musiałaby im zapewnić pomieszczenie socjalne do pracy mającej na celu przygotowanie się do lekcji, sprawdzianu. Proszę zapomnieć, że nauczyciel prowadził by przez 8 godzin zajęcia dydaktyczne. Lekarz czy urzędnik, nie przygotowuje kart pracy, sprawdzianów, nie sprawdza prac domowych, kartkówek w godzinach swojej pracy. Wchodzi to w zakres pracy nauczyciela. Nie piszę jedna o tym, że również trzeba byłoby zapewnić nieskrępowany dostęp do komputera, ksero, internetu, itp. Top są olbrzymie koszty przenoszone obecnie na nauczycieli. Zapomnijcie Państwo, że nauczyciel po godzinie 16.00 będzie do Waszej dyspozycji.
- kolejny mit zarobki nauczycieli. Zgodnie z prawem w Polsce od 2017 roku najniższa pensja wypłacana na rękę wynosi 1458 zł( 13zł/h). Nauczyciel zaczynający pracę pomimo bardzo wysokich kwalifikacji otrzymuje na początku pracy 1800 zł. Obecnie tę pensję przelicza się mu na 72 godziny dydaktyczne w tygodniu. Po przejściu na etat - ok.180 tygodniowo da to astronomiczną sumę 7,5 zł - będzie to sprzeczne z prawem!!!. Nauczyciel dyplomowany z 25 letnim stażem zarabia na " rękę 2900 zł - na etacie 14,50 zł. Za to wszystko oczekujecie Państwo wysokiego poziomu nauczania i zapewnienia bezpieczeństwa Waszym dzieciom - najważniejszym istotom dla Was. Plujcie nadal na nauczyciel, słuchajcie kret...ów piszących na tym portalu - im głupszy i podzielony naród tym politycy bardziej zadowoleni.
Nauczycielka
20:54, 31.03.2017 r.
To jest oburzające, co niektórzy piszą! Kto jest tym orłem, z którego system oświaty zrobił barana? Tępiciel lemingów?
ai
21:02, 31.03.2017 r.
Odbieranie PRZYWILEJÓW to zdecydowanie słuszna podstawa.
Wartość pracy powinna być oceniana wprost wysokością pensji. W ogóle nie powinien być brany pod uwagę staż pracy (nie ma żadnej gwarancji że ten co pracuje dłużej jest lepszy od nowego pracownika),

Proszę też nie opowiadać bajek, że tylko nauczyciele tak obciążeni biurokracją i papierkologią.
Poza tym jakość pracy nauczyciela jest praktycznie nieweryfikowana. Tylko w jakichś ekstremalnych przypadkach dochodzi do zwolnień.
Wiele zawodów podlega weryfikacji - np. wyliczane są jakieś kryteria oceny czy ankiety zadowolenia wśród klientów. Pensja a nawet decyzja "praca czy zwolnienie" od tego często zależy.
Nauczyciele nie są takiej weryfikacji poddawani (tylko nie piszcie mi tu o awansie zawodowym).
olo
21:05, 31.03.2017 r.
I kolejny ciamajdan diabli wzieli :laughing: :laughing:.11 procent w skali kraju,i jeden nauczyciel w Ostrolece... :tongue:.Juz jestesmy slawni :laughing:Nieudacznicy... :laughing:
tu kokoszka dziobała ;)
21:15, 31.03.2017 r.
dla rozprzestrzenienia się zła na świecie wystarczy by dobrzy ludzie na nie nie reagowali - i tyle w tym temacie chyba wystarczy

niechaj PiS wygasza, wycisza i co tam jeszcze a - na szczęście - z ręką w nocniku się obudzi, amen
tylko dzieciaków szkoda :crying:
ola
21:19, 31.03.2017 r.
Pewnie szef ZNP zazdrości ze to nie on jest tym jedynym 😀 strajkującym
zzszs
21:34, 31.03.2017 r.
Ludzie, to chory system jest przecież, nie do obrony. Strajkują, bo chcą utrzymać to co jest - czy to normalne, żeby tyle dzieci musiało brać korepetycje??? Dla nauczycieli jest OK a rodzice często "płacą i płaczą", bo chcą dla dzieci jak najlepiej. A to właśnie oni powinni pierwsi zastrajkować - na lekcjach powinny się uczyć, a nie na korepetycjach (tylko w szczególnych przypadkach niech by były).

Kiedy czytam te komentarze to po prostu ręce opadają - zaledwie parę merytorycznych postów .... przydałoby się więcej rozsądku, wszak chodzi o dzieci i młodzież a więc i to w jakim kraju będziemy żyli za parę lat.
brexit
21:55, 31.03.2017 r.
Nauczycielka @ 22:26, 31.03.2017

Jeżeli Twój tekst miał być polemiką na mój post ,to bardzo mnie ten tekst ucieszył.
Jestem prawie dokładnie tego samego zdania.Krzywej Gaussa nie da się oszukać.
Gdy założenie to studia dla dwóch trzecich populacji , to studia muszą skończyć osoby , których inteligencja jest niższa niż przeciętna.Aby to osiągnąć nie ma innej metody jak obniżyć poziom.Do szkoły średniej , w której edukacja kończy się maturą powinno trafiać nie więcej niż 30 % uczniów.A na studia akademickie nie powinno trafiać więcej niż trzy, może 5 procent populacji.
brexit
21:56, 31.03.2017 r.
Moim zdaniem system edukacyjny powinien mieć trzy cechy.
1.Równość szans.
2.Możliwość indywidualnego toku nauki dla jednostek wybitnych.
3.Eliminowanie z toku kształcenia jak najwcześniej to możliwe jednostek nierokujących.

Obecny system nie spełnia żadnego z tych warunków.
System finansowania oświaty jest niewydolny.Kolejne rządy traktują wydatki na oświatę jako koszt , a to przecież inwestycja.Szkoly dostają pieniądze za każdego ucznia , ale wydają na nauczycieli.To dlatego zamknięto tyle małych szkół.
W szkole 6 klasowej w której jest w każdym roczniku tylko jeden oddział potrzeba prawie 13 nauczycieli.Gdyby jak jest w większych szkołach wystarczyło 6 nauczycieli to udałoby się szkołę utrzymać z subwencji.A tak dla gmin wydatki na oświatę pochłaniają lwią część budżetu.

