« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Środa, 23 sierpnia 2017 r., imieniny Apolinarego, Filipa, Róży

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Festyn rodzinny w Łęgu Przedmiejskim (zdjęcia, wideo)

Na festynie rodzinnym bawili się w niedzielę mieszkańcy Łęgu Przedmiejskiego i okolic. Na placu przed remizą OSP przez całe popołudnie trwały występy, pokazy i koncerty. Organizatorzy dla najmłodszych przygotowali wiele atrakcji. Odbył się także turniej rodzin.

Swoje stoisko na festynie mieli także policjanci. Mundurowi za darmo znakowali rowery oraz umożliwili dzieciom i młodzieży skorzystanie z symulatora motocykla.

Wieczorem, podczas części koncertowej, zagrały zespoły disco polo: Mamzel i Bossman.

Zobacz zdjęcia:
Festyn rodzinny w Łęgu Przedmiejskim (03.07.2017)

Wyświetleń: 9483
 
09:18, 03.07.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Gość
07:35, 03.07.2017 r.
Czemu nazwa zespołu Mamzel jest z małej litery?
Gość
08:16, 03.07.2017 r.
Dzięki za poprawę błędu.....
666
08:35, 03.07.2017 r.
a j.ebał pies takich muzyków :laughing: :laughing: :laughing:
wo
09:06, 03.07.2017 r.
wosy borykają hehe
10:11, 03.07.2017 r.
bylo super :tongue:
wiecej takich imprez
MAREK
10:34, 03.07.2017 r.
Fajna mamusia na zdjęciu nr 9
do Marek
11:09, 03.07.2017 r.
W ciąży AHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
14:14, 03.07.2017 r.
Ludze może ktoś znalazł obroczkie zloto
Er est
15:11, 03.07.2017 r.
A był najgorszy Wojt w historii Gminy Lelis?
Czy może pilnował gabinetu co sobie za podatników pieniądze buduje
Z Łęgu
17:36, 03.07.2017 r.
Sołtys odwalił kawał dobrej roboty. Szacun 🤗
Ddd
20:32, 03.07.2017 r.
Było super!! Wielki szacunek dla Kola Gospodyń Wiejskich.. To one to wszystko zorganizowały i to im należą się podziękowania! Wiecej takich pomysłów i oby zrealizowanych😊
Blm
21:06, 03.07.2017 r.
Zenada!!!!! Pijaki to lezeli miedzy samochodami a samochody nie mialy gdzie parkowac to parkowaly w rowie heh ..... Lipa straszna wiejskie party... Wiecej tych stolikow do picia alko... Niz tego wszystkiego
sympatic
07:11, 04.07.2017 r.
Było bardzo sympatycznie. Dużo atrakcji dla dzieci i dobra muzyka. Chcemy więcej.
Blm
08:55, 04.07.2017 r.
Atrakcji dla dzieci wgl nie bylo
Prezes.
10:03, 04.07.2017 r.
He.
Fgh
15:31, 04.07.2017 r.
Dla dzieci bylo pelno atrakcji wystarczylo tylko wstac z lawek z pod parasoli i otworzyc oczy he.
Blm
19:20, 04.07.2017 r.
Przyjechalem z dzieckiem i po chwili pojechalem.... Wata cukrowa to nie atrakcja...
D
19:37, 04.07.2017 r.
Bylo naprawde fajnie. Nie fajna byla tylko pogoda.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne