« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Środa, 26 listopada 2014 r., imieniny Delfiny, Lechosława, Konrada

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Do pracy w galerii Bursztynowa pod koniec roku (wizualizacja)

Do naszej redakcji napływa coraz więcej listów od osób, które poszukują pracy.
Mieszkańcy Ostrołęki i regionu pokładają olbrzymie nadzieje w nowo powstającej galerii Bursztynowa. Idąc tropem czytelników, postanowiliśmy sprawdzić, kiedy można spodziewać się przyjęć. Okazuje się, że najwcześniejszy termin pierwszych rekrutacji do sklepów może się odbyć pod koniec 2013 roku.

- Na pewno ta kwestia zostanie nagłośniona zarówno przez sklepy sieciowe jak również regionalne pod koniec bieżącego roku - mówi Dawid Sulkinis z Narev Inwestycje. - Zasada jest taka, że im większy podmiot np. OBI, Tesco, tym rekrutacja zaczyna się wcześniej.

Przypomnijmy, że budynek w stanie surowym, zostanie oddany pod koniec roku. Otwarcie obiektu przewidziane jest na pierwszą połowę 2014 roku.

Zobacz zdjęcia:
Galeria Bursztynowa (wizualizacja)

Wyświetleń: 7324
 
10:13, 30.04.2013 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

daga
08:30, 30.04.2013 r.
to dobre, że "kilka" miejsc pracy się pojawi na naszym rynku :) życzę wszystkim powodzenia :)
ostr0
08:33, 30.04.2013 r.
..a ile straci pracę?
student
08:34, 30.04.2013 r.
Czy na otwarcie galerii będzie przecinanie wstęgi i święcenie budynku?
zxc
08:36, 30.04.2013 r.
święcenie to obowiązkowo
daga
08:47, 30.04.2013 r.
ostr0 takie są prawa rynku, słabszy przegrywa. zamiast biadolić trzeba jakoś kombinować i do przodu :)
handlowiec
08:50, 30.04.2013 r.
Pracę w nowej galerii znajdą osoby z doświadczeniem z upadłych sklepów handlowców, kupców itp...Więc nie ma co liczyć na zwiększenie miejsc pracy logiczne.
rafi
08:56, 30.04.2013 r.
Właśnie społeczeństwo ostrołęckie jak i z powiatu potrafią narzekać a nie wysilić trochę mózgu żeby jakoś zarobić.Tak jak mówi Daga.Otóż ''komuna'' się skończyła i czas się w końcu przestawić b_aranki biadolęgi :tongue: Kto jest konkurencyjny to wygrywa, takie prawa rynku :tongue:
xyza
08:57, 30.04.2013 r.
a ja slyszalam, ze miejsca pracy juz sa zajete...HA to dobre! :angry:
Misia Be
09:00, 30.04.2013 r.
... a ile straci pracę?
Oj tam, oj tam... Musi stare upaść, aby mogło funkcjonować nowe. W końcu sklepikarze z Głowackiego , Kilińskiego, Kościuszki , Gomulickiego nie muszą wiecznie prowadzić swoich rodzinnych interesów. Trzeba dać zarobić międzynarodowemu kapitałowi. Pan Prezydent Kotowski powinien podnieść podatki dla małych sklepów i co najmnie dwukrotnie powiększyć strefę płatnego parkowania z dwu czy trzykrotnie większe pieniądze. Cisza będzie wtedy i spokój wokół Ratusza i na Starym Mieście. Po co mają sklepikarze i ich klienci zakłócać dobry humor i samopoczucie włodarzy miasta. W końcu komu potrzebny jest w dzisiejszych czasach krawiec, szewc, szklarz, zegarmistrz, handlarz zieleniną czy piekarz? Teraz wszystko można kupić tanio w dużej ilości prosto z Chin czy innego Wietnamu pod jednym dachem a dodatkowo zjeść pizzę czy kebaba. Chcieliśta kapitalizmu z ludzką twarzą to go mata. A to że jest to twarz portugalska, chińska ,arabska czy niemiecka musicie się przyzwyczaić. Do różnorodności , do wielkiego światowego, korporacyjnego kapitalizmu. A jak się komu nie podoba może pojechać na zmywak albo sprzątać domki do New Jorku.