Do @1

Nie każdy nauczyciel jak piszesz zaczynający pracę ma wysokie kwalifikacje.
Podejrzewam ,że rozkład tych kwalifikacji da się dosyć dokładnie opisać rozkładem normalnym.Jeżeli za wysokie uznamy kwalifikacje odbiegajace od średniej o wiecej niż jedno odchylenie standardowe to posiada je tylko około 32 % nauczycieli.
Więc pozostałe około 68 % nauczycieli nie ma wysokich kwalifikacji.To elementarna statystyka.
Ja chciałbym zobaczyć statystyki wyników maturalnych jakie osiągają uczniowie różnych nauczycieli.Abstra hu jąc na chwilę od sensowności weryfikacji wiedzy poprzez testy.
brexit
22:04, 31.03.2017 r.
Poza tematem.

Do tych ba ra nów , którzy odpowiadają za działanie skryptu na portalu m-o.
Prowadzicie wyjątkowo deb ilną politykę.Gdy próbowałem umieścić posta pojawił się komunikat ,że zawiera on wyrazy wulgarne , ale nie podał , które , ani w żaden sposób ich nie wskazał.Trzeba się więc domyślać.
Okazało się ,że nie podobał się wyraz : abstra hu jąc.Poijam to ,ze to niegramatyczne ,ale Wasz sposób na zmuszenie użytkowników do spędzania
więcej czasu na stronie i większej klikalności jest wyjątkowo chamski ga mo nie.
Korepetycje?
22:13, 31.03.2017 r.
Przestańcie z tymi korepetycjami! Dotyczą tylko średnich (zasadniczo). W gimnazjach i podstawówkach przepycha się najgorszych głąbów. Nawet tych, którzy w gimnazjum twierdzą: psepani, ale cytać to ja nie umne.... Kto zapłaci za korki? W całym powiecie może jest kilka przypadków po 20 złotych.
kalasznikow
22:15, 31.03.2017 r.
Dynda mi czy wierzycie że jestem nauczycielem czy nie. A fakt jest taki, że Karta nauczyciela to największa krzywda dla osób takich jak pisząca powyżej Nauczycielka. Takich, które wkładają serce w pracę. Bo za taki wkład pracy 3000 to jak splunięcie w twarz - ale więcej nie zarobią, bo widełki są takie a nie inne. Wg. mnie Karty bronią jedynie miernoty, które boją się, że bez postsowieckiej ochrony nie daliby sobie rady. Po pierwsze, dobry nauczyciel ma zarabiać minimum jak lekarz, a zły - zmienić zawód. Po drugie - powinny być testy , egzaminy do bycia nauczycielem - takie przywileje powinny otrzymywać osoby o określonych predyspozycjach a nie byle pa jac z dyplomem Wyższej Szkoły Wieszania Bombek. Po trzecie - kierunki kształcące nauczycieli powinny być elitarne. Nauczycielem nie powinni być ludzie, którzy studia ledwo zaliczyli. Ale wy sobie dalej wierzcie w to co Wam pier dzi postkomunistyczny beton z ZNP :laughing:
Pedagog
22:29, 31.03.2017 r.
Drodzy Państwo! Czytając Wasze opinie można wysnuć wniosek, iż tym nauczycielom, których opluwacie nie zawdzięczcie niczego-ani Wy, ani Wasze dzieci. Zapewne sami nauczyliśmy się czytać, pisać, liczyć, itp. Zżera Was zazdrość, nic więcej. Nawet trudno zrozumieć, czym ona jest spowodowana. Chyba nie nauczycielska pensja,ktora ledwie starcza do 1.szego.Wakacje?No cóż, ma je każdy, a nauczyciel musi je mieć, zawsze w tym samym czasie. Niestety. Korepetycje? A po co wysyłacie na nie swoje dzieci? Jeśli są tak genialne jak Wy, to nie powinny na nie uczęszczać. Poza tym sami podążacie za chora, moim nauczycielskim zdaniem, modą. Wszyscy chodzą, więc moje dziecko gorsze nie będzie. Czyż nie jest właśnie tak? Sami w to brniecie, jak w dawanie lekarzom, bo źle wylecza. To jest ich obowiązek, pomagać i leczyć. Tak samo nauczyciel powinien godne i z pasją wykonywać swój zawód. Ale w każdym zawodzie ludzie są różni. Ja powiadam uczniom tak-jak wyjdziesz z mojej lekcji i nie zrozumiesz to znaczy, że muszę zmienić zawód. Pracuje 20lat i nie zmieniłam. Pozdrawiam Wszystkich, nawet zagorzałych wrogów nauczycielskiego "dobrobytu".
PiSuardessa
23:05, 31.03.2017 r.
@ai
Otwórz oczeta dziecię - tak jesteście wrogami narodu polskiego. Jak inaczej nazwać kogoś kto depcze konstytucje - fundament polskiej państwowości?
Będziecie siedzieć, a wasze majątki zostaną znacjonalizowane. Nie będzie poblazania dla współpracowników pisowskiej organizacji przestępczej
Do pisuardessa
05:17, 01.04.2017 r.
Tak Ci na spedzie kod powiedzieli?
zenada
05:34, 01.04.2017 r.
Większość z Was atakuje nauczycieli za strajki ale przecież robią to też dla Waszych dzieci. Naprawdę wszyscy jesteście za tą nieprzemyślaną reformą? Jest kwiecień a wiecie do której szkoły we wrześniu pójdzie Wasze dziecko? Wiecie o tym, że wszystkie podstawówki w Ostrołęce będą pracowały na 3 zmiany? Chcecie wysyłać swoje dziecko do szkoły na 15:00 lub 16:00 do szkoły a rano szukać kogoś kto się nim zajmie? Wiecie o tym, że będzie sztywna rejonizacja i Wasze dziecko niekoniecznie musi chodzić do najbliższej szkoły? Wiecie o tym i zgadzacie się na to? Nauczyciele się dostosują bo zawsze tak było i będzie, tylko że to Wam tak naprawdę ta reforma utrudni życie.
nacjonal.
05:40, 01.04.2017 r.
Nie wolno nam zapominać,że strajk szkolny nauczycieli to sprawa polityczna i że znp-owskie lewactwo uprzednio optowało i nadal optuje za aborcją a teraz dla swych interesów bezczelnie angażuje,sic! potencjalne nie chciane dzieci.
Nie wolno nam zapominać również o tym jak to grono broniarskie popierało KODziarsko-Mazgułowe spędy,w których nawoływano do obalenia legalnie wybranego rządu.
Dzięki zmianom systemu edukacji odetchniemy z ulgą,kiedy to negatywne wzorce jewropejskie znikną z murów szkolnych,z których już nie będzie wychodzić ugnieciona masa głupkowatych''specjalistów''od rozwiązywania testów.
nacjonal.
05:55, 01.04.2017 r.
do PiSuardessa,-twój kraj to tam,sąd pochodzi twoja komusza ideologia a PL obecnie cały ten wasz majdan cuchnących neobolszewickich onuc wy.....ala a śmietnik historii.
zszzsz
06:01, 01.04.2017 r.
Liczę na to, że wraz z reformą oświaty skończą się eksperymenty na naszych dzieciach których owoce widać na każdym kroku. A przede wszystkim przestanie się wpuszczać do szkół różnych dziwnych ludzi, tzw. edukatorów ze swoimi "mondrościami".