09:02, 30.04.2013 r.
to zle szłyszałas bedzie mozna nawet wlłasny biznes otworzyć nie pisz głupot jak nie masz pojecia heh ja otworze bar sałatkowy zobaczysz
KapitanBomba
09:09, 30.04.2013 r.
Oj marcinek marcinek, pitolisz jak potluczony, Misia Be dobrze prawi, chcieliscie to macie, w innych krajach juz dawno rządzą takie twarde zasady rynkowe, nianczenie się skończyło teraz jest czas wielkich korporacji
work serwiss
09:25, 30.04.2013 r.
Zatrudnimy sprzedawców.
Praca 8h/dobę przez 7 dni w tygodniu + nadgodziny.
Płaca - 700zł (umowa zlecenie)
Misia Be
10:18, 30.04.2013 r.
Jeszcze jedna refleksja dla entuzjastów handlu wielkopowierzchniowego : Jak większość ludzi chodzę na zakupy do Biedronki. Co tydzień zostawiam u nich około 100 złotych.
Cieszę się że względnie tanio i coraz więcej towarów w dobrej jakości...
Prowadzę małą firmę, niestety nie pamiętam by Biedronka kiedykolwiek zrobiła zakupy u mnie :sad:
Misia Be
10:25, 30.04.2013 r.
Tępicielu
Nie wiem czy wiesz co to jest wartość dodana. Wyjaśnię to w prosty sposób. Właściciel małego sklepu cały zysk inwestuje w siebie , swoją rodzinę, rozwój własnego interesu. Zysk zostaje w Ostrołęce, zysk czyli to co zarobiła i wypracowała przy pomocy polskich robotników trafia do Portugalii. Na pierwsze miejsce najbogatszych Portugalczyków pana Jeronimo Martes złożyliśmy się my wszyscy.
Misia Be
10:27, 30.04.2013 r.
Uciekło mi: zysk czyli to co zarobiła i wypracowała Biedronka ...
bla
10:55, 30.04.2013 r.
Bardzo dobrze, że będzie coś nowego ... ładnego (może za dużo) w tej obskurnej Ostrołęce. Mimo tego, lepiej by było, jakby jakieś firmy pobudowały swoje zakłady czy też coś bardziej nowoczesnego się w tym mieście zadomowiło. W większości normalnych krajów, miastach najpierw postarano się zapewnić dobre podstawy ekonomiczne, a tu w Ostrołęce - chodniki i płatne parkingi - oczywiście w imię Kościoła. W końcu zapewnia swieże dostawy chleba i igrzysk.
googoo do Misia Be
11:00, 30.04.2013 r.
Nie znasz elementarnych zasad rynku kapitałowego. Biedronka nigdy nic u ciebie nie kupi nawet jeśli dasz cenę lepszą niż tą, którą teraz biedronka płaci za dany towar, bo na tym pic polega, żeby własnym kosztem zlikwidować konkurencję. Jeśli twoja firma zajmuje się handlem to nie wróżę sukcesów.
Sklepy wielkopowierzchniowe mają tę zaletę dla konsumenta, że muszą między sobą konkurować cenami a to jest zawsze korzystne dla konsumenta, czyli zwykłego zjadacza chleba. Myślisz że jak ktoś robi zakupy to interesuje go czy lokalny ostrołęcki sklep przez to coś straci??? Zapewniam cię że wszystkich interesuje jak najniższa cena zakupu, czyli normalne prawo handlu.
googoo do Misia Be
11:07, 30.04.2013 r.