A słyszał ktoś jak posłanka Szmidt "wsypala" w mediach organizatorow ? podała prawdziwe powody tego strajku.
kocur
06:14, 01.04.2017 r.
To co buduje konstrukcję społeczeństwa to wzajemny szacunek dla odmiennych poglądów . We wrześniu po cudnej "reformie dla reformy" rodzice i uczniowie "poczują "osobiście troskę pani minister Zalewskiej. Nauczyciele to wiedzą już dziś, dlatego ci odważniejsi ryzykowali ,a oportuniści jak zwykle ,podczepią się później do protestu.
pytanie do nacjonal
06:19, 01.04.2017 r.
Czy jesteś praktykującym katolikiem, siadasz w każdą niedzielę w pierwszej ławce w kościele i należysz może do jakiejś wspólnoty religijnej?
Anka PiSanka
06:23, 01.04.2017 r.
Dzień dobry!

Hi... hi... Nic mnie nie wprawia w tak doskonały humorek, jak gęsta piana ściekająca z pyszczków wszelakiego autoramentu i wszelakiej proweniencji, lewaków, KODorastów, pederastów, neobolszewików, POwców, ZNPowskiej jaczejki i tym podobnej wesołej ferajny...

Duża buźka lewaczki dla was. Wściekajta się dalej na fiasko "sztrajku nauczycielskiego", a ja w przypływie szampańskiego nastroju i za przyczyną wspaniałej pogody, zainauguruję dzisiaj sezon grillowy w moim skromnym ogródeczku. Na otarcie łez, poczęstuję was świeżą karkóweczką lub grillowanymi warzywami. (Dla każdego coś miłego)...


Buziaki...
brexit
06:48, 01.04.2017 r.
Konstytucję zdeptały PO i PSL.Co ciekawe sami sędziowie Trybunału Konstytucyjnego mieli tego pełną świadomość.Oto fragment treści ujawnionych emaili.
30 maja 2015 roku, na 5 miesięcy przed wyborami do parlamentu, sędzia Piotr Tuleja w liście do sędziego Stanisława Biernata stwierdził:

"Może w tej PO jest choć jedna sensowna i równocześnie decyzyjna osoba, która zrozumie sytuację i wzniesie się ponad mentalność z Samych Swoich. Być może Andrzej powinien porozmawiać z Kopacz, żeby uświadomić jej powagę sytuacji. Jak będą szli w zaparte i cynicznie rozgrywali projekt, to potem nie powinni się dziwić wynikom wyborów. Opozycja zrobi z tego sztandarowy motyw kampanii wyborczej pt. „Jak PO psuje państwo”. I będą mieli rację."

PO i PSL przy współudziale sędziów TK cynicznie z pełną świadomością złamały Konstytucję uchwalając latem 2015 roku ustawę o TK.
Żeby było jeszcze śmieszniej to ustawę , którą współtworzył przewodniczacy TK Rzepliński ten sam trybunał pod jego przewodnictwem uznał za nikonstytucyjną.Nie można bardziej się skompromitować.
kodziarz
07:01, 01.04.2017 r.
Chorowicz do dymisji razem z ta strajkujaca dajcie jej nazwisko to zdobedzie tytul obciachu roku ten strajk komochowo peowsko kodziarski w liczbie jednej strakkujacej to obraz degrengolady znp
zszzsz
07:12, 01.04.2017 r.
A swoją drogą to ciekawe co to za osoba, która zdecydowała się strajkować w pojedynkę - podziwiam szczerze siłę charakteru - szkoda tylko, że w tej akurat sprawie.
Janusz
07:18, 01.04.2017 r.
Szkoda, że więcej osób nie strajkowało niech powiedzą prawdę ile osób straci prace.
kajka
07:31, 01.04.2017 r.
a dla mnie ta nauczycielka to prawdziwa bohaterka!
brexit
07:40, 01.04.2017 r.
Korepetycje nie znikną wraz ze zmianą systemu.Różne są przyczyny , dla których uczniowie ( i ich rodzice) decydują się z nich korzystać.Są legalne , więc nie ma żadnego pwoodu ,żeby z nimi walczyć.Działania powinny być skierowane na poprawę jakości kształcenia.Czyli na zapewnieniu odpowiedniego systemu, rozumianego kompleksowo.
Uczniowie wybitni poradzą sobie w każdym systemie.Upośledzonym umysłowo -pozdrowienia dla lewactwa- żaden system nie pomoże.Ale dla uczniów przeciętnych , których jest około 2/3 system ma znaczenie.
Nie wiem ile czasu pochłania nauczycielom papierkologia.Powinna być wyeliminowana praktycznie całkowicie.Wpisanie do dziennika tematu lekcji , sprawdzenie listy obecności , wstawienie ocen.Studia powinny być elitarne.
Nie ma żadnego powodu ,żeby 70 % społeczeństwa legitymowało się dyplomem ukończenia wyższej uczelni.To strata publicznych pieniędzy to po pierwsze.A po drugie niepotrzebne rozbudzanie ambicji, tworzenie iluzji i zwyczajna niesprawiedliwość wobec tych mniej zdolnych i niezamożnych.
Uczniowie , którzy pochodzą z bogatszych domów dzięki korepetycjom dostają się na darmowe studia dzienne na państwowych uczelniach , które to uczelnie są statystycznie lepsze niż uczelnie prywatne.Uczelnie prywatne dodatkowo są odpłatne.Więc nie dość ,że osoby zamożniejsze mają studia za darmo to jeszcze te z biedniejszych rodzin studiują na płatnych i gorszych uczelniach prywatnych.
Zasada ,w której pieniądze idą za uczniem jest fundamentalnie błędna.
Nie wiem czy nie jest tak ,że cały system publicznej edukacji nie jest systemem wadliwym.Przynajmniej w obecnym kształcie.Problemy , które trapią polską oświatę są typowymi problemami dla większości państw rozwiniętych.
ai
07:57, 01.04.2017 r.
PiSuardessa @ 01:05, 01.04.2017

Rozumiem, że jak ktoś nie popiera PO to pójdzie siedzieć i zabierzecie mu majątek. Noooo to iście demokratyczna zapowiedź. Prawo do własnych poglądów, prawo własności... (czyli podstawowe prawa człowieka).

Wcześniej pisałem o psychologu ale to najwyraźniej już pora na psychiatrę.
Mural
08:02, 01.04.2017 r.
Przypomnijcie sobie, dlaczego Solidarność zwyciężyła .Bo wszyscy się wspierali. Solidarność jak widać umarła. I po co i dla kogo nasze pokolenie ryzykowało życie???Po to,aby teraz słuchać i czytać takie denne komentarze.
ai
08:14, 01.04.2017 r.
Solidarność nie zwyciężyła. Po prostu tamten system się "nie kleił" ekonomicznie. Solidarność została wykorzystana do bezpiecznej "ewakuacji" władzy z gwarancją nietykalności i pewnych przywilejów.
Nikomu z przywódców tamtego systemu włos z głowy nie spadł. Nie ponieśli żadnej kary. Nie zostali odsunięci od wpływów. Do dziś ciągną się mafijne układy powstałe na początku lat 90.

I tu warto pamiętać kto "rękami i nogami" tego bronił (m.in. Nocna Zmiana).
zz
08:37, 01.04.2017 r.
Nauczyciel wyklęty...
brexit
09:08, 01.04.2017 r.
Mural

Chyba lepiej sobie jednak nie przypominać dlaczego "Solidarność zwyziężyła"
Bo to ani Solidarność , ani zwyciężyła.
ŚP pan Kiszczak wespół ze swoimi agentami ,jak choćby płatny kapuś TW Bolek , albo agent Kwaśniewski ,odegrali przedstawienie dla maluczkich pod tytułem zmiana ustroju i różne inne szopki jak choćby obrady Okrągłego Stołu.Agenturalna przeszłość obu tych indywiduów nie pozostawia wątpliwości.I na skutek tego "zwycięstwa" Polaków ograbiono - za pomocą bandycko -lichwiarskich metod duetu Soros -Sachs , zwanego od nazwiska , tubylca , który to złodziejstwo firmował planem Balcerowicza.
Jak tak wygląda według Ciebie zwycięstwo to ja jestem ciekaw co Ty nazwiesz porażką?
PiSuardessa
09:32, 01.04.2017 r.
@ai
Nie, siedzieć będą ci którzy przyczynili się do siłowej zmiany ustroju. Skoro nie widzisz co wyczynia PiS to do okulisty proponuję.
Myślisz że za te wszystkie przestępstwa przeciwko narodowi polskiemu nie będziecie odpowiadać?
Od momentu gdy podeptaliscie konstytucje przestaliscie być oponentami politycznymi a styliści się wrogami!
Demokracja? Już jej nie ma - prokuratura podporządkowana władzy, TV rządowa, próba przejęcia niezależnego sądownictwa, reforma oświaty mająca na celu indoktrynacje młodzieży jak za czasów rozbiorow.
Kij ma dwa końce, wasze zmiany w sądownictwa obróca się przeciwko wam.
Majątki organizacji przestępczych zawsze się odbiera i w tym przypadku będzie tak samo.
@nacjonal
Tlusciochu tyle razy już mówiłem, nie będzie mnie uczył patriotyzmu bekart komuszego milicjanta. wykarmiony kosztem opozycjonistów. Nie wystarczy nazywać się patriota, by rzeczywiście nim być.
@ankapisanka
Obys się zadlawil Wojtku ta karkówka
Anka PiSanka
10:20, 01.04.2017 r.
Do PiSuardessa @ 11:32

Właśnie wyjeżdżam na zakupy. Śpieszę się. Dzisiaj sobota. Sklepy znacznie krócej są otwarte. Karkóweczkę wolisz popijać banalną wódeczką, czy dobrym winkiem? Zapraszam cię cielusiu po południu...

Będę czekała... Za przyczyną dobrego trunku, zadławienie ci nie będzie groziło. Popijesz wódeczki lub winka, i karkówka na pewno nie stanie ci kością w gardle...

Pa...
PiS Patologia
10:34, 01.04.2017 r.
Wojtek nie zryj tyle mięcha i nie pij wódy bo to nie zdrowo.