A propos wartości dodanej - to ty nie wiesz co to jest, to że właściciel swojego ostrołęckiego sklepiku wypracował coś i w ten sposób stworzył wartość dodaną wcale nie znaczy że jego zysk zostanie w Ostrołęce. Otóż zostałby ale tylko w przypadku, gdyby rzeczy, które kupuje zostały wyprodukowane w Ostrołęce, czyli wielkiego wyboru nie ma. Pańswo jest tym bogatsze im więcej eksportuje i im więcej produkuje na eksport, handel wewnętrzny prowadzi zawsze do inflacji niezależnie od wytworzenia wartości dodanej.
googoo
11:09, 30.04.2013 r.
A skoro masz taki uraz do biedronki to czemu robisz tam zakupy a nie idziesz do najdroższego ostrołęckiego sklepu osiedlowego????
Podejrzewam, że pracujesz w biedronce na kasie po prostu.
bomba
11:52, 30.04.2013 r.
Kolejna firma ostrołęcka upadła - WKS na Westerplatte! niebawem padnie i Pabich!
Kropka nad I
11:58, 30.04.2013 r.
Potężny budynek :O A co do pracy.. Świetna okazja i na pewno dużo miejsc, niestety nie w naszym mieście nie ma sprawiedliwości, np. Marc Pol: ponad 300 ludzi starało się o pracę, a co do czego dostali się tylko ci wcześniej ustawieni.
zzz
12:07, 30.04.2013 r.
w bursztynowej bedzie taki sam wyzysk ludzi jak w aliusie.i z czego radosc.pier.biznesmeni.
mama
12:19, 30.04.2013 r.
Bo to tylko wina ludzi ,że dają się tak wykorzystywać.Zgadzają się na wszystko .Na poniżenie na wyzysk na brak umów o pracę albo umowy śmieciowe.Pseudobiznesmeni doskonale wiedza ,że można frajerów golic tzn pracowników.Dlatego powstaja galerie i hiper mega galerie w Ostrołęce.Bo idiotów w Ostrołęce nie zabraknie są potulni jak baranki.Cały kraj strajkuje Ostrołęka nie!Zapraszamy do Komitetu Obrony Pracowników Ostrołęka
r
12:29, 30.04.2013 r.
tak tak po 1000 na rękę , może starczy tych handlowców jakaś produkcja by sie przydała, bo niedługo nie będzie komu w tych galeriach kupować
dssd
12:37, 30.04.2013 r.
Widziała świnia niebo że dostaniecie prace - NAIWNIACY !
berger
12:42, 30.04.2013 r.
do googoo - otóż mylisz się w części swych poglądów - jeśli ostrołęcki handlowiec ma zarejestrowaną firmę w ostrołęce to "zysk" dla ostrołęczan jest kilkukrotny - po pierwsze jeśli jest podatnikiem VAT to ten trafia do kasy miejskiej, po drugie swój zysk "inwestując" /wydając/ na siebie i swoją rodzinę w Ostrołęce ponownie zasila kasę miasta /np. kupując bilety do kina/, kolejnymi przychodami dla miasta są podatek od nieruchomości w której prowadzi swój biznes. Dzieci chodzą do ostrołęcki szkół - ministerstwo przyznaje na nie dotacje itd itp. Oczywiście zgadzam się z tezą, że to wszystko i tak jest nieistotne bo podczas decyzji zakupowych wszyscy rozsądni kierują się relacją ceny do jakości i tu handel wielkopowierzchniowy wygrywa (wcale nie biadole na to i nie będę podpalał hipermarketów). Tak na marginesie - patrząc na sposób wydatkowania miejskich pieniędzy przez naszych włodarzy to może lepiej nie dawać im pieniędzy z naszych podatków ;-)
kurp
14:32, 30.04.2013 r.
a ja mam kury świnki i kartofle a kasiorka zostaje w kieszeni. najśmieszniejsze jest to że te sklepy chcą się do niej dobrać, wchodzi taki wieśman jak ja do galerii i skaczą nad nim jak nad hrabią :laughing:a ja grosza nie wydam tylko pomarudzę, poprzymierzam i zamówię przez neta o połowę taniej. kasa w kieszeni a sprzedawcy wąchają mi tylko skarpetki :laughing:
;)
15:36, 30.04.2013 r.
fajnie, fajnie a na jaki adres wysyłać list ?
cudak wyśmiewak