Przypomnę wam pokraki, zwyrole, pedofile, analfabeci i wszelkiej maści prawicowe oszołomy dwa wyniki: 27:1 oraz sondaż 29:27

Mina Wojtka bezcenna ha ha

Wyobrazić sobie wasze krzywe gęby wykrzywione ze złości mmmmmmm

Pozdrawiam cielusio i życzę udanego weekendu
PiSuardessa
10:47, 01.04.2017 r.
@ankapisanka
Wojtusiu raz jeszcze przypomnę, bo już chyba Alzheimer zaczyna ci dokuczac - nie pije alkoholu, w walce o wolną demokratyczna Polskę trzeba mieć trzeźwy umysł. Ale ty proszę bardzo pij, z pijanym motlochem łatwiej jest wygrać!
Jerzy
10:49, 01.04.2017 r.
do kałasznikow i innych wrogów każdego, kto myśli i czuje inaczej

Strzelacie jadem, wygląda na to, że winę za Wasze problemy, nieudane małżeństwa, niechęć do nauki, problemy w pracy i w rodzinie, dzieci, które Was nie rozumieją, choroby, brak ambicji i wszelki bałagan w Waszym życiu zrzucacie na innych. Na tych, którzy chociaż trochę mają lub chcą mieć lepiej, którzy radzą sobie mimo problemów / lub tak się Wam wydaje /. Bez względu na poruszany temat zawsze jad, może zatruć nie tylko tych których obrażacie ale i Was.
Pozdrawiam z nadzieją na koniec nienawiści.
ss
11:05, 01.04.2017 r.
jakie z was mondzioły, dziś 1 kwietnia, mówi wam to coś? chyba nie....
Tępicielu
11:43, 01.04.2017 r.
Temat oświaty daruj sobie. Wiem, że znasz się na wszystkim, jednak tu piszesz bzdury.
Do Jerzy
11:45, 01.04.2017 r.
Bardzo mądry komentarz.
Pozdrawiam ☺
...
12:33, 01.04.2017 r.
Gołym okiem widać że czego się PiS nie dotknie to sp.....oli bo zamiast fachowców ma karierowiczów-misiewiczów ale durny naród nadal ślepo wierzy że PiS dokona cudu. Nie, nie dokona i to nie tylko PiS... dopóki ważniejsze są pieniądze i stanowiska dopóty nie będzie porządnej reformy.
Ludzie czy wy naprawdę wierzycie że minister edukacji o pustych oczach chce coś zmienić na lepsze???
Oni poprostu chcą cokolwiek zmienić...a przy tym zarobić
111
13:39, 01.04.2017 r.
Komu potrzebne są korepetycje w gimnazjum, w szkole średniej od zawsze były. Uczę w gimnazjum, parę razy w tygodniu zostaję po godzinach żeby pomóc słabszym uczniom, albo tym którzy nie rozumieją danego tematu. Myślicie, że ktoś przychodzi na moje konsultacje, jedynie osoby, które chcą poprawić ocenę albo te co nie pisały sprawdzianu w terminie (np z powodu choroby).
Za czasów mojej młodości tylko kilka procent uczniów ósmej klasy wybierało się do szkoły średniej, obecnie każdy uczeń, nawet z dwójami od góry do dołu może dostać się do technikum czy liceum. Nie dziwcie się zatem, jeśli on ledwie umie czytać i liczyć, że nie zda matury, nauczyciel to nie cudotwórca. Też jestem przeciw tej nieprzemyślanej reformie (najbardziej ze względu na wlasne dzieci w wieku szkolnym, które ten czas przejściowy odczują na własnej skórze), choć nie boję się swoje miejsce pracy. Niestety cały chaos czeka nas dopiero od września, wtedy dopiero będzie lament.
Pozdrawiam wszystkich, których nauczyciele tak bardzo ukrzywdzili w życiu, przytuliłabym was, wytarła noski, żebyście już tak nie płakali :wassat:
ai
14:04, 01.04.2017 r.
PiSuardessa @ 11:32, 01.04.2017

Siłowej zmiany ustroju? Nie ma żadnej zmiany ustroju, a tym bardziej nie siłowej.
Wg twojej retoryki to mamy jakiś stan wojenny, aresztowania, prześladowania i przymusowe modlitwy.
A tu wychodzi człowiek na ulicę i nic takiego nie widzi.

Swoją drogą NIESTETY majątków organizacji przestępczych się nie odbiera. Zdaje się że dopiero PiS coś tam planował w tym temacie.

Poza tym jacy "WY"? Czy ja mam cokolwiek wspólnego z PiS? A może wychodzisz z założenia, że każdy kto nie jedzie bezrefleksyjnie po PiS to członek PiS?

Nie ma demokracji? A czy ty w ogóle wiesz co to słowo znaczy? W wielkim skrócie demokracja do "rządy większości". W założeniach demokracji nie ma ani słowa np. o trójpodziale władzy.
WSZYSTKIE partie, które do tej pory rządziły zawłaszczały TVP (sam pamiętam jak wyglądał wieczór wyborczy w TVP Info i takiej propagandy to jak żyję nie widziałem), stanowiska w TK ("od zawsze" wybierane przez polityków) czy wybierały prokuratora (którego później można było dyscyplinować, bo Parlament musiał przyjmować jego raport). Tak więc PiS nie zrobił nic, czego nie robili wcześniej inni.
Rożnica jest taka, że teraz media wykorzystują KAŻDY PRETEKST do nagonki. Ktoś nielegalnie wyciął las - wina PiS. Symboliczna jest afera wokół zdjęcia wiewiórki, która rzekomo zginęła przez PiS. Mało? Smog - jest od dawna na niezmiennym poziomie, ale mediom się przypomniało jak PiS objął władzę. A hasło "27:1" to już szczyt głupoty. Zgadzać się na wszystko, żeby mieć święty spokój?

Jak się pojawi jakaś sensowna opozycja to sam zagłosuję przeciw PiS. Ale jak oczami wyobraźni widzę takie psychopatyczne PiSuardessy u władzy to dopiero człowiek zaczyna poważnie myśleć o emigracji (swoją drogą czy córka pani Kopacz zgodnie z obietnicą wyjechała z Polski?).
PiSuardessa
14:27, 01.04.2017 r.
@ai
Przeczytaj jeszcze raz czym jest demokracja, jakie są podstawowe zasady ustrojow demokratycznych, bo jak widzę nie masz o demokracji zielonego pojęcia.
Konstytucja mówi Ci to coś? Obecna władza przestrzega zapisów ustawy zasadniczej?
To przestań pie przyc ze mamy demokrację, bo jej już nie ma. Rządy większości? Jakiej większości? Jarosław klęska Kaczyński to większość?