15:42, 30.04.2013 r.
Pod koniec którego roku........?
googoo do berger
16:44, 30.04.2013 r.
1. Vat nie trafia do kasy miasta kolego tylko do US (US jest jednostką centralną stąd pieniądze wędrują wprost do budżetu państwa i dopiero stąd do poszczególnych województw, powiatów i miast)
2. Kupując towary w Ostrołęce wcale nie zasila kasy miasta tylko kupując usługi ale:
a) kupuje bilety OCK - tu zasila kasę miasta ale wiemy że OCK nie generuje zysków tylko trzeba do tego dokładać więc nie mówmy o pożytku z kupna biletów OCK
b) kupuje bilety na basen, mauzoleum, muzeum, niedługo muzeum żołnierzy wyklętych - wszystkie te jednostki są nierentowne i trzeba do nich dokładać czyli z kupna takich biletów zero pożytku dla Ostrołęki
3. podatek od nieruchomości - tu się zgodzę - grosze rocznie
4. konkludując to co uda się zarobić ostrołęckiemu przedsiębiorcy w 90 procentach wychodzi i tak z tego miasta - jest po prostu wydatkowana w firmach nie ostrołęckich lub wprost za granicą
Rozwój tego miasta jest możliwy jedynie poprzez nowe zakłady produkcyjne, które ściągną kapitał do Ostrołęki np. zrobiła tak Stora Enso tylko teraz trzeba zapewnić infrastrukturę i to jest zadanie miasta właśnie.
nataliante
17:45, 30.04.2013 r.
Ale zarąbiście że powstanie ta galeria ;)
??
17:46, 30.04.2013 r.
Ta galeria powstanie na miejscy ryneczku?
k.s.m
17:58, 30.04.2013 r.
A ja wolę polskie sklepiki i w d...pie mam obce markiety.Trzeba kochac co swoje :smile:
john
18:12, 30.04.2013 r.
ta galeria będzie parterowa ???
Misia Be
18:52, 30.04.2013 r.
googoo
Ale z Ciebie ekonomista, zasługujesz na Nobla z ekonomi. Pozwolisz, że zacytuję za wikipedią:
Wartość dodana – przyrost wartości dóbr w wyniku określonego procesu produkcji lub tworzenia usługi. Źródłem wartości dodanej jest praca. W działalności gospodarczej jest to różnica między całkowitym przychodem ze sprzedaży a całkowitymi kosztami zasobów zewnętrznych zużytych do produkcji (surowców, energii i usług zewnętrznych związanych z daną produkcją).
Stosunek zysku do przychodu to stopa zysku, natomiast stosunek zysku brutto do płac nazywamy stopą wartości dodatkowej (stopą wyzysku).
bezrobotny
20:02, 30.04.2013 r.
racyja szwed monetą sypnoł to i zakład się zaczoł rozwijac lecz niestety pensje i dodatki poznikały,Ale przynajmniej szwedzi coś budują teraz też jakieś inwestycje w nową fabryke poczynili, a TAKA galeria to zerowe zyski dla miasta lepiej niech fabryke wybudują to i praca będzie, bo w galerii tylko ładne dziewczyny przyjmują
CZŁOWIEK
23:11, 30.04.2013 r.
Do "work serviss"
Rozumiem, że te 700zł to jest wynagrodzenie za 7 dni pracy po 8 godzin dziennie, tak ?
Jeśli to zapłata za miesiąc pracy to pozwolę sobie w imieniu Polaków powiedzieć: spadaj na szczaw z taką pensją.
Dolek
05:42, 01.05.2013 r.
Pytam się - PO CO TA GALERIA?. Mało jeszcze sklepów w Ostrołęce? Ona tylko wykończy innych, mniejszych i wiele osób straci swoje źródła utrzymania. MIEJSCA PRACY POWSTAJĄ W SFERZE PRODUKCYJNEJ.
m
06:49, 01.05.2013 r.
ile można zarobić w workserwisach na wojciechowicach to praca w elektrowni ?? po ile godzin się pracuje ? sa jakieś "bezpłatne" nadgodziny
« Powrót do archiwum

Szukaj