Majątki organizacji przestępczych zawsze były w wolnej Polsce odbierane, PiS kombinuje by teraz bez wyroków sądowych odbierać majątki spółek u których zachodzi podejrzenie malwersacji. Chodzi tylko o to by szykanowac opozycję, zastraszac i zamrazac ich majątki.
brexit
15:05, 01.04.2017 r.
PiS wygrał w demokratycznych i wolnych wyborach.Wygrał na tyle wysoko ,że udało mu się przy sprzyjających okolicznościach- błędne utworzenie koalicji przez Millera , co skutkowało nie przekroczeniem progu wyborczego- utworzyć swój własny rząd.
Demokracja w Polsce ma się -niestety , bo to fatalny ustrój- wyjątkowo dobrze.
Trójpodział władzy w Polsce jest fikcją.I był nią zawsze , skoro i sądy i rząd zależą od parlamentarnej większości.Ale nawet wzajemne zależności , do których nie powinno dochodzić według twórcy idei trójpodziału Moteskiusza nic nie mają wspólnego z demokracją.Idea powstała w Oświeceniu , więc około dwa tysiące lat później niż demokracja w starożytnej Grecji.
Głosować mogli tylko dorośli mężczyźni, mający status obywatela. Łącznie uprawnionych było w Atenach około 25 % mieszkańców. Kobiety, dzieci, niewolnicy oraz obcokrajowcy, których wielu zamieszkiwało w Atenach, nie mieli prawa głosu.Obecna tak zwana demokracja w Polsce to fasada , za którą ukrywa się oligarchia symbiotycznie połączona z jak to Lenin nazwał kapitalizmem kompradorskim.
Ci którzy rządzą nie są wybierani , a Ci którzy są wybierani posiadają tylko zewnętrzne atrybuty władzy , a praktycznie niewielką władzę realną i to w dodatku ograniczoną do obszarów pozbawionych realnego znaczenia.
Ostatnie wybory w Polsce to tylko walka dwóch obozów bezpieczniaków i ich agentury.Zakamuflowana opcja niemiecka kontra opcja żydowsko-amerykańska.Polska nie jest na tyle bogatym krajem ,zeby cała hołota bezpieczniacka wysługująca się obcym mocarstwom "mogła pasożytować na mniej wartościowym narodzie tubylczym" .Stąd i walka na cepy bo to walka nie o chleb z masłem , ale o przeżycie.Jakoś dziwnie obecna sytuacja przypomina tę przedrozbiorową.Jubileusz Trybunału Prostytucyjnego w Gdańsku w części był finansowany przez Fundację Adenauera.
XXX
16:01, 01.04.2017 r.
Jaka demokracja i jaki pis wygrał? Dzięki babciom przy klęczniku wygrał facet z Torunia , zbiera teraz raty wielo milionowe, ale babciom też należy sie te 3,60 na miesiąc .
ai
16:14, 01.04.2017 r.
PiSuardessa @ 16:27, 01.04.2017

Ty jednak jesteś IDIOTĄ, który nie rozumie tego o czym pisze.
Trójpodział to pomysł znacznie późniejszy niż demokracja.

Obecna władza przestrzega Konstytucji w takim samym stopniu jak poprzednia.
Tak, rządy większości. PO RAZ PIERWSZY od 1989 jedna partia zdobyła większość samodzielną. I choćbyś nie wiem jak nazwał Kaczyńskiego to NIE ZMIENISZ TEGO.
Co się nakrzyczysz i natupiesz to twoje. I tyle możesz.

Od roku 1990 NIE MA KONFISKATY MIENIA w Polskim prawie. Jesteś kompletnym ignorantem i fanatykiem.
Na początku myślałem, że może masz coś sensownego do powiedzenia, ale okazuje się że nadajesz do zakładu zamkniętego.
brexit
16:32, 01.04.2017 r.
ai @ 18:14, 01.04.2017
IP: *.*.164.96

"PiSuardessa @ 16:27, 01.04.2017

Ty jednak jesteś IDIOTĄ, który nie rozumie tego o czym pisze. "

Obwaiem się ,że porównanie użytkownika o nicku PISuardessa do idioty niepotrzebnie go nobilituje.Do zakładu zamkniętego może i się nadej , ale lepiej by mu chyba było w małpiarni , w którymś z ogrodów zoologicznych.Chociaż małp szkoda.....
ai
16:35, 01.04.2017 r.
XXX @ 18:01, 01.04.2017

Uwaga, będzie lekcja MATEMATYKI na poziomie PODSTAWOWYM (tu widać dokładnie efektywność pracy nauczycieli ;) )
Wybory parlamentarne 2015.
PiS - liczba głosów 5 711 687
Szacowana liczba słuchaczy RM - 600 000
5 711 687 - 600 000 = 5111687
co daje wynik 33,6% czyli ciągle WYGRANĄ W WYBORACH.
PO i N. W SUMIE DOSTAŁY 31,7% CZYLI MNIEJ.

I to wszystko przy absurdalnym założeniu, że 100% słuchaczy RM pójdzie na wybory i zagłosuje na PiS.

To naprawdę POZIOM PODSTAWOWY MATEMATYKI. Ale jak widać nadal są "inteligenci" którzy wiedzą lepiej.
16:39, 01.04.2017 r.
Brawo brexit i Jerzy-macie racje w 100% ale do ciemnogrodu to i tak nie ma znaczenia.Oni sa "suwerenem" i zrobia wszystko co suweren( ostatnie sondaze") im karze.Oni musza nawet tak myslec a nie tylko mowic (czytaj mantra).Wszystko przemija czas leci a my dalej i do przodu.
PiSuardessa
17:31, 01.04.2017 r.
@ai
Obecna władza przestrzega konstytucje tak samo jak poprzednia? I to niby ja jestem idiota?
Nie obecna wladza nie przestrzega konstytucji, obecne media publiczne są stronnicze i nie sposób nawet porównywać ich do tego co było za poprzednich rządów.
Mamy w Polsce dyktature jednego człowieka, cała reszta to marionetki sterowane przez Kaczyńskiego i zmanipulowani porzyteczni idiota tzw. Ciemny lud, którego jesteś przedstawicielem.
Cóż kurpie nigdy nie grzeszyli inteligencją najpierw czerwoni teraz kato-faszysci. Współczuję wam bardzo, dać się brutalnie zgwalcic zgnilozebnemu z Żoliborza i jeszcze się z tego cieszyć. Cóż plebs pozostanie plebsem.
PiSuardessa
17:36, 01.04.2017 r.
@ai
Art 44 I 45 kk
ai
17:53, 01.04.2017 r.
ROTFL

Mówimy o KONFISKACIE mienia, a ty podajesz art. mówiące o PRZEPADKU (rzeczy kradzionych). :D
Nie wróżę sukcesu, ale spróbuję: NIE MOŻNA skonfiskować majątku, który ktoś zdobył na handlu narkotykami. Można odebrać ukradziony przedmiot, albo korzyści wynikające z jego użytkowania.

Tu chyba i najlepszy nauczyciel już nic nie poradzi. :|
Do a kuku 18.14, 18.35
18:03, 01.04.2017 r.
Możesz tu udzielać korepetycji z matematyki, ale ja zalecam Ci "pobranie" kilku lekcji z kultury dyskusji. Naprawdę, nie zaszkodzi 😂😂😂
ai
18:04, 01.04.2017 r.
PiSuardessa @ 19:31, 01.04.2017

"Obecna władza przestrzega konstytucje TAK SAMO jak poprzednia? I to niby ja jestem idiota?
Nie obecna wladza nie przestrzega konstytucji"

"obecne media publiczne są stronnicze i nie sposób nawet porównywać ich do tego co było za poprzednich rządów"
Były, są, i ... będą dopóki politycy będą mieli na nie wpływ.
Nie śledzę TV ale gdzieś zdarzało mi się pojedyncze programy oglądać. Było to samo, tylko w drugą stronę.

"Mamy w Polsce dyktature jednego człowieka, cała reszta to marionetki sterowane przez Kaczyńskiego"
No, gratuluję "odkrycia Ameryki". Chyba każdy średnio rozgarnięty człowiek wiedział że tak będzie. I oczywiście to nie jest żadna dyktatura. Zarówno premier jak i prezydent MOGĄ się przeciwstawić Kaczyńskiemu. Tylko po co mają to robić? Wiedzą, ze to on ich "stworzył" i że sami niewiele ugrają. Widać to na przykładzie Marcinkiewicza który dziś w coraz bardziej żałosny sposób chce o sobie przypomnieć. Zapomniał biedak, że w ogóle by nie zaistniał w polityce gdyby nie Kaczyński.

OK, niech będzie. ja pozostanę plebsem, a ty "wyższą kastą" ... w psychiatryku. :D
ai
18:10, 01.04.2017 r.
Do a kuku 18.14, 18.35 @ 20:03, 01.04.2017

Kieruję się prostą zasadą. Z ludźmi kulturalnymi rozmawiam kulturalnie.
Użytkownika PiSuardessa w zasadzie wypadałoby zignorować (na zasadzie "nie karmić trolla"). Ale wiem, że ktoś widząc "Art 44 I 45 kk" mógłby bez sprawdzania uwierzyć że on wie o czym pisze. I dlatego czasami prostuję takie KŁAMSTWA (przy okazji obnażając prymitywizm, głupotę i brak wiedzy).
Do Nauczycieli
18:44, 01.04.2017 r.
Polecam zmienić pracę np pracować w markietach gastronomi jest super bo już nie pamiętam co to jest normalne żyćie więc uważam że nie macie wstydu
PiSuardessa
18:54, 01.04.2017 r.
@ai
Przepisy trzeba rozumieć z czym masz niewątpliwie problem.
Art 45kk mówi jasno o możliwym przypadku mienia, które zostało zdobyte w wyniku działań przestępczych.
Warto poczytać orzecznictwo i komentarze.
Powtórzę raz jeszcze polskie sądy wielokrotnie orzekaly przypadek majątku przestępców, zakładając słusznie iż pochodził on z przestępstw.
ai
19:15, 01.04.2017 r.
Przypomnę ci co pisałeś trochę wcześniej:
"MAJĄTKI organizacji przestępczych ZAWSZE SIĘ ODBIERA i w tym przypadku będzie tak samo."
Twierdzisz, że zabierzesz komuś majątek dlatego że twoim zdaniem popełnił
JAKIEŚ przestępstwo.
Zabranie majątku (np. całego) to byłaby KONFISKATA. Polskie prawo nie przywiduje konfiskaty (była w nim do 1990 r.).
PRZEPADEK mienia zyskanego wskutek przestępstwa to zupełnie coś innego. Można zabrać mienie zdobyte wskutek przestępstwa, ale nie można zabrać majątku kogoś kto został skazany za przestępstwo.

Wg Sądu Okręgowego w Warszawie Jaruzelski i Kiszczak kierowali grupą przestępczą o charakterze zbrojnym. Czy zabrano ich majątki? NIE. Do końca żyli jak pączki w maśle.

Jak nie rozumiesz to wysupłaj parę groszy i idź do jakiegoś radcy prawnego.
Ja już dłużej tłumaczyć nie zamierzam.
Anka PiSanka
19:18, 01.04.2017 r.
Moi kochani!

Kłócicie się o zupełnie nieistotne błahostki i dpuerela, a mnie poliki pieką jak rozżarzone węgle. Przykro to PiSać, ale dzisiaj zupełnie dałam ciała. Kompromitacja. Blamaż. Wstyd. Sromota. Jednak jestem niewyrobioną, naiwną, infantylną gąską. Trzykrotnie ośmieszyłam się dzisiejszego dnia. Nie bacząc na szczególny, dzisiejszy dzień, wzięłam na poważnie artykuł o rychłym uruchomieniu w Ostrołęce punktu ładowań samochodów elektrycznych, artykuł o najdroższych sportowych samochodach świata przejeżdżających przez nasze miasto i artykuł o konkursie na największe "ciacho" w naszym samorządzie.
Wstyd mi, że jestem tak łatwowierną, (wprost infantylną) dziewczyną. Z tego wstydu, żalu i sromoty, mimo trwającego Wielkiego Postu, nieco nadużyłam, w ogrodzie (słoneczko tak cudownie operowało po południu), trunków wysokoprocentowych. (Cóż, jestem tylko słabą kobietą). Jestem więc równocześnie i zła sama na siebie i nieco "zmęczona". Pozwólcie więc, że pożegnam was już dzisiaj, pierwej życząc wam dobrej, spokojnej nocy i miłych snów...

Pa... :smile:
ai
19:19, 01.04.2017 r.
tępiciel lemingów @ 20:57, 01.04.2017

Nie utożsamiajmy strajku ZNP z wszystkimi nauczycielami. Protest był jednak bardzo skromny, więc chyba nie ma poparcia nawet wśród nauczycieli. MO tłumaczy to zastraszaniem przez ten zły PiS.
PiSuardessa
20:00, 01.04.2017 r.
@ai
I niestety nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
A więc raz jeszcze może to twej pustej pary wreszcie dotrze - jeśli zbierasz majątek na handlu kobietami, i nie jesteś w stanie udowodnić iż dom z basenem został zakupiony z pieniędzy które zdobyles legalnie, Sąd orzeka przypadek tego mienia. Tak samo zabierze ci dom jeśli przepiszesz go na kogoś z rodziny. Ciężar dowodowy spoczywa na tobie, to ty musisz udowodnić że to co posiadasz zdobyles legalnie!
A to na jakiej podstawie będziemy (my, nie ja) odbierać majątki pisowskim zdrajcom i ich poplecznikom to się jeszcze okaże. Najpierw spec ustawa o delegalizacja, następnie kolejna o odbieraniu majątków.
Twój brak elementarnej wiedzy wychodzi nawet w sugestie bym zwrócił się do radcy prawnego, jeśli chodzi o kodeks karny to raczej do adwokata! O przepisach prawa wiesz tyle co posłanka Tepa - jedyna prawniczka po administracji! Kogo jak kogo ale mnie prawa to ty uczyć nie będziesz, chyba że kanonicznego, bo w tej dziedzinie jestem zupełnie zielony
ai
20:21, 01.04.2017 r.
Kompletne BREDNIE.

Od ukrytych dochodów był naliczany podatek w wysokości 75% (podstawa prawna - Ordynacja podatkowa). Sprawa tego "podatku karnego" była bardzo dynamiczna. Raz wchodził w życie potem, TK uchylał itd. ogólnie wiele przebojów. I w tym przypadku to faktycznie "podejrzany" musiał udowadniać swoją niewinność.

Art. 44 i 45 KK dotyczą sytuacji w których prokuratura jest w stanie udowodnić popełnienie przestępstwa i jest w stanie wyliczyć wysokość zysków z przestępstwa.
Czyli jeśli ktoś zarobił milion na handlu narkotykami, ale prokuratura udowodniła mu tylko transakcję w wysokości 100 000 to sąd może orzec przepadek tych 100 000, a NIE miliona.
Dodatkowo można było (w pewnym okresie) od pozostałych 900 000 naliczyć podatek w wys. 75%.
Ale to już na podstawie ustawy podatkowej, a nie KK.

Reszta to bełkot fanatyka, więc nie ma sensu komentować.

PS. Po co chcesz tworzyć specustawę o odbieraniu majątków skoro twierdzisz, że taka już jest? :D
brexit
20:36, 01.04.2017 r.
PiSuardessa @ 22:00, 01.04.2017
IP: *.*.64.106

@ai
"I niestety nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
A więc raz jeszcze może to twej pustej pary wreszcie dotrze - jeśli zbierasz majątek na handlu kobietami, i nie jesteś w stanie udowodnić iż dom z basenem został zakupiony z pieniędzy które zdobyles legalnie,"

Wyluzuj troszkę.Najpierw musisz zrozumieć różnicę pomiędzy przychodami z nieujawnionych źródeł , a osiągnięciem korzyści majątkowej z przestępstwa.
Tak przez resztę weekendu sobie to bez napinania się przemyśl, chociaż wygladasz mi na przypadek baznadziejny.
Nauczyciel
06:33, 02.04.2017 r.
A ilu uczniów liczyło te 1146 szkół zamkniętych w latach 2008-2014? Czy nie zamknięto ich, bo nie było kogo uczyć? U nas zamyka się na przykład gimnazjum i w jego miejsce wpuszcza szkole, która nie wiadomo, czy będzie się rozwijać. Zamyka inne gimnazjum i w to miejsce przenosi szkole, która do niedawna miała niewielu uczniów. Tradycja szkoły podstawowej nr 7 zaprzepaszczona. Za to "piątka" pozostanie. Ale czy pójdą do niej uczniowie zza rzeki? Na piechotę daleko...
zszzsz
08:09, 02.04.2017 r.
Nauczycielu, a może za rzeką powinna powstać nowa szkoła - nie wielka, taka na potrzeby okolicznych mieszkańców. Myślę, że bardzo ułatwiłaby życie wielu z nich. A i opieka w takich małych szkołach jest lepsza.
Oczywiście wina Tuska
18:38, 02.04.2017 r.
Jest mało dzieci, a będzie jeszcze mniej, bo kolejni młodzi wyjadą i będą rozmnażać się poza granicami kraju. Tam poślą dzieci do szkoły od 6 roku życia, a dzieci będą uczyć się w systemie szkoła podstawowa-gimnazjum-liceum. Ale możemy się pocieszyć: rząd powie, że bezrobocie spadło, tak jak teraz: spadło do 8,5%, ale zatrudnienie nie zwiększyło się, bo pewnie ci, co byli zarejestrowani, wyrejestrowali się i postanowili wyjechać na stałe.
zszzsz
20:13, 02.04.2017 r.
hmm... mało dzieci...niedobrze... Odkąd pamiętam jak było dużo dzieci to też było nie dobrze, a wielodzietne rodziny wyśmiewano, zaś dzieci to często tylko "wpadka". Każdy chyba słyszał takie rozmowy i pamięta ten klimat wokół dużych rodzin....
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